Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

vieras
Vieras

#326 Re: Re: kaupan purku

25.02.2011 11:57

Mikäli vahat merkit paikkansa pitävät,niin saat odotella vielä kaun.Pari vuotta sitten minulle tuli ilmoitus,että tilaamani tuotteet ovat matkalla ja voin seurata tilausta (en muista osoitetta)En löytänyt tuotteitani ko.osoitteesta.Kesti toista kuukautta,kun aloin kyselemään,että tekevätkö tilaamani tuoteet montakin maailman ympärys matkaa.Tulihan ne viimeinkin melkein 2 kk:n odottelun jälkeen kotiin asti.Tsemppiä. 

Vieras, todella närkästynyt ja petetty
Vieras

#327 Re: Re: Mahtava huijaus.

25.02.2011 15:48

#5: Vieras - Re: Mahtava huijaus.

 

On otettu yhteyksiä jo syyttäjäänkin ja syyttämättä jättäminen tuli palautteena. Liian pienistä rahoista tuntuu olevan kyse, näin meikäläisten "HUUTAJIEN". Olen itse odotellut niitä tuotteita, joita on noin neljä kappaletta, mutta joka kuukausi tulee tieto, että ensi kuussa aletaan lähetellä niitä ruuhkan takia. Voi perskele ko on Mäntylän poika Jussi Tapanilla sitten kiirusta. No on kait ko ei tiedä mihkä rahat piilottaisi. Itte olen ootellu tavaroitaitani jo TOISTA VUOTTA. Et sellanen poijan kutale on kyseessä, jos on enää hänellä itsellään koko puljua enää.

Huvittavaa nämä tietojenkin muutokset, vaikka se joka vastaa näistä asioista hen.koht. on juuri Mäntylä Jussi Tapani

1. Rekisterinpitäjä
Rekisterinpitäjänä toimii: West Camp Synergy Ltd, 3 Georgiou Katsounodou street, Kitallides Building, office 4A, 3036 Limassol, Cyprus.
Y-Tunnus: 2260139-2
Sähköposti: asiakaspalvelu (at) fiksuhuuto.fi

2. Rekisterin nimi
West Camp Synergy Ltd:n asiakasrekisteri

 

ps. kuinka monella mahtanee olla jo toista vuotta saamatta huutamansa tavara ?????

Desin mitta
Vieras

#328 Sama juttu

25.02.2011 17:55

Toista vuotta odotan osaa tavaroista ja alusta lähtien kaikkia on saanut odottaa enemmän kuin 1-5vkoa!Niiden selvitys asioista on nyt ihan likellä mitä viimeks on kerrottu mut kuka jaksaa täysin uskoo se on taas toinen juttu.
Se on selvää että jos tuotteet ei ole tulleet ennen kesää niin ei ne sieltä tulekaan,sillä sit niiden selitykset eivät enää ole yhtään uskottavia.Nytkin kyllä vain ehkä alle 10% luokkaa.

Vieras

#329 VIHAINEN

26.02.2011 08:53

Olen dotellut puolitoista vuotta tavaroitani.
Aina sama viestin vastaus,että ensikuussa ja ensikuussa tulevat.
Sähköpostiini tulee myös viestejä että on viimeinen muistutus tarjouksesta jolla annetaan 50 huutoa lahjaksi kun ostaa seuraavan huutopaketin.
Että kehtaavatkin vielä tarjota.
vieras
Vieras

#330 Re: Sama juttu

26.02.2011 10:15

Niinpä,listan kärjessä olen kuulemma minäkin,ollut jo puoli vuotta.Kuinkahan moni on saanut saman viestin.

