tila ei ehkä kaareudu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista tila ei ehkä kaareudu.

Yritystä on

#1 Neuvo

21.08.2010 16:18

Teehän vielä kolmas adressi. Jätä siitä pois kaikki tieteenvastaiset väitteet, kun ne ovat kuitenkin väärin ja osoittavat vain ettet ymmärrä lainkaan asiaa, josta kirjoitat. Sitten muotoilet adressin muutenkin vielä loivemmaksi, esim "uskotteko, että tiede on jossain asioissa väärässä ja osa tieteellisistä totuuksista saattaa tulla muuttumaan" tai "uskotko kosmologian antaman kuvan olevan tarkka ja oikea kuvaus maailmankaikkeudesta"

Sen minäkin allekirjoittaisin, jos sellaisesta adressista olisi jotain hyötyä. mutta kun ei taida olla.

Pettynyt

#2 Missä havainnot?

23.08.2010 11:20

Olen jo vuosia seurannut hiljaisena sivusta touhujasi. Nyt viime aikoina on ollut todella surullista todeta, miten jatkuvasti muutat OSP-ajatuksen muotoa lähemmäs ja lähemmäs uskontoa ja vieden sitä kauemmas ja kauemmas tieteestä. Et yritäkään todistaa omaa ajatustasi oikeaksi, ainoastaan pyrit hyökkäämään olemassaolevia teorioita vastaan. Oletat ilmiöitä ja hiukkasia, joita ei mitenkään ole havaittu tai ole ylipäätään mahdollista edes havaita. Nyt olet täällä jo keräämässä nimiä paperiin, kuin perustamassa seurakuntaa, että "Kuinka moni uskoo samoihin havaitsemattomiin ja todistamattomiin tieteenvastaisiin ilmiöihin kuin minä?." Surillista, niin surullista.

Tiede rakentuu havaintojen varaan, Jukka hyvä. Voisit yhtä hyvin kerätä nimiä "Maa on litteä" adressiin. Miljardikaan nimeä ei mitätöisi niitä havaintoja, joiden mukaan tämä väite on virheellinen.

Mr. Pressure

#3 Re: Missä havainnot?

24.08.2010 08:12

#2: Pettynyt - Missä havainnot?

Tiede rakentuu havaintojen varaan, Pettynyt hyvä.

Nykyiset fysiikan teoriat ovat Jumalateorioita.

Ne käyttävät käsitteitä joita ihminen ei voi ymmärtää.

Tässä usea tiedeyhteisön Jumala

Laajeneva tila

Kaareutuva tila

Vetävä voima

Pimeä aine

Pimeä energia

jne jne

Onesimpleprinciple malli ei käytä yhtään sellaista käsitettä jota ihminen ei voi ymmärtää

Energiatihentymä säteilee energiaansa ulkoisen paineen takia joka puristaa energiatihentymästä ulos sitä itseään mistä energiatihentymä koostuu. Nyt ulos puristuu energiaa joka kohtaa jossakin vaiheessa toisen energiatihentymän, jolloin siihen kohdistuu ulkoinen paine ja nyt siitä puristuu ulos energiaa jne.

Ulkoisen paineen aikaan saavasta energiasta absorboituu energiaa energiatihentymään, josta puristuu ulos energiaa ja näin energiatihentymän energia vaihtuu ajan kanssa kokonaan.

Tässä adressissa ollaan kyseenalaistamassa kaareutuvan tilan käsitettä eli yhtä nykyfysiikan Jumalista.

Alkuräjähdysteoria on uskonlahkon uskomus.

Onesimpleprinciple malli on tiedettä.

Sorry nyt vaan, mutta niin se on.

Ps. Missä havainnot nykyisen fysiikan Jumalista?

.

fyysikko

#4 Kaikki

24.08.2010 08:43

Kaikki käsitteet ovat matikan kautta ymmärrettävissä. Usko nyt hyvä mies, että fysiikan kieli on matikka, ei sanallinen selittely.

Fyysikko

#5 Juuri niin

24.08.2010 11:57

"Kaikki perustuu hyvin yksinkertaiseen mekanismiin jonka ihminen voi ymmärtää ilman Jumalia."

Kyllä. Luonnontieteet eivät tarvitse jumal-hypoteesiä. Ne perustuvat matemaattisesti formaloituihin teorioihin, niiden tekemiin ennusteisiin ja ennusteiden kokeellisiin testauksiin.

Mitä näistä aspekteista sinun mallisi sisältää?

Uskonnot sisältävät kertomuksiin ja kuvailuihin perustuvia uskomuksia, joille ei ole sen paremmin teoreettista taustaa kuin kokeellista näyttöäkään. Esimerkkeinä räjähtävät atomit ja säteilevät fotomit.