ÄLKÄÄ VIEKÖ LAPSILTA PANNAREITA TAI MUUTA HYVÄÄ POIS!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä on niiden ihmisten hömpötystä jotka eivät oikeesti tiedä omista lapsistaan mitään, mutta esittävät kaiken tietäviä ja ovat aina suunapäänä kaikesta :/
mistä kaupungista adressin kirjoittaja on kotoisin ?
Re:
Kysehän oli alle yksivuotiaista lapsista tai sanotaan alle 2 vuotias.
Ei alle yksi pysty suömää pannaria hävetkää itse kun vääristetette asioita
Re:
Melkoista tekopyhyyttä tälläinen, missä aletaan vaatia jotain pannukakkuja pois päiväkotien listoilta. Tuokoot sitten sellaiset vanhemmat lapselleen itse välipalansa. tai hoitakoot lapsensa kotonaan.
Nämä vasta-adressit vääristävät ihan tervettä keskustelua, saaden koko aiheen vaikuttamaan naurettavalta. Eiköhän kaikki toivo, että päiväkodeissa tarjoiltaisi terveellistä ja maistuvaa ruokaa. Herkkuja, myös pannaria saa olla silloin tällöin, mutta sokerin käyttöön pitää kiinnittää huomiota. Ja jos joku väittää, ettei makeutettuja herkkuja ole tarjolla päivittäin Lahden päiväkodeissa, ei ole lukenut ruokalistoja. Miksi aamupuurossa pitää olla hilloa? Miksi murot tarjotaan mehukeiton, eikä maidon tai vaikka maustamattoman jugurtin kera? Eikö kiisselin sijaan voisi useammin tarjota hedelmiä, marjoja tai vihanneksia? Ymmärrän toki, että kun marjoja jatkaa vedellä ja sokerilla, niin saa vatsansa halvemmalla täyteen, mutta sokeroidut välipalat aiheuttavat sen, että lapsissa on hetken virtaa enemmän kuin tarpeeksi ja tunnin päästä väsyttää ja kiukuttaa, kun verensokeri laskee. Lisäksi suu tottuu makeaan ja elimistö alkaa sitä vaatia.
Re: puhut asiaa
makeaa vähemmän . ei kukaan ole sitä pannaria kieltänyt
Allekirjoitan, jos tehdään kunnon aineista ei valkeista vehnäjauhoista ja valkoisesta sokerista :) Olisipa minun vanhemmat olleet aikoinaan noin fiksuja kun nämä lahtelaiset vanhemmat, jotka vaativat sokerihötöt pois.
Kaikkea voi syödä kun vaihtaa laatuun!
Vanhemmat opettaa lapsille omat herkkunsa...
Hedelmäsokeri on pahempaa maksalle kuin tavis sokeri... Suo siellä vetelä täällä...
| This discussion has been closed. |
Re:
#20: isänmaaan mies -
isän maan mies puhuu asiaa. hurrien kielellä pan kaka on yksi niitä asioita mitä ne käyttää sortaamaan meitä