Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / Tänään tuli Päivi Räsäseltä postia / Kommentit

16.06.2015 16:35

Nyt on ikävä kyllä niin, ettei taida mitään hyötyä olla perussuomalaisiin vetoamisesta, epäilen vahvasti! Kristillisdemokraatit tulevat myös tod näk puoltamaan tätä aiottua leikkausta, enemmistö ainakin. Lähestyttävä muita, jotka voivat vaikuttaa asioiden kulkuun.
LeenaP

#2 Olen laittanut

17.06.2015 03:58

#1: -

yli 50 kansanedustajalle viestin ja kertonut tilanteen sekä laittanut adressin ja vain kaksi näistä on vastanneet, eli Paavo Arhinmäki ja Päivi Räsänen

#3 Eläkeläisten asumistukea ei saa muuttaa yleiseksi asumistueksi

17.06.2015 13:01

Hei Leena, olet varmaankin huomannut uutisissa näinä päivinä kun Taloustieteilijät ja tutkija Professorit vetoavat tuohon kieltoon sillä perusteella että nyt jo ennen noita suunniteltuja leikkauksia Suomessa eläkeläisten toimeentulo on Euroopan kehnoimpia. Jos kaikki leikkaukset otetaan käytäntöön ei eläkeläiset pärjää millään keinoin jos vielä Eläkkeet otetaan pois Eläkeläisten asumistuen piiristä, Lääkkeiden Sv-korvauksia alennetaan, Eläkkeitten indeksikorotukset poistetaan.                        Mitä siitä seuraa kun ei pysty hankkimaan tarvitsemiaan lääkkeitä, ainainen köyhyys ja epävarmuus toimeentulosta. Ym.

Terv. Helena Uu.

#4 EI, Eläkeläisten asumistukeen muutoksia Suomen talouden tervehdyttämiseksi

17.06.2015 13:18

Miksi otettasis yhteiskunnan köyhimmiltä vetoapua SuomiNeidon nostattamiseen ahdingosta.  Pääomaverotukseen tuntuvat korotukset sekä Vapaa-ajan asuntojen ja kakkosasuntojen verotus myös nostaa korkeammaksi. Niistä myös jotain kertyiskin       Valtion kassaan.     t. Helena Uu.

#5 Re: Olen laittanut

18.06.2015 06:33

#2: LeenaP - Olen laittanut

Voisiko sen tulkita niin ,että loput kansanedustajat ,joille viestin laitoit puoltavat tätä asumistuen muutosta???Eivät vastaa kun eivät reilusti voi myöntää että näin on.Vaalilupaukset olivat huu haata.