SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !
Sähkö kallistuu !
sähkölasku
Kyllä tuo arvio sähkölämmitystalossa on vieläkin alakanttiin,riippuen tietenkin sisälämpötilasta.Veikkaan että lasku huitelee lähempänä 500 euroa kk.Etenkin jos on kyse vähän ikääntyneemmästä ihmisestä jotka tarvitsevat vähän lämpimämmän huoneilman kuin 19-20 astetta Kelahan ei tiedä näistä tuon taivaallista
Re:
Naulan kantaanpa osuit ! Meillä on maalämmöllä kaikki lämmitys, niin vesi kuin huoneetkin... Mutta eipä sekään ilman sähköä toimi.... Sähkönkulutusta olen saanut suurimmista luvuista vähennettyä runsaat 10 000 kwh vuositasolla, mutta vieläkin kilowatteja vuodessa kuluu yli 35 000 ! Tiedä sitten onko laitteissa vikaa...
On minustakin jo kauan tuntunut, että asioiden kokonaisnäkemys puuttuu useimmilta päättäjiltä. Tehdään päätöksiä aika suruttomasti - sen enempiä pohtimatta ja miettimättä miten päätökset vaikuttavat ja ovatko ne lainkaan oikeudenmukaisia. Hyvä esimerkki tästä oli mm. haja-asutusalueiden jätevesien puhdistusvaatimukset....
Hei Kettunen
Hei herra Kettunen.
Niin valitettavasti tämä siirtohinta-asia ja monet asiat on niin että ei ne välitä meistä p'skanka vertaa.
Hinnat nousee ja niitä nostetaan kun ahneus on irti päästetty ja kukaan ei enää välitä siis monet (ihmiset) eivät välitä toisista ihmisistä tai heidän pärjäämisestään tässä maailmassa.
Mutta onneksi Kristus välittää meistä, sen olen kokenut tässä kovien kyynärpäiden maailmassa ja maassa.
Yritetään tehdä se minkä voimme.
Voimme esim. kilpailuttaa sähkösopimuksen tai voimme rakentaa oman sähköjärjestelmän aurinko tuuli ja vesivoimalla. Aurinko paneeli-autonakusto-invertteri järjestelmä plus aggregaatti/polttoaine kannut on hyvä olla muutenkin jos tulee energian jakeluhäiriöitä myrskyjen tai muun syyn takia.
Jumala rakastaa sinuakin ja varjelkoon sinua Kettunen ja perhettäsi ja muut siellä jossakin. http://injesuschrististand.blogspot.fi/2014/08/a-letter-from-lord-jesus-christ-to.html
terveisin vartiosotilas Jeesus Kristuksen armeijasta
Pitäishän tämä kaikkien ymmärtää
Yhteiskuntamme rakenne on muuttunut viranomaishallinnolliseksi, mikä tarkoittaa että meillä Suomessa on jo enemmän virkamiehiä kuin kykymme maksaa riittää. Eli veroja, veroja ja veroja vaan sen vuoksi, että kaikki virkamiestemme palkat tulevat maksettua... uskon että hinnat eivät ainakaan laske jos emme saa suurta virkamiespalettiamme purettua... se olisi ensiksi tärkein toimenpide, miten se tehdään sen voisi joku sellainen sanoa joka on asialle keksinyt keinoin.. minä olen yrittänyt puhumalla, eikä tunnu vain menevän perille kenellekkään! Joten konsteja kehiin kuinka hallintokuluja vähennetään!
This comment has been removed by the person who wrote it.
En tunne itse hyvin, miten voisi nousta lamasta, muuten olisin antanut vinkkejä.Tulotasoja pitäisi nostaa ainakin roimasti tai 2500€/KK, niin saisivat riittävästi verojakin.
LOISTO ASIA
Sähkö saattaa tulla kesälläkin kalliiksi, kun joutuu paljon käyttämään tuuletinta terveydellisistä syistä.
Re:
Olet aivan oikeassa. Oliskohan EU:lla jotain näiden asioiden kanssa tekemistä.
Siellä kun säädetään näitä direktiivejä, hatusta vetämällä!.
Suomen tulisi tuottaa sähköä yli oman tarpeen, jotta saataisiin hintakin kohdalleen ja tuloja viennistä
Siirtohintojen ja verojen kasvaessa ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin tuottaa itse tarvitsemansa sähköenergia, aurinkopaneelien ja tuulivoimaloiden hankinnan kuolettaa pois jo nyt siirron ja veron hinnalla.
tämä koskee säälittä pienituloisiin eläkeläisiin, joden eläke vain pienenee, pitäisi laittaa adressi:
"INDEKSIKOROTUS TAKAISIN ELÄKKEISIIN!" puhumattakaan TAITETUSTA INDEKSISTÄ, eläkkeitä jäytää syöpä.
kaikki maksut nousevat, mutta eläke vain kutistuu!
Se tuskin lisää ostovoimaa.