Lordi elokuva vain k-15

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lordi elokuva vain k-15.

Julia Rautio
Oulu

15.12.2006 19:38

K-7
Nea Torniainen
espoo

15.12.2006 19:41

Sis ei voi olla totta.Ei lordi edes ole pelottava.
Ei se kuuntele sua.
Se on oman tien kulkij a
Jos yrität jotainse vaan sanoo että painu hemmettiin.
Toi ei ole edes kovin järjellinen aihe .
Tämä adressi on tehty vain siksi että voitaisiin kehua että minä olen tehny maailman idioottimaisimman adressi.
Mutta toisaalta...Mitä se minulle kuuluu.
Tee niinkuin haluat.
Muistat van ettet pety kun lordi vastaa sinulle jotain tämän tyylistä:
Olet vaan kateellinen kun et ole minä

Ihan vinkki
Anu Saukko
Helsinki

29.01.2007 04:59

Mr. Lordi kertoo Lordin virallisella foorumilla:

"Siitä kuulkaas lähdetään, että ensin nääs katsokaas polkastaan leffa purkkiin, ja sitten elokuvatarkastamon veijarit sanoo että mikä on ikäraja. Eli ennen tyyliin marras-joulukuuta ei voi kukaan tietää. Tai no, sanotaanko nyt näin, että se on saletti että ei se ihan -S- tule olemaan heh heh!
Ja dvd-julkaisusta sitten joskus vieläkin hamemmassa tulevaisuudessa tulee tietty unrated, elikkäs ehkä se K18.
Tai no mistäs sitä oikeastaan vielä tietää, jos me jotenkin lussuunnutaan tässä.

But somehow I don´t see that happening.

Ps. Voi hyvä tavaton, kuulinkin tuossa ohjaaja-Peteltä, että tosiaan joku adressi on. Aaarrggh. Kohta joku varmaan aloittaa adressin että voiskos bändi tehdä piirretyn lasten elokuvan.
Pitäis varmaan laittaa alulle semmoinen adressi jossa vaadittaisiin ihmisiä olematta aloittamaan typeriä adresseja."

Aika turha adressihan tämä on.
Olli Hokkanen
Colala

10.02.2007 16:47

Jos haluaa nähdä kauhuelokuvan, K-15 tai K-18.
Jos haluaa nähdä Lordi-elokuvan, silloin ikärajaksi S että pikkupenskatkin pääsee kattomaan kivoja hilviöitä.