Boxster
Vieras

#331 Ihme on tapahtunut

02.03.2011 22:05

Sain pari päivää sitten kyseisen vastauksen kyselyyni "Toimituksissamme on edelleen viive, jota korjataan kokoajan. Pyrimme korjaamaan tilanteen niin pian kuin se on mahdollista ja tuotteita toimitetaan kokoajan. Kaikki tuotteet tullaan toimittamaan suuresta viiveestä huolimatta." Tänään tuli sähköpostiini seurantakoodit 3 lähetykselle.
kyllästyny
Vieras

#332

02.03.2011 23:59

Eihän se s***anan siurua ole ees siinä fiksuhuudossa,ainakaan enää...
turhaa jauhatte.
ja fiksukauppa on verkkokauppa tyhymät!!! huijaappa siin sitten jos tilaat tuotteita suomalaiselta yritykseltä, idiootit
Vieras
Vieras

#333 Re: Ihme on tapahtunut

03.03.2011 06:13

#331: Boxster - Ihme on tapahtunut

älä valehtele... mitään tuotteita ei lähetetä !!

vieras
Vieras

#334 Re: tä

03.03.2011 09:33

Tiedetään,tiedetään.Siurualla on jo muut metkut käynnissä. 

##¨**##
Vieras

#335 Fiksuhuuto

04.03.2011 17:36

Annalta tuli viesti:"Valitettavasti en osaa vielä sanoa kuinka kauan toimitusvaikeuksien korjaaminen vaatii." Se siitä lupauksesta,että kaikki saisivat tuotteensa maaliskuun aikana.
pantse68
Vieras

#336 Re: "1 v. juhla päivä" fiksuhuuto tarjoo.. :)

05.03.2011 11:48

yks uhri
Vieras

#337 äläkää edes uskoko...

07.03.2011 06:49

rahankeruu huijausta tuo fiksuhuuto nykyään on!! jota Checkout Oy avittaa vahvasti!!
laskekaa nyt hyvät ihmiset esim. myydyt tuotteet... äsken viimeisten myytyjen arvo n. 3500e ja tavarat "myyty" noin parillakympillä... ja sama suhde jatkunut jo vuoden!! eihän se voi toimia !!?!!

rikosilmoitus kumpaakin firmaa vastaan, fiksuhuuto kusettaa ja checkout on siitä tietoinen, eli "mukana" touhussa vastuullisena !!
ties monesko uhri
Vieras

#338 Re: äläkää edes uskoko...

07.03.2011 12:00

Jep,sama checkout hoiti senttihuuto.eu "rahojen välityksen" ja nyt koko senttihuuto.eu on häipynyt jonnekkin,jäivät muuten 10 huutoa velkaa.Checkout Oy väittää kiven kovaa fiksuhuudolla kaiken olevan kunnossa ja toimitukset kulkevat hyvin ja että asiakkaat ovat KEHUNEET nyt fiksuhuutoa.Voi h**vetti mitä mitä p**kaa sitä saakaan kuulla.

ties monesko uhri
Vieras

#339 Re: äläkää edes uskoko...

07.03.2011 13:04

Laitoin adressin taas menemään Checkout Oy ja kerroin tehneeni heistäkin rikos/petosilmoituksen.Siinä meni sinunkin viestisi perille.Nyt eivät enää puolustelleet fiksuhuutoa ja vaan kiitivät ilmoituksesta. 

Timppa
Vieras

#340 Checkout

07.03.2011 17:09

Lainaus checkoutilta: Hei.Seuraamme fiksuhuudon tilannetta jatkuvasti,tuotteiden toimituksia tapahtuu mutta verkkaiseen tahtiin.Pyydämme teiltä kärsivällisyyttä tilanteen suhteen. Ystävällisin terveisin Checkout asiakaspalvelu.
Boxster
Vieras

#341 Re: Ihme on tapahtunut

07.03.2011 17:29

#331: Boxster - Ihme on tapahtunut 

 Tänään posti toi 3 pakettia: tuuletin, viinipullonavaaja sekä Bosch-ruuviväänin, tietysti niitä halvempia voittoja  mutta hyvä että edes niitä. 2 kalliimpaa voittoa vielä tulematta: HD-projektori sekä kotiteatteri

kusetusta
Vieras

#342 Re: Re: Ihme on tapahtunut

07.03.2011 19:40

#341: Boxster - Re: Ihme on tapahtunut

hahaa.... fiksuhuudon porukka yrittää tätäkin kautta vakuuttaa, että tavaraa jaetaan, jotta checkout oy pitäis rahahanat auki...  säälittävää toimintaa!! tavaraa ei ole, joten sitä ei tule!!

huijattu
Vieras

#343 Checkout

07.03.2011 19:45

lainaus Checkoutilta helmikuun lopun sähköpostiviestistä: Olemme tietoisia, että fiksuhuudolla on pieniä toimitusongelmia tuotteidensa kanssa, mutta he aktiivisesti lähettävät tuotteita kuitenkin asiakkaille, jotenka erityistä puuttumista meidän osalta ei vielä tässä vaiheessa tarvita. Saamme jatkuvasti tietoa asiakkailta, että he ovat saaneet tuotteensa.

Ystävällisin terveisin,

Checkout -asiakaspalvelu

Vieras

#344 epäilevä

08.03.2011 08:12

En usko että kukaan on saanut tavaroitaan.
Tänne voi kirjoitella mitä vaan ja kuka vaan.
Mulla pian kaksi vuotta täynnä kun huusin tavarat eikä mitään vaan ole tullut.
Auotakin huutavat heidän omat huutajat vuorotellen jo puolitoista vuotta olut kuva huudettavana.
On kyllä kalliita kuvia huutaa kun posimaksutkin pitää pelkistä kuvista maksaa.
Seija
Vieras

#345 kaupanpurku

08.03.2011 14:53

Minä aion purkaa koko kaupat vielä kun fiksuhuudosta ehkä löytyy rahaa.Tuotteita tuskin tulee koskaan.Sitäpaitsi tuotteet jotka olen huutanut oli tarkoitettu joululahjoiksi.Jouduin laittamaan kaikki lahjat uusiksi.Saisin muutaman satasen takaisin,jos perun kaupat.Häviän joka tapauksessa,teen sitten miten hyvänsä.
Seija
Vieras

#346 NYT RIITTI...

09.03.2011 16:02

Kaupanpurku on tehty ja asiasta ilmoitettu myös Checkout Oy:lle.Ilmoittelen miten käy ja palautetaanko rahat.

Vieras

#347 neuvoa haluava

09.03.2011 19:14

kertoisitko miten se kaupanpurku käytännössä tapahtuu
Seija
Vieras

#348 Re: neuvoa haluava

10.03.2011 09:14

Ilmoittaa vaan fiksuhuudon asiakaspalveluun,että kaupat puretaan.Ne pyytävät pankin IBAN tunnuksen,jotta tietävät mihin rahat lähetetään.IBAN tunnuksen sain oman pankkini sivuilta.Minä ilmoitin kyllä varmuuden vuoksi Checkout Oy:llekin,laitoin heille kaikki maksettujen laskujen numerot maksetut summat He lupasivat ilmoittaa asiasta fiksuhuudolle.Mielestäni kannatta ilmoittaa asiasta myös Checkoutille.Pelataan varman päälle.

Seija
Vieras

#349 NYT RIITTI...

10.03.2011 14:25

Fiksuhuudosta tuli tänään ilmoitus koskien kaupanpurkua:Kiitos tiedoistanne.Laitan tämän palautuspyynnön eteenpäin. Ystävällisin terveisin Anna , Fiksuhuudon asiakaspalvelu.

Toivottavasti pääsen vihdoinkin eroon koko fiksuhuudosta,vaikka häviänkin kaupanpurussa,mutta mitäpä minä enää teen niillä halvatun hilavitkuttimilla joita on saanut odottaa vuositolkulla.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

10.03.2011 14:31