Allerin TOP-model lehti ei kuulu Suomeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Allerin TOP-model lehti ei kuulu Suomeen.

Raimo Grönberg

#76 SUMU?

22.02.2011 19:07

Mikä estää näkyvyyden lompakon ulkopuolelle?

#77 Re: SUMU?

26.02.2011 17:54

#76: Raimo Grönberg - SUMU?

Nyt en ainakaan minä ymmärtänyt? Mitä mahdat tarkoittaa...??

Marjut Ruuskanen

#78 Kaarina Hazardin kolumni

07.03.2011 22:51

Kaarina Hazardin kolumni Iltalehdessä ma 7.3. on hyvä esimerkki siitä,kuinka kirjoittaja joko haluaa ymmärtää adressin allekirjoittajien motiivit väärin tai ei todellakaan ymmärrä millainen vaikutus medialla on.Vaikka maailma muuttuu,niin lapsen kasvaminen tasapainoiseksi aikuiseksi on kuitenkin edelleen vanhempien vastuulla ja se tarkoittaa kriittisyyttä myös median lapsia kohtaan suuntautuvaan tarjontaan ja sen sisältöön.Asiasta pitäisi toki voida keskustella ilman,että joutuu suoranaisen pilkan kohteeksi,kuten nyt Hazardin kolumnissa.Näin monen tuhannen allekirjoittajan mielipiteellä pitää olla vaikutusta ja sen pitää näkyä esimerkkinä siitä,että vaikuttaa voi,jos todella haluaa.Lasten lapsuuden puolesta ja niiden arvojen puolesta keskustelu ei ole lapsellista ja lasta aliarvioivaa vaan vastuullista aikuista toimintaa.

#79 top model HYVÄ JUTTU

22.04.2011 08:49

Taas on kotimammat marmattamassa...joka asiasta ajattelamatta asiaa sen kummemmin...
Ettekö te enää tee mitään lasten kanssa, annatte ite surffata kaikenmaailman facebookissa ym...jossa on pilvin pimein pedofiliaa...
Itse omien tyttärien kanssa teen kaikkea ja ostan takuulla lehden eli tilaan, kun minusta se on hyvä lehti ja siinä näekee mikä on oikein ja mikä ei ja laihduttaminen lapsella ei ole oikein...tytär sanoikin että ne on äideille tarkoitettu joilla on uimarengas eli mulle;)
Kerron tasan tarkkaan että onko järkeä pukeutua napapaitaan ym...ja miksi ei ole järkeä ja mitä se herättää tyhmissä ihmisissä...eli mun 9 vuotias tietää että jos namusetä/täti tarjoo namia niin hän sanoo kotonakin on karkkia ja juoksee karkuun karjuen apua!!!
Ja pukeutuu kuin lapsi ei mikään horatsu, joita näkee kaupungissa joka nurkilla...onneksi maalla on järkevämpää pukeutumista ja merkkeihin ei tuijoteta. Tuunamme ite vaatteet ja se on lapsesta kivaa eli sitä top modelia eli hän suunnittelee kirpparilöydostä uuden upean asun...lehdessä ja muissa on hyvät sabluunat, piirustusopastukset ym...ja hyviä sarjiksia on myös. En näe mitään väärää kun ITSE ÄITINÄ LUEN EKA JA KATON MIKÄ ON OK JA MIKÄ ON KESKUSTELUN PAIKKA...Kai te toljakkeet puhutte lapsille!!!olkaa esimerkkinä heille ja lopettakaa turhat rähinät täällä netissä ja menkää ulos raikkaaseen ilmaa lapsenne kanssa...eikä shoppailee napajuttuja!!!
Huhuhu terve järki on maalla!
maatöör

#80 voi jeesus!

05.10.2011 20:11

tällästen pullamössöpaapoja-vanhempien vuoksi nykyajan lapset on saamattomia, uusavuttomia, valittavia luusereita! ei ne lapset yhteen lehteen kuole jos ne on kasvatettu kunnolla!! Lopettakaa valittaminen ja opettakaa lapsillenne medialukutaitoa sekä tervettä ironian ja kritiikin tajua!
pojiltakin pitäisi sitten varmaan kieltää star wars jotta ne ei vaan ala puhumaan väärässä sanajärjestyksessä ja leikkauta suippoja korvia!
lapset on viisaampi ja taitavampia kuin luulette, jos vaan joskus antaisitte heidän tehdä jotakin itse niin huomaisitte!!!!
se huono äiti

#81 hahahaa!

09.08.2012 11:05

ootte aika hauskoja,minä just viime viikolla tilasin lehen tytölleni ku kaupasta ostin ja tutustuin,musta oli oikein hyvä lehti!