Digimon Frontier-kausi MTV3-kanavayhtiön ohjelmistoon.


Vieras

#51

19.08.2013 14:05

Toivon digimonin 4. tuotantokauden näytettävän tv:ssä, koska se olisi todella nostalgista ja varmasti kannattavaa. (:

Vieras

#52 Re:

19.08.2013 14:05

Digimon Fani

#53 paras ikinä!

16.07.2014 23:42

oon itse kin jo 16v poika mutta, digimon sarja jaksaa silti viihdyttää. En ymmärrä miksi tätä ei näytetä enää telsuussa. sarjoissa on erittäin hyvä juoni (vertaa pokemon), joten yhdenkin jakson väliin jättäminen haittaa. Toivon todella että digimonit eivät kuolisi pois, mutta mielestäni Digimon tamers oli ehdottomasti paras tuottis, näyttäkää se!!!
please

#54 Re: paras ikinä!

11.06.2015 11:19

#53: Digimon Fani - paras ikinä! 

 Juurikin näin. Digimon on aivan eri luokkaa vrt. pokemon. Juoni on niin paljon parempi. Lopettakaa vaikka pokemon ja aloittakaa digimonien dubbausta(WERNE ftw) :D. kolme kautta dubbaamatta suomeksi ja neljoä (adventure tri elokuvina) tulossa.


Vieras

#55

30.07.2015 23:39

Koska digimon on parasta mitä olen nähnyt tuokaa lapsuuteni takas kiitos.
Artzei

#56 Digimon Frontier

29.10.2015 20:31

Jeespoks, olisihan se kiva taas nähdä Digimonia telkusta, kunhan se vain pohjautuu enemmän japanioriginaaliin soundtrackin ja kaiken muun jutskan takia, eikä siihen umpisurkeaan jenkkidubbiin, josta kuiten 45% sisällöstä on joko editoitu tai kokonaan poistettu *katsoo yrmeästi Digimon-elokuvaan* Eli toisin sanottuna, pidetään sisältö uskollisena alkuperäiselle, oli sitten meininki sarjassa kuinka raakaa tahansa!


Vieras

#57

24.11.2015 21:34

Olen ikävöinyt Digimonia lapsuudestani saakka. En millään voi ymmärtää miksi Pokemon on ollut niin suosittu vaikka siinä ei mitään kunnollista juonta ikinä ole ollut. Kierrellään vaan saleilta toiselle.
mattsonen

#58 Digimonin suurfani ala-asteella

01.12.2015 15:57

Digimon-animesarja alkoi näkymään Suomen tv:ssä kun olin ala-asteella tokaluokalla. Olisi kivä näyttää Digimon frontier myös Suomen teeveessä Nelosella, Alkuperäisenä Japanilaisversiona sekä suomenkielisellä puheella jonka hoitaisi Tuotantotalo Werne, joka on pitänyt huolen sarjan laadukkaasta jälkiäänityksestä. Wernen pitäisi jälkiäänittää ekan kauden ekat 26 jaksoa koska silloin Agapio Racing Team dubbasi ne jaksot aikoinaan. Nelonen sai kyseisestä jälkiäänityksestä todella paljon kielteistä katsojapalautetta ja antoi Tuotantotalo Wernelle luvan jälkiäänittää toisen puoliskon ekasta kaudesta. Myös tokan kauden jaksot 27-50 pitäisi Wernen jälkiäänittää koska silloin aikoinaan Nelonen teksitti kyseiset jaksot. Digimon Tamers puolestaan näytettiin Suomen tv:ssä kokonaan Wernen jälkiäänittämänä joten sille ei tarvi tehdä mitään. Myös ekan kauden lopputunnarit I Wish ja Keep on sekä tokan kauden 2. lopputunnari Itsumo Itsudemo olisi hyvä Ulla Rengon laulaa Suomeksi koska japaninkielisessä versiossa kyseiset laulut lauloi Ai Maeda. 


Vieras

#59 Re: NONI!

23.02.2016 13:06

#5: Juuso Kauranen - NONI! 

 niitä näkyy youtubesta kirjotat vaan: Digimon (finnish). tai pelkän Digimon nii siel pitäs loytyy soittolista kaikki kaudet ja kaikki jaksot ja elokuvat oon kattonu kaikki:)

mattsonen

#60 16 vuotta Digimon Adventuren ekasta jaksosta Suomen TV:ssä

06.02.2017 09:44

Olin ala-asteen tokalla kun Digimon-animesarja alkoi tulla Neloselta.Sarjan jakso näytettiin keskiviikkoisin ja uusintana lauantai-aamupäivisin. Katsoin Adventuren ja Adventure 02:n. Digimon,Pokemon,Beyblade ja Winx Klubi ovat eskari ja alakoululaisille paljon parempaa esimerkkiä kuin Teletapit taikka Sinisen talon nalle

Kids nostalgia

#61 Re: 16 vuotta Digimon Adventuren ekasta jaksosta Suomen TV:ssä

01.07.2017 05:16

#60: mattsonen - 16 vuotta Digimon Adventuren ekasta jaksosta Suomen TV:ssä 

 Joo. Itsekin katsoin juuri noita ohjelmia sekä 2000-luvun turtlesia. Digimon ja Turtles ovat mielestäni parhaat lastenohjelmat mitä Suomessa on nähty. Toivon usein että molemmat palaisivat telkkariin tai että niistä tehtäisiin dvd bokseja joissa on jokaisessa kokonainen kausi, kahden tai kolmen jakson sijasta.

Vieras

#62 Re: Re: 16 vuotta Digimon Adventuren ekasta jaksosta Suomen TV:ssä

09.07.2017 13:22

DigimonFrontierFani

#63 FRONTIER TELKKUUN

20.07.2019 06:03

Oon katsonut Adventuren, 02, Tamersin, Frontierin enkuksi ja Fusionin, ja nyt se pherkheleen Frontier telkkuun!

Parasta ikinä!

Toivottavasti allekirjotin ton adressin...