Ei hypermarketia Porvoon jokirantaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei hypermarketia Porvoon jokirantaan.

entinen jokimaisema

#101 Hotellien käyttökate

23.11.2016 20:19

Porvoossa 50-60%siis ei yksi uusi hotelli Taidetehdasta pelasta ja kuka haluaa viettää hotellissa aikaa joka on KAUPAN yläkerrassa?Nykyisiä hotelleja arvostetaan juuri niiden pikuisesta persoonallisesta muodos ta paitsi Haikko joka saa plussat miljööstä.Päättäjät eivät siis edes usko että liikenne haittaa kaikki Porvoossa kävelevät kauppaan siis ei edes tarvita parkkipaikkoja no ehkä 2 liikuntarajoiteisille!(näin ei ollut 2011 Tampereen tutkimuksissa silloin siltoja käytti Porvoon autot enenmän kui TllA)Päättäjäthän eivät tarvitse ajatella kustannuksia kun 50.000 veronmaksajaa on takana ja pikkuputiikit lopettaneet, se siitä heihän vastuunkannosta-Kiitos Kajaste,Bärlund ,Saario P,Heininen ja muutamat muut jotka arvostavat kaupunkipuistoa joenrtannalla kuten se maisemarkitehtikin.

mitä seuraavaksi

#102 Re:

24.11.2016 12:21

#97: -  Suomessa on 8 kansallispuistoa yksikään ei mainosta että meillä on hypermarketti ja hotelli,onko Porvoo ensinmäinen?Ei muuten kuulu edes Kansallispuiston ajatukseen,mitä sanoo ympäristöministeriö?