Arkkipiispa Kari Mäkisen erottaminen virastaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kari Mäkisen maahanmuutto mielipiteiden johdosta erosin tänään kirkosta.
Ymmärtäisin, jos tämän adressin teksti ja hänen erottamistaan tukevat vaatimukset olisi julkaistu MV-lehdessä. Sinne ne sopisivat erinomaisesti
nyt v**tu sitten
Ei ole mitään pätevää syytä erottaa virasta tasa-arvoisen naimisiin menonkannattamisen vuoksi, itse ihailen rohkeutta puolustaa aihetta! Paras ystävänikin sattuu olemaan homoseksuaali ja aivan täysin normaali ihminen joka rakastaa samoin kuin kaikki muutkin vaan samaa sukupuolta olevia. Ahdas mieliset idiootit, ettekö tajua että ihminen rakastaa ketä rakastaa ja on saatava mennä naimisiin jos rakkaus on aitoa! Nyt on sentään 2000luku ja vieläkin mennään vuoden nakki ja muusi sääntöjen mukaan vai? Jos ette pidä homoseksuaaleista niin se ei ole ongelma, mutta niitä nyt on.. on ollut ja tulee olemaan! Aivan sama kuinkamonta adressia ikinä tahdottekaan allekirjoittaa.
Re:
Niimpä niin... ja ensitreffit alttarilla on sitten täysin suotavaa? Todella pyhää ja kunniotettavaa. Ei se varmasti sinun elämääsi vaikeammaksi tee vaikka samaa sukupuolta omaavat ihmiset naimisiin tahtoo koska toisiaan rakastaa..
Arkkipiispa osoittaa suurta piittaamattomuutta kantaväestöa kohtaan. Häpäissyt kirkkomme, tehden siitä islamin porton.Maksattaa kirkollisveroilla muslimeille hyvät olot.Vaikka muslimit tuhoaa kristittyjä,juutalaisia,jesidejä yms.
Maahanmuuttohan tässä tällä kertaa on aiheena mikä nimiä lisää, homot ei kiinnosta tippaakaan minua ainakaan kielteisesti eikä myönteisesti.
Mäkisen toiminta ei ole ollut enää pitkään aikaan arkkipiispalle sopivaa.
Re: Sukupuolineutraalin avioliittolain seuraamukset
On todella sairasta kehitystä Massachusettsin osavaltiossa, heteroista on tehty lain voimalla epänormaaleja. Ei tätä Suomeen, koska kehityssuunta on älyttömimmistä älyttömin.
Se on sukupuolinetraali, ei tasavertainen
Addressin tekijät ovat ajattelemattomia, kun käyttävät avioliittolain sukupuolineutraaliuden kannattajien käyttämää käsitettä "tasa-arvoinen avioliitto" vastaavaa "tasavertaista avioliittoa". Se on puolueellinen tulkinta, jonka mukaan miehen ja naisen välinen avioliitto ei olisi tasa-arvoinen.
Täsmällinen ja puolueeton käsite on "sukupuolineutraali avioliitto", käyttäkää sitä.
Maastamuuttajien asunnon saanti. Itse olen hakenut vuokra-asuntoa paluumuuttajana (Vaasa-Joensuu) ev.lut. seurakunnalta, mutten sitä saanut vaikka olen tehnyt Joensuun kaupungilla 10 vuotta töitä, sekä konsertoinut (ilmaiseksi) pari kertaa kirkossa etc...
Aion erota kirkosta!!!
Re: Re: Re: Joo
Protestanttiset kirkot ja lahkot ovat portto kirkkoja.
| This discussion has been closed. |