Sairaanhoitajille 500 euroa lisää palkkaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sairaanhoitajille 500 euroa lisää palkkaa.

Mummeli

#1 No ei todellakaan...

16.01.2011 10:05

Sairaanhoitajat ei todellakaan tarvitse yhtään lisää palkkaa. He ovat ylimielisiä, useimmiten ilkeitä ja nokkavia ihmisiä, joten töihin vaan reippaasti eikä palkka ole niin huono ettei sillä pärjäis. Vähän suhteellisuuden tajua näihin palkkoihin. Alle tuhannen euron eläkkeestäkin menee 22% veroa, niin pärjätään sitä vähemmälläkin.
allekirjoittaja k

#2 Re: No ei todellakaan...

16.01.2011 17:29

#1: Mummeli - No ei todellakaan...

Tämän addressin idea on  muistuttaa kokoomuksen viime vaalien alla tekemästä lupauksesta - toisin sanoen siitä, ettei sitä ole toteutettu. Kannattaa siis tälläkin kertaa varoa Sari Sairaanhoitajaa tai muita Hullunkurisen Perheen jäsenten tarinoita, joita mainostoimistot tuottavat.

On kokonaan toinen juttu, että tapaamani sairaanhoitajat ovat ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä, jotka tekevät erittäin vastuullista työtä.

Kaikki on vaan rahasta kiinni.
Vieras

#3 Pörssi keinottelu iskee sairaanhoidon aloillekin.

19.01.2011 16:53

PÖRSSI HOITAA RAHAPUOLEN JA LUONTO SAIRAAT.KELA MAKSAA.
OMISTAJINA PALKKA PARANEE

#4 PALJON ON ALETTU PERUSTAMAAN HOITOLAITOKSIA

20.01.2011 22:42

TOIMINTAA ON LAAJENNETTU PERUSTAMALLA YHTIÖITÄ RINNAKKAIN,JOIDEN TOIMIALA ON HALLITA KIINTEISTÖJÄ,OSAKKEITA JA KÄYDÄ KAUPPAA...testamentit ja niin poispäin.

12.04.2016 09:56

Tärkeää työtä hoitajat tekevät liian pienellä palkalla.

12.04.2016 10:16

Koulutukseen ja työn vaativuuteen nähden palkka on alimitoitettu. Hoitajien sortamista on jatkettu jo vuosia. Nyt alkaa riittämään !