Ryhmäkanne saatava ympäristölakiin

Ryhmäkanne saatava ympäristölakiin / Tiedotteet / Kuka vielä väittää, ettei ryhmäkannetta tarvita ympäristötuhoissa / Kommentit

03.10.2014 05:21

Tässä Talvivaara rumbassa on kyllä yksityiset ihmiset toimittaneet kynnysmaton virkaa, kun Talvivaara ja viranomaiset ramppaavat likaisilla saappailla koko ajan yli edestakaisin! Ja nyt vielä tämä, että ei kannata lähteä edes peräämään saataviaan koituneista haitoista, kun tiedossa ei ole kuin 10 vuotta stressiä ja oikeudenkäyntikuluja. No saanto olisi varmaankin sama, vaikka yrityksellä olisi kassa kunnossakin... On se niin väärin! - Ari Kananen

Mummo

#2 Talvivaarasta

03.10.2014 08:39

-Eiköhän tämä Talvaaraprojekti jo kohta saatais päätökseen. Hiton paljon on rahaa sinne upotettu, velkaa otettu, ympäristö laajalta alueelta pilattu. Kysyn vaan, mitä Talvivaara on Suomea hyödyttänyt? Nyt ei puhuta työpaikoista, tai niiden säilymisesetä, jos se tehdään törkeimmän kautta kuitenkin. Tämä on kaikkien aikojen suurin ja muutoinkin mahdottomin luonnon pilaamis ohjelma, mitä koskaan on Suomessa ollut! Miksi tuollaiset miljoonat ja taas miljoonavelat annettaisiin vain anteeksi ja "aloitettaisiin puhtaalta pöydältä". Ei pitäis olla mahdollista. Kuka mukamas ostaa tällaisen saastuttajan ?  Ajakaa koko laitos nurin (niinhän muillekkin firmoille tehdään velkojien vuoksi) ja työpaikkoja kyllä löytyy, kun alatte siivota aiheuttamianne saastutuksia. Veronmaksajien rahoja ei tuohon laitokseen pidä sitoa yhtään euroa...

#3 Re: Talvivaarasta

20.11.2014 20:15

#2: Mummo - Talvivaarasta

Olet mummo oikeassa. Tavallisen ihmisen on vaikea käsittää, miksi yrityksille annetaan suurekin velat anteeksi. Rahan tuhlaaminen aloitetaan kohta taas alusta. Meiltä pieniltä ihmisiltä viedään kodit ja konnut jos emme maksa velkojamme.

#4 Re:

20.11.2014 20:25

#1: -  Juuri tuosta mainitsemastasi syystä olen yrittänyt ajaa ryhmäkanne mahdollisuutta. Me mökkiläiset ollaa täysin lainsuojattomia ryhmäkanteen nostomahdollisuutta. Talvivaaran esimerkki on aivan ääritapaus.