Porvoon sairaalan puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg.
För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg.
Re: För min del får de sluta. Men de nu bara min åsikt åker heldre ti helsingfors o känner mej trygg
varför skulle du känna dig tryggare där än i borgå? knappast skulle du få betjäning på svenska och dessutom behöver inte större vara bättre. Har nyligen läst flera insändare/artiklar om hur mänskor varit missnöjda med vården på olika sjukhus i helsingfors. För att inte tala om körsträckan för att få vård, knappast så roligt att behöva åka/köra 50 km då man är sjuk.
Tarvitsemme lähisairaalan.
Porvoo tarvitsee synnytys -lähisairaalan. Sen poistaminen poistaa tärkeät edellytykset kaupungin kehittymiselle tulevaisuudessakin.
卐 PERSU 卐
X
*SAMPURAN SWEDUT !
ENSIN MATUTETAAN HELSINKI SIPOOTA MYÖTEN JA SIT KITISTÄÄN KU MAAHANMUUTTO SYÖ TEIJÄNKI TERVEYS PALVELUT !
TURVATAAN SUOMALAISET TERVEYS KESKUKSET KOKO SUOMESSA JA SIT TUKEKAA (OMASTA) PUSSISTANNR NIITÄ KÖYHIÄ SOMPPUJA SINNE AFRICCAAN
1€ PER NÉGRU AFRICCAAN ON SAMA KU 4 MILJARDIA MUT 400.000 SOMPPUA TEKEE SAMAN VERRAN SUOMESSA ELI 10.000€ KANSALAIS ISLAMI SOPUTUMIS TULOILLAAN =4 MILJARDIA
:(
IMPOSIBLE MISSION LIKE TOM CLANCY SAY !
| This discussion has been closed. |