Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Missä luuhaa Suomen kansan kannanotto?
KYSYMYS KAIKILLE!
VASTAUS: EI YHTÄÄN KUN HEILLÄ EI TODELLISUUDESSA OLE SIIHEN MITÄÄN MAHDOLLISUUKSIA EI HEIDÄN VAALIKAMPANJOIHINSA LÖYDY TUKIJOITA, PITKÄAIKAISTYÖTÖN JA VÄHÄVARAINEN ON SUOMESSA KIROSANA.
Re: prkl
Lopeta se suomalaisuuden häpeeminen!!! Vituttaa tollaset juntti laukaisut, Häpee niitä kahtasataa päättäjää, eikä suomen kansaa.
Re: Lainaus Edellisen mielipiteestä:
#18: Sami Rusi - Lainaus Edellisen mielipiteestä:
Jo oli hyvä kirjoitus ja totta joka sana. Täälläpäin alkaa immeisillä olla kilinajatukset...katsotaan kuka heittää ensimmäisenä kirv.. anteeksi kiven. Tuntuu että eduskuntatalon alla on kuumat paikat?
Re:
Minun eläkkeeni nousi 1,26 ja olen niin perkeleen onnellinen että tekis mieli pussata nuo päättäjät hengiltä!!!
Re: Odottaen seuraavia vaaleja...
#1276: Helena - Odottaen seuraavia vaaleja...
Kaikkein paras ratkaisu olisi että kukaan nyt istuvista edustajiste EI saisi asettua ehdokkaaksi. Kaikki uudet paikalle ja katsotaan millaisia me sitten äänestämme. Korvaus aloitettaisiin 3000 eurolla ja korvaus nousisi sitä mukaa mitä asioita on hoitanut. Montaakohan aloitetta kukin edustaja on tähän mennessä tehnyt ja monta mennyt läpi?
palefacelta lainattu
Eikö mikää riitä
Palkkamalttia?!?
Kummaa työtä, kun palkkaa nousee vaan kokoajan pirusti, mutta töissä ei ole silti pakko käydä jos ei huvita... On meinaan välillä ollu todella tyhjän näköistä, kun on kuvia eduskunnan äänestyksistä nähnyt! Ja sitä en kyllä ymmärrä, että joku raahautuu sinne 6000€ palkalla ja sitten äänestää tyhjää??? Kyllä vaan on kummaa touhua...
!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ
On herrain helppoo lakejansa lyödä
Sillä ei ne niitä koske kuitenkaan
On hauska edustaa ja lounaat syödä
Kansa lystin kustantaa kun hommaillaan
Ja kun on verorahat kaikki juotu
Kansa kyllä pikkuvipin järjestää
Vain päätös niin on lisävero luotu
Sillä lailla kassahuolet selviää
Eiköhän nuo saatanan tolikat saa jo sitä rahaa ihan tarpeeksi!
Re:
Sanomasi siis on et ei puoluevaalit vaan henkilövaalit. Salli mun nauraa!
Re: täysin samaa mieltä
Ois edustajat ja muut ihmeissään kun äänestysprosentti ois jotain 10.
Re: protesti korotuksia vastaan!
vaikka ollaan äänestetty sinne niin ei se tarkoita et ollaan valtakirja annettu noin isoille palkan korotuksille!
JÄRKEÄ!!!
ONKO LIIKAA PYYDETTY?
JÄRKEÄ!!!
ONKO SEKIN LIIKAA PYYDETTY??????
Re: Re: Odottaen seuraavia vaaleja...
#1284: Vieras - Re: Odottaen seuraavia vaaleja...
Kannatan ideaasi, näin todellakin pitäisi olla. Aina kun ne samat idiootit on siellä yhden kauden istuneet,
ja sitten uudet tilalle...
Re: Oikeudentajukin on rajallinen!
#1: Irja Häkkinen - Oikeudentajukin on rajallinen!
Se on PALKKIO, ei ne palkaa saa yhtään. Ja noi prosentit eivät pidä paikkansa. Ja vaalit ovat kaikille avoimet. Ehdolle vaan jos tommosen palkkion joku haluaa. Kansanedustajien työ on 24/7 ja ei se helppoa oo. Ehdolle kaikki valittajat ja tehkää parempi työ itse! Kuka teistä haluaa olla median ja kansalaisten kimpussa yötä päivää?
| This discussion has been closed. |
Odottaen seuraavia vaaleja...