Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / Hämeen Sanomat tekee haastattelun sekä Yle Häme radiohaastattelun 29.6. / Kommentit

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

26.06.2015 10:42



Vieras

#2

26.06.2015 10:51

Lämpimät KIITOKSET Leena kun jaksat taistella asumistukemme puolesta ja tuot kuuluvuutta asialle.Osaat varmasti puhua "oikein" koska asia koskee myös sinua henkilökohtaisesti.Adressin kommenteista käy hyvin ilmi pientä 1200€ ja alle kk:dessa eläkettä saavien hätä toimeentulostaan jos muuttavat asumistuen.
Muistan rukouksin.Voimia sinulle.

Vieras

#3

27.06.2015 08:48

Tsemppiä ja voimia sinulle Leena!
terveisin Liisa Paavola

Vieras

#4 Kommenttia

28.06.2015 16:09

Et ole varmaan ottanut yhteyttä Sipilän avustajiin. 


Vieras

#5

28.06.2015 16:17

Mäntylän varaan ei kannattaisi jättää.
leena
Vieras

#6 Olen ottanut yhteyttä sipilän avustajaan viikko sitten

29.06.2015 03:02

#4: - Kommenttia 

 ei myös vastaa mitään.

LeenaP

#7 Enempään en omalta osaltani pysty enkä jaksa

29.06.2015 03:05

#5: -  

 toiset voi sitten jatkaa jos kokoajan tulee neuvoja, olen vain tavallinen ihminen ,enkä mikään silmää tekevä, minulla kun ei ole suhteita minnekkään .aika yksin tässä saanut taistella!


Vieras

#8 Re: Enempään en omalta osaltani pysty enkä jaksa

29.06.2015 07:06

#7: LeenaP - Enempään en omalta osaltani pysty enkä jaksa  

 Ymmärrän hyvin sinua Leena.Olet tehnyt jo ison työn asian puolesta,yksin.Kiitos siitä.Neuvoja satelee kommenteissa..eikö ole ketään joka alkaisi avuksi Leenalle,esim.jonkin eläkkeensaajan omainen jolla tietoa ja taitoa ja luulisi eläkkeensaajissakin olevan joitakin aktiivisia" terveempiä"eläkeläisiä.Itselläni on kuulovamma en voi esim.soittaa puhelimella hankaloittaa asioiden hoitamista.joten minusta ei avuksi ole.Omia asioitanikin hoitaessa,sähköposteihin ei useinkaan saa vastausta kun aikojen päästä,eikä aina ollenkaan.

Laitoin s-pstia kansanedustaja Anne Louhelaiselle.Hän kirjoitti pitkän kirjeen ja lopussa.Suhtaudun viestiisi vakavasti ja vien sen ministerille eteenpäin.


Vieras

#9

29.06.2015 08:49

Kiitos sinulle että jaksat ja rukoilen puolestasi että jaksaisit :) <3

Vieras

#10

29.06.2015 09:04

Kiitos Leena, että jaksat taistella meidän kaikkien puolesta. Muistamme rukouksin.

Vieras

#11

29.06.2015 09:05

Kiitos Leena :). Muistamme rukouksin :).


Vieras

#12

29.06.2015 09:09

Peukutetaan, tässä just laskeskelin, että pakollisten laskujen jälkeen elämiseen päivää kohden jää noin 10 € !!!

Vieras

#13

29.06.2015 09:12

Hei, minä tässä ihmettelen näitä eläkkeensaajia, eikö todellakaan ole tarvetta vaikuttaa tähän jatkuvaan maksukyvyn heikentämiseen edes allekirjoittamalla tämän adressin.
Eläkkeiden ostovoimaa on kavennettu kohta neljännesvuosisata ja aina vain tuntuu olevan ensimmäisinä leikkauskohteina, samoin kuin on nämä omavastuuosuudet, joita leikataan aina huolimatta siitä, että lääkkeiden hinnat nousevat jatkuvasti.
Luulisi tämän kuristuspolitiikan saavan ihmiset ja puolustusasemiin, mutta kun ei vain siltä näytä huolimatta siitä, että pienillä eläkkeillä eläkkeillä kitkuttelevia ihmisiä on suurin joukoin.
Vai onko niin, että ihmiset ovat alistuneet/alistettu jatkuvalla ikääntymisen syyllistämisellä, asialla joka ei mitä todennäköisemmin koske koskaan näitä syyllistäjiä.
Siunausta!

#14

29.06.2015 10:07

Teet arvokasta työtä, iso KIITOS siitä! Kuitenkin hienointa , ainakin minusta, tässä on että haluat tehdä tätä Jumalan johdattamana. Muistan rukouksin ja toivon että muutkin  niin tekevät!


Vieras

#15

29.06.2015 10:50

Luota itseesi !

Vieras

#16

29.06.2015 15:39

Miksi et kysy Sipilän avustajalta?

Vieras

#17

29.06.2015 18:46

Muistetaan.toivottavasti päåset sinne eduskuntaan.

Vieras

#18 Re: Olen ottanut yhteyttä sipilän avustajaan viikko sitten

29.06.2015 19:22


Vieras

#19

30.06.2015 13:11

Kyllä muistan

Vieras

#20 Re: Re: Olen ottanut yhteyttä sipilän avustajaan viikko sitten

04.07.2015 18:04


Vieras

#21 Ei vastaa Sipilä

04.07.2015 18:07

Siinä sen näkee,ei riitä Varakkaalla mielenkiintoa heikompiosaisten asialle,,,Sipilä itse on miljonääri,,ei hän osaa asettua heikoimman asemaan,toivotaan,että sieltä löytyisi ymmärrystä  tälle tärkeälle asialle,ettei heikoimmassa asemassa olevat vanhukset joutuisi vieläkin tiukemmalle taloudellisesti,tukea ei saa leikata,EI SAA.

 

 

 

Tupu

#22 Re: Ei vastaa Sipilä

02.09.2015 10:42

#21: - Ei vastaa Sipilä 

 Hei. En tiedä kuuluuko minun kommentti tähän. Mutta olen usean ihmisen kanssa puhunut siitä, