Adressit.com

Porvoon sairaalan puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#26 Sep 08, 2014, 02:58
Jag har endast goda erfarenheter av Borgå sjukhus
Vieras#27 Sep 08, 2014, 10:44
Bevara Borgå sjukhus och förlossningsavdelningen.
Vieras#28 Sep 09, 2014, 14:08
Vi har ett välfungerande, tvåspråkigt sjukhus i Borgå. Varför lägga ner en så viktig del som BB? Vilka är erfarenheterna från Ekenäs - blev det bättre och säkrare??
Vieras#29 Sep 10, 2014, 10:33
nytkin ehdimme olla sairaalassa 20 min ennenkuin tytär oli syntynyt..(ei edes sitä jos olisimme jääneet odottamaan ambulanssia) Autosynnytys olisi ollut varma jos olisi ollut pidempi matka..ei mikään turvallisempi vaihtoehto
Vieras#30 Sep 10, 2014, 12:58

För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg.

För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg.

nimetön#31 Sep 10, 2014, 14:46

Re: För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg

#30: - För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg. 

varför skulle du känna dig tryggare där än i borgå? knappast skulle du få betjäning på svenska och dessutom behöver inte större vara bättre. Har nyligen läst flera insändare/artiklar om hur mänskor varit missnöjda med vården på olika sjukhus i helsingfors. För att inte tala om körsträckan för att få vård, knappast så roligt att behöva åka/köra 50 km då man är sjuk.

Vieras#32 Sep 10, 2014, 17:28
entisenä Porvoolaisena ja 2 lasta synnyttänyt Porvoossa v-80 ja 82, hyvän ja osaavan henkilökunnan avustuksella, ehdoton tuki "PAS synnärille".
Vieras#33 Sep 13, 2014, 19:46
Erinomaista ja turvallista hoitoa sain Porvoon sairaalassa synnyttäessäni 2.lastani 29 vuotta sitten,varsinkin kun vertailukohtana minulla oli iso Jyväskylän sairaala, jossa synnytin 1.lapseni tänään tasan 40 vuotta sitten - yksin jätettynä kipujen tainnuttamana.Siitä huolimatta ihanat, terveet lapset saimme.
Peter#34 Sep 26, 2014, 08:38

Tarvitsemme lähisairaalan.

Porvoo tarvitsee synnytys -lähisairaalan. Sen poistaminen poistaa tärkeät edellytykset kaupungin kehittymiselle tulevaisuudessakin.

#35 May 15, 2020, 12:06

卐 PERSU 卐

X        

*SAMPURAN SWEDUT !

ENSIN MATUTETAAN HELSINKI SIPOOTA MYÖTEN JA SIT KITISTÄÄN KU MAAHANMUUTTO SYÖ TEIJÄNKI TERVEYS PALVELUT !

TURVATAAN SUOMALAISET TERVEYS KESKUKSET KOKO SUOMESSA JA SIT TUKEKAA (OMASTA) PUSSISTANNR NIITÄ KÖYHIÄ SOMPPUJA SINNE AFRICCAAN

1€ PER NÉGRU AFRICCAAN ON SAMA KU 4 MILJARDIA MUT 400.000 SOMPPUA TEKEE SAMAN VERRAN SUOMESSA ELI 10.000€ KANSALAIS ISLAMI SOPUTUMIS TULOILLAAN =4 MILJARDIA

:(

IMPOSIBLE MISSION LIKE TOM CLANCY SAY !

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi