Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: muuten hyvä
#851: Timo riihimäki - muuten hyvä
Niinpä.Aluksi fiksuhuudon ehdoissa ei ollut mainintaa tuoteselosteen kielestä. Nyt siellä lukee,että fiksuhuuto ei vastaa tuoteselostestaTämä ilmestyi sen jälkeen,kun kerroin heille,että kaikissa Suomessa myytävissä tuotteissa pitää olla Suomen kielinen tuoteselosteen ja vaadin heitä kääntämään pari selostetta rankasta suomeksi.Tosi harmillista,että joutuu itse hankkimaan Suomen kielinen tuoteselosteen.Hieno juttu,että sait kuitenkin tuotteet.
Re: Re: muuten hyvä
#852: Minä vaan - Re: muuten hyvä
joo muuten oli hyvä joo! mut tulee vaan halvalle puhelimelle hintaa kun joutuu huollossa käyttämään kaikki!
Kuka,mitä ja milloin?
Re: Kuka,mitä ja milloin?
#854: Pettynyt - Kuka,mitä ja milloin?
Minä olin huutanut tuotteita 6/2010 joista osa on tullut ( 5 )
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: 856-859
Kiusahan se on pienikin kiusa.En minäkään ymmärrä mitä tekemistä noilla mainoksilla on fiksuhuudon kanssa.I
Timo Riihimäki
Re: Timo Riihimäki
#862: hahahaa... - Timo Riihimäki
Timohan on kirjoittanut selvällä Suomen kielellä miten asiat sujuvat, 1 tuote vielä puuttuu.Mikä näissä asioissa ei mene sinulle jakeluun??
Re: Re: Timo Riihimäki
#863: Minä vaan - Re: Timo Riihimäki
urpo... seuraa viestejä! sulla ei mee mikään jakeluun, eikä fiksuhuudollakaan.... !!
Re: Re: Re: Timo Riihimäki
#864: ...... - Re: Re: Timo Riihimäki
Minäpä selitän sinulle: Riihimäen Timo on saanut 11.4 tuotteita,joista vielä 2 tuotetta puuttui.26.4 hän on saanut toisen noista puuttuvista tuotteista,joten enää 1 tuote puuttuu. 2-1=1...urpo !!!!!!Mikä minä oikeastaan olen sinulle toisten asioita selittelemään,mutta ottaa päähän,kun joku ei tajua noin yksinkertaista asiaa.Kun on lusikalla annettu...jne.
Re: Re: Re: Re: Timo Riihimäki
#865: Minä vaan - Re: Re: Re: Timo Riihimäki
pilkun jälkeen on aina välilyönti... sivistymätön!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Lukijalle
#866: lukija - Re: Re: Re: Re: Timo Riihimäki
...,,,,????!!!!'''""""----/////:::::;;;;;;((((()))))&&&&&Tässä sinulle välimerkkejä ja välilyöntejä,laita sinne mistä puuttuu .Välilyöntejä et luultavasti huomaa,mutta koko loppu viestitila on niitä täynnä.Kirjoituksesi osuikin nyt omaan nilkkaasi,lause aloitetaan aina ISOLLA kirjaimella.Keskustelut sinun kanssasi loppuivat tähän.Turha jauhaa samaa potaskaa päivästä päivään.Valot päällä,eikä ketään kotona.
Nimimerkit
Re: Lukijalle
älä viitsi seija koivisto... pilkut kohdalleen ja sit puolusta kusetusfirmaa ! sä oot yks niitä, joita on helppo kusettaa... vaput sulle ! ja jatka fiksun kehumista, ku se on toiminu niin hyvin ja toimittanu tavarat! voi... !!!!
Re: Re: Lukijalle
#871: huhuhu.. - Re: Lukijalle
HURRAA FIKSUHUUTO,vaikka en olekaan Koiviston Seija.KAIKKI TUOTTEET KUITENKIN TULLEET, jää sinä märehtimään näille sivuille,meikä poistuu rauhallisin mielin.
Sekoilua
Re: Re: Lukijalle
#871: huhuhu.. - Re: Lukijalle
Kuka piru täällä sekoilee ???Minä en ole maininnut pilkuista mitään,vaan nimimerkki "lukija",hän väitti minua sivistymättömäksi kun en osaa laittaa välilyöntiä pilkun jälkeen.Vastaan ainoastaan niistä kirjoituksista missä lukee vasemmassa reunassa "Minä vaan" se on minun nimimerkkini.Seija Koivistolla ei ole mitään tekemistä minun mielipiteitteni kanssa,eikä minulla ole mitään tekemistä hänen mielipiteensä kanssa. Minäkään en enää aio jatkaa näillä sivuilla.Tuotteet ovat tulleet ja kaikki on siltä osin ok. Lisäyksenä mainittakoon,että kirjoitukseni on yleensä mielipiteeni esim.edellisen kirjoittajan tekstiin.Noita Re:Re:Re: saattaa olla useampikin,mutta fiksuna ihmisenä kukin tietää mihin viestiin olen ottanut kantaa,ei siis sekoiteta viestejä tahallaan tai tahattomasti. Heippa kaikille,toivottavasti kaikki saavat maksamansa tuotteet.
Minä vaan
| This discussion has been closed. |
muuten hyvä