Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin


Vieras

#76

12.10.2014 19:21

Kyllä maahanmuuttajat voi muuttaa takaisin kotimaahansa.

Vieras

#77

13.10.2014 14:09

Juuri tälläistä haluisin! alkaa jo tympimään muutenkin nuo maahanmuuttajat.
Pekka

#78 ?

13.10.2014 14:15

Aluksi raiskataan ja tuhotaan koko alkuperäisväestö ja sen jälkeen itketään kun tulee maahanmuuttajia joista murto-osa tekee samaa verrattuna 1600-1800 luvun siirtolaisiin.

Hohoijaa...

 

DUDE

#79 ei täst tuu mitää.

19.10.2014 13:56

en ymmärrä miks toi helppo rasisti kortti otetaa ain esille ko yrittää ajatella välillä omaa parasta. ollaa jo ''politikkojen'' takii rahallisessa kusessa kaikki, ei olla kunolla tolpillaa ittekää ni miks hitossa mein pitäs auttaa muita. ja toiseksee musta on väärin et sosiaaliturva jonka suomalaiset itse itselleen maksavat verotuksessa et siit tulee ulkopuoline ja vetää välistä joka ite ollu osallisena siihe. ei ole rasistista ajatella itteesä. kaikki pilvilinnoissa elävät ihmiset viesti teille. onhan se kaunis ajatus et kaikki elettäs sovussa kaikkialla mut realistinen asia on ettei kaikkia voi miellyttää eikä kuulukkaa. 

Matt Scott

#80 Mietiskelijä

25.10.2014 10:03

http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

 Jos ihmisten ei tarvitse pelätä valtion väkivaltaa näistä asioista puhuessaan, edistystä voi tapahtua nopeammin.

Valitse nimimerkki

#81 Otsikko

30.10.2014 01:25

Jotkut osat kuulosti hyvältä, toiset ei niin hyvältä. Ite kiinnitin huomiota rikoksista rankaisemiseen ja sain sen kuvan, että adressin aloittajan mielestä rikoksentekijän, joka ei ole Suomen kansalainen, tulisi saada kovempi rangaistus kuin kantaväestön. Tää on 2000-luku, rasismille ei oo tilaa globaalissa maailmassa

KT

#82 Järkevää

14.11.2014 22:50

Kun katsoo allekirjoittaneiden vähäistä määrää, niin näemmä aihe ei kiinnosta monia tai sitten tämä adressi on jäänyt muuten huomiotta. Tästä on kuitenkin jo viisi vuotta! Itse kannatan ehdotusta, esim. Australiassa ollaan huomattavasti edellä maahanmuuttopolitiikassa kuin Länsi-Euroopassa. Se, että maahanmuuttopolitiikka suosii ensisijaisesti kohdemaan etuja, on tervettä itsekkyyttä. Tätä näkemystähän kannattaa jopa Vihreiden Osmo Soininvaara. Se ei ole tervettä itsekkyyttä, jos maahanmuutto luo taloudellisia sekä sosiaalisia paineita kohdemaalle.


Vieras

#83

30.12.2014 21:17

Aivan mahtava adressi!

Vieras

#84

24.06.2015 13:08

Suomen lainsäädäntö laukkaa ihan omia teitä, siinä ei ole realistisia eikä oikeudenmukaisia tuomioita enää.

Vieras

#85

01.08.2015 18:32

Ei ole enää hyvä olla Suomalainen Suomessa

Vieras

#86

02.08.2015 16:31

Suomi vois ottaa oppia Ausseista... !!!
Olenko siis rasisti...?

#87 Re: Re:

02.08.2015 17:10

#69: KooPee - Re:  

 ..mamut saa aina alennettuja tuomioita kaikesta, esim vääräuskoisen saa raiskata tai vähäpukeisen naisen, tai yöllä yksin liikkuvan naisen...

Islaminuskoisten tyttölapsia ympärileikataan, kun suomen oikeusjärjestelmä ei uskalla kieltää sitä... Jos suomalainen ympärileikkais tyttönsä, häkki heilahtais äkkiä...

Ja entä pakkoavioliitot jo alle 10-v ikäisille, niitä on täälläkin, niistä ei vaan puhuta, ettei leimaudu rasistiksi...

Tästä on jo reilut 15 vuotta, kun keski-ikäinen ulkomaalainen mies teini-ikäisen poikansa kanssa seurasivat minua ja noin 12-v tytärtäni, jolla oli pitkä vaalea tukka alaselkään asti, tiesin että asuvat pari kilometriä ennen meitä, jatkoivat kuitenkin matkaa samassa bussissa ja jäivät pois samalla pysäkillä kuin me.

Teini-ikäinen poika seurasi meitä isänsä kanssa ja poika tuli kysymään, mitä tytär maksaa, isä käski kuulemma kysyä kun haluaa ostaa hänet vaimoksi tälle teinipojalleen, yritin selittää, ettei suomessa ostella lapsia vaimoksi, ei meinannut mennä jakeluun, isä lupasi maksaa mitä ikinä vain pyydän,  poika itse toimi tulkkina.

Oli pakko laittaa juoksuksi et päästiin kotiin karkuun, seurasivat jonkin matkaa perässä.... Harmittaa vieläkin, etten soittanut poliisille...

 

Tästä hetkestä alkaen aloin karttaa eri uskontokuntaan kuuluvia ulkomaalaisia... !!!

Tämä on tapahtuntut Tampereen Annalassa...


Vieras

#88

20.08.2015 18:53

Pitäisi järjestää keräys että tätä adressia voisi mainostaa tv.ssä

Vieras

#89

23.08.2015 12:16

REKKAKUSKI SUOMESSA 26V
OIKEA SUOMALAINEN

#90 Re: Ensin omat sitten muut

30.08.2015 08:18

#6: portit jo kiinni - Ensin omat sitten muut  

 MUSLIMIT ON RASISTEJA SUOMALAISIA KOHTAAN ! OVAT VIHAMIELISIÄ MEILLE VAIKKA NIITÄ ON AUTETTU JA KAIKKI ANNETTU KULTALUSIKALLA . YLPEÄTÄ KANSAA JA YLIMIELISIÄ ! MUSLIMIN PITÄÄ MENNÄ MUSLIMIMAAHAN. MAASSA MAAN TAVALLA. VAATIVAT JATKUVASTI LISÄÄ MOSKEIJOITA JA SAMAT OIKEUDET KUIN SUOMEN RAKENTANEET SOTAVETERAANIT. SUOMEN SODISSA SOTAKARKURIT AMMUTTIIN. NUORET POJAT JA MIEHET TULEVAT TÄNNE MUKA SOTAA PAKOON JA KUITENKIN LÄHTEVÄT TÄÄLTÄ "SUOMALAISINA" SOTIMAAN SYYRIAAN. MISSÄ ON VANHUKSET JA LAPSET ? LUUSEREIKSI TÄNNE TULLAAN VALMIISEEN PÖYTÄÄN JA SUOMEN ELÄKELÄISET KITUU PIENILLÄ ELÄKKEILLÄ. HERRAT EIVÄT VÄLITÄ KUN VAAN OMA RAHAPUSSI ON TÄYNNÄ ! KANSA MAKSAA TÄMÄN KAIKEN YLLÄPIDON. ELINTASON LASKUA EI OLISI NIIN PALJON KUN VIELÄ KREIKAN AVUSTUKSET LOPETETTAISIIN JA SAMA PIIKKILANKA-AITA RAJALLE KUIN UNKARISSA JA AUSTRALIAN MALLI. SUOMALAISET EI OSAA TEHDÄ ITSE TÄRKEITÄ PÄÄTÖKSIÄ VAAN AINA APINOIDAAN  JOKO RUOTSIA TAI JOTAIN MUUTA. KUKKAHATTUTÄTIT AUTTAA MUTIAISIA KUN ON SISÄÄNRAKENNETTU HOIVAVIETTI PUHUMATTAKAAN NUORISTA NAISISTA JOTKA ALISTETAAN MANIPULOINNIN JÄLKEEN MUSLIMIKSI JA SITTEN EIKUN NAIMISIIN JA ROTANLAILLA SIKIÄMÄÄN UUSIA PIKKU TULEVIA TERRORISTEJA. SUOMI ON MENETETTY JOTEN INVAASIO ON JO PITKÄLLÄ JA SIIHENHÄN ISLAMI PYRKII ! HEIPPA !


Vieras

#91

30.08.2015 08:52

Suomen täytyy ajaa omaa maataan hyödyttävää maahanmuuttopolitikkaa.Humanitäärinen maahanmuutto siirtää ongelmat Suomeen, eikä se muuta tilannetta lähtömaissa millään tapaa.

Vieras

#92

10.09.2015 20:58

Tuo Australian malli on ehdottomasti otettava myös Suomeen!!!! Miksi ihmeessä pitää hakata päätä seinään? Kaikki pelkäävät rasistin leimaa...!!!!???!! Ite ovat rasisteja!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

25.09.2015 15:07



Vieras

#94

06.06.2016 09:13

Suomen maahanmuuttopolitiikka liian höveli. Myös Unkarin malli on hyvä, samoin Viron.
KYRPÄ

#95 卐PAAVO VÄYRYNEN PRESSAKS卐

07.10.2019 16:30

HEIL PAAVO

 

(卐)

 

ULKOMAALAISET VÍTTUUN SUOMESTA!

 

ULKOMAALAISET PITÄÄ KAIKKI TAPPAA!

 

WHITE POWER!

 

1488

 

<´l`>

 

 

TERVEISIN PAAVON HELSINGIN VAALI KAMPANJA PÄÄLLIKKÖ

;l}

#96 Re: OleN ANTI VAURIO

07.10.2019 16:39

#15: NIMENI ON ANTIVAURIO JA OLEN PORISTA - OleN ANTI VAURIO 

HARRASTANU SEXSIÄ KANAN KANSSA?

 

...'''Olen hippi ja OLLut KanaLASSA JA VETÄNYT MARIAsuoleen'''...

 

JAA?

 

... ON SULLA HIVI HIPPI MIELENKIINTOSET HARRASTAAET?

 

NOOH , ... KUKIN TALLAA TYYLILLÄÄN JA ''IINES TAI SITTE MARI ANKKA(LLA)'' EI OO VÁGINAA VAAN PÉRSE HOITAA LINNUILLA SEN PUOLEN ETTÄ NY SILLEEN MUT KUKIN TYKKÄÄÄÄ SEKAANTUU ELÄIMIIN TYYLILLÄÄN!

SUOMEN LAKI SALLII ENEMMÄN KU JÄBÄT YMMÄRTÄÄKÄÄN ;)

#97 Re: Re: OleN ANTI VAURIO

07.03.2020 12:04

#96: ;l} - Re: OleN ANTI VAURIO 

HAHAHA

''15''

JOLLAIN SITTE LENTÄÄ AINEIDEN JAELÄINTEN KÄÖYTTÖ LAPASESTA

EI SEN PUOLEEN:*

ON TÄYSIN LAILLISTA SUOMEN LAIN MUKAAN