Allerin TOP-model lehti ei kuulu Suomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Huhhuh...
"Ketkä ovat TOPModel-yhteisön uusimmat käyttäjät? Kuka on aktiivisin ja kuka on suosituin?" EI TUON IKÄSTEN MEDIOISSA TARVITSE OLLA MINKÄÄÄNLAISTA SUOSITUIN OSIOO... saati sitten meikkaus, selluliitti yms osioo. ARGHHHH!
Re: Huhhuh...
Ja vielä toisena osui silmään osio:
Ensiapua rakkauteen & ihmissuhteisiin (57)
Kaikilla on joskus hieman ongelmia poikaystävänsä kanssa - ja vinkkejä niiden ratkaisemiseen... Eikö?
Ei jessus, ei 6 vuotiailla ole edes poikaystäviä xD
Tosiaan
Voi vitsi
Tuollaisen lehden voi tietenkin jättää ostamatta...
Re: Tuollaisen lehden voi tietenkin jättää ostamatta...
#6: Anniina - Tuollaisen lehden voi tietenkin jättää ostamatta...
Aikuinen voi toki jättää ostamatta,mutta kouluikäisillä on yleensä jo pikkuisen rahaakin,ainakin viikkorahaa,jolla voi itse ostaa.Ja kaveriporukassa mainostetaan kaikenlaista,jota on sitten monen itsekin kokeiltava.Jos lehteä ei ole,niin sitä ei voi myöskään ostaa.Sitäpaitsi,on olemassa myös aikuisia,jotka eivät ole itse kasvaneet aikuisiksi eivätkä osaa suojella lapsiaan.
Miehet asialla
Re: Tuollaisen lehden voi tietenkin jättää ostamatta...
#6: Anniina - Tuollaisen lehden voi tietenkin jättää ostamatta...
Millä huolehdit ettei lapsi sitä osta??? Tai vaikkei itse ostais,niin millä huolehditaan ettei toisen kaverin kotona moista lehteä myöskään lueta??
Kyllä mediallakin on oltava jotain vastuuta!!!
Nyt on meidän kuluttajien aika herätä ja kertoa, että ei, meidän yhteiskunnassamme ei ole kysyntää tämän kaltaiselle tuotteelle, toisin kuin Aalto-Setälä pohtii.
Pistetään lasten maailma sekaisin.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Asiaton kommentti
Re:
Lasten ja nuorten eriasteiset syömishäiriöt ovat yleisempiä,kuin yleisesti luullaan.Tähän on moniakin syitä,mutta kyllä tällaiset julkaisut osaltaan edistävät sitä,että omaa kehoa aletaan tarkkailla ja vertailla muihin enemmän.Koulukiusatuistakin iso osa on ylipainoisia tai huomiotaherättävän laihoja,joten riski joutua siihenkin joukkoon kasvaa.
Tuo TOPmodel sivu taitaa olla aivan eri asia...
HUOM!
Itse olen vahvasti vastaan ulkonäkökeskeisiä ja laihuutta ihannoivia lehtiä lasten/nuorten keskuudessa mutta esim. nettisivun omistaa eri yritys (Mötto) kuin tulevan lehden (Aller) ja ennen lehden tyrmäämistä kannattaa ehkä odottaa päätöstä siitä, mihin suuntaan lehti kehittyy ja kenelle se suunnataan. Tässäpä tarkempaa linkkiä: http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2011/02/1270378/alle-12-vuotiaiden-muotilehdesta-alakka---aller-kyseessa-vaarinkasitys ,jossa mm. mainitaan, että "emme halua tehdä lapsista pieniä aikuisia, emmekä opettaa että nyt pitää ryhtyä meikkaamaan ja pukeutumaan" ja, että lehteä tehdään vastuullisesti ja "kyseessä ei ole missään tapauksessa muotilehti, vaan suurimmaksi osaksi sarjakuvalehti. Lehteen on tarkoitus tulla korkeintaan pari vaatteisiin liittyvää juttua sekä puuhasteluvinkkejä".
Kysymys kuuluu: Miksi me tarvitsisimme tällaista lehteä? Omistajat ovat eri, mutta markkinoidaanko tässä nyt kuitenkin samaa tuote-perhettä? Adressi ei oe perustettu Alleria yhtiönä vastaan, vaan ks. yhtiön ideaa julkasita tällainen lehti lapsillemme.
Aron kommentti "kyseesä ei ole missään tapauksessa muotilehti" sotii paljon sitä vastaan, että yhtiön sivuilla julkaisun kuitenkin viitataan nimikkeellä nuortenlehti joka keskittyy muotiin. Eli kummalla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, yhtiön PR:llä vaikko lehden tulevalla päätoimittajalla?
Mitä nuo lehden sarjakuvat sitten käsittelee?? Kauneutta? Kauneudenhoitoa? Sitä kuinka ollaan hyvännäköinen? En usko, että TOP-model nimiseen lehteen tulee pelkästään ystävyyttä jne. käsitteleviä aiheita. Semmosia lehtiähän jo löytyy, en usko, että se olisi vielä markkina-alueelta katveessa.
| This discussion has been closed. |
Huonoja kokemuksia koko firmasta
Olen joskus Allerin jotakin julkaisua tilannut, mutta enpä sorru mokomaan enää!