Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava
Ota yhteyttä adressin tekijään
Lisäys adressiin
Kaikki, jotka myyvät epärehellisesti hometaloja eteenpäin, ja valehtevat niiden olevan kunnossa, tulisi laittaa vankilaan. Ovat ihmiskunnan pohjasakkaa. Hometalosta saatava hinnan alennus ja kaupanpurku on minusta liian pieni korvaus, jos toinen on menettänyt työkykynsä ja terveytensä.
surullisia ihmiskohtaloita jotka ansaitsisivat enemmän
näkyvyyttä. Moni sairastunut on menettänyt kaiken,
ainoastaan velkaa on riittävästi.
Nyt ymmärrän, home on myrkky!
Muutimme anopin taloon v.2015 elokuussa, muutimme pois sieltä uuteen asuntoon tässä kuussa. Nukuin yläkerrassa, katon sisäpuolella oli kosteutta tai märkää ullakolla nukuin seinän takana missä on kosteutta ja ullakon ovi ei ollut tiivistetty pääsi homeilmaa huoneeseen. Minulle tuli urtikariaa joulukuusta lähtien ja yskä tammikuusta lähtien vielä vaivaa mutta vähemmän päivä päivältä. Se on vanha puutalo, sen jälkeen laitettiin levyt ulkoseinään, liiankin hyvin että ilma ei päässyt vaihtumaan sisäkatolla. Kuukausi sitten tehtiin reikä talon kumpaakin päätyyn että ilmat vaihtuun. Olen varma siellä on hometta, se haisee ja on kosteaa, katon sisäpilareissa näkyy tummunutta kohtia missä kosteutta näkyi. En mennyt katsomaan mikä tilanne siellä on nyt koska olen altistunut siihen. Minulle tuli kyllä kummallinen olo aina siellä käydessäni varsinkin kun olen muutaman yön yöpynyt mutta nyt en käy kuin korkeintaan kahvilla alakerrassa.
Re: Nyt ymmärrän, home on myrkky!
Nyt minua ei vaivaa yskä ja ihottumaa enää käden selkämyksessä hyvin vähän. Asun toisessa asunnossa missä on koneellinen ilmanvaihto.
Muhiiko Suomen nykytaloissa katastrofi? ”Valtava kysymys”
Arkkitehti pelkää, että suomalaiset maksavat rakennusvirheistä hintaa vielä vuosien päästä.
VVO
VVO ei välitä pätkääkään mistään ennen kuin asukkaalle tulee esim. Astma homeen takia.
VVO ei välitä mistään mitään paitsi siitä, että vuokria voi nostella oli kohtuuvuokra tai ei.
VVO ei välitä onko vanhat ikkunat tai vuotaako ne.
VVO ei välitä kylpyhuoneen irronneesta lattiamuovista vasta kuin silloin kun naapuriin tulee vettä.
VVO ei halua saada energiakustannuksia kuriin esim. niin, että kerrostalojen ulkoseiniin laitetaan lisälämmön eristys.
VVO ei halua paneutua turvallisuuteen niin, että ulos asennettaisiin valvontakamerat, että esim. ulko-ovien hajottaminen loppuisi tai, että parkkialueen autoihin kohdistuva ilkivalta loppuisi.
Kyllä sitä kehua osataan antaa VVO:n puolelta, mutta kun jotain pitäisi korjata niin tehdään kun jaksetaan tai sitten vasta kun on todella iso ongelma.
Tv:ssä kyllä väitetään, että tulot VVO:lla on tyyliin + - nolla vaikkakin lehdet väittää muuta, mutta ongelmista VVO ei välitä kuin vasta sitten kun niitä on oikeen kunnolla ja paljon!
Saan monenlaisia oireita kaupoissa, sairaaloissa ja kaikkialla missä käyn.
Re: Re: Artikkeli homeen aiheuttamasta kroonisesta sairaudesta
#2: Vieras - Re: Artikkeli homeen aiheuttamasta kroonisesta sairaudesta
Uskomatonta touhua, jokapaikassa lööpit huutaa homeongelmista mutta tosielämässä ei lääkäreitä ym kiinnosta vähääkään! Nyt ne kaikki miljoona tälläkin hetkellä altistuvaa ALLEKIRJOITTKAA ENNEN KUIN ON MYÖHÄISTÄ GOD DAM!
Mielenosoitus 6.9.2016 klo 18.00
Ryhmä nimeltä VIHAISET ÄIDIT järjestää mielenosoituksen Helsinkiin kansalaistorille 6.9.2016 klo 18.00 tämän aiheen tiimoilta.
http://vihaisetaidit.blogspot.fi/2016/08/mielenosoitus-terveen-sisailman-ja.html
Puheenvuoroja mielenosoituksessa käyttävät:
Annamari Karhu, Vihaiset äidit
Tiina Tuomela, Lastentautien erikoislääkäri, lääketieteen ja kirurgian tohtori
Ville Valtonen, Professori, sisätautien ja infektiosairauksien erikoislääkäri
Tamara Tuuminen, Kliinisen mikrobiologian erikoislääkäri, lääketieteen mikrobiologian dosentti
Silja Paavola, Puheenjohtaja Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer
Olli Luukkainen, Puheenjohtaja OAJ
Mika-Erik Walls, KL, FM, lukion lehtori, työhyvinvoinnin ja oppimisympäristöjen tutkija, HOAY:n hallituksen jäsen
Tulkaa kaikki mukaan! :)
| This discussion has been closed. |