Vetoomus Helsingin metsien säilyttämiseksi

Vetoomus Helsingin metsien säilyttämiseksi / Tiedotteet / Vielä ehtii: mielipiteitä yleiskaavaluonnoksesta voi jättää 27.2.2015 asti / Kommentit

23.02.2015 07:26

Pitäähän kaupungilla olla ilman laatua puhdistavat keuhkot ja metsät ovat juuri sitä. Liika urbanisoituminen ei tee hyvää ihmiselle, luonnosta sitä kaikki ollaan kuitenkin lähtöisin. Lisäksi otettava huomioon myös lapsien tulevaisuus ja samalla myös oma tulevaisuus. Toivon päättäjiltä siis maalaisjärkeä tässäkin asiassa. Mikä on perintö jälkipolville, betonia betonin perään vai viihtyisän vehreä kaupunkialue jossa kaikki viihtyvät sulassa sovussa rinnakkain. Ns.luontoa eniten arvostavia löytyy yhä useammin myös kaupungeista eikä se ole mikään yllätys. T.Miia Kristiina Siimestö
Erwin Woitsch OKS:n pj.

23.02.2015 13:51

Lisää aiheesta Oulunkylän seudun osalta karttoineen Oulunkylän kotisivuilla (ylläpit. Oulunkylä-Seura): http://www.oulunkyla.info Sieltä voi myös tulostaa Metsät uhattuina -julisteen ja laittaa sen näkyville, kiitos!

23.02.2015 16:56

On kovin lyhytnäköistä tuhota kaupunkilaisten lähimetsiä rakentamisen tieltä. Me kaupunkilaiset tarvitsemme nykyiset ulkoilualueemme virkistäytymiseen,kuntoiluun, eläinten ulkoiluttamiseen. Tarvitsemme näitä ulkoilualueita työpäivästä palautumiseen. Tutkimusten mukaan jo lyhytkin ulkoilu metsässä alentaa verenpainetta ja stressiä. Osassa metsiä on jokamiehen kuntoiluvälineitä, joilla kaikki halukkaat voivat ilmaiseksi vahvistaa ja ylläpitää lihaskuntoa ja parantaa tasapainoaan, ei mitenkään vähäpätöinen asia esimerkiksi eläkeläisten keskuudessa. Älkää hävittäkö kaupunkimetsiämme! Ne ovat korvaamattomia!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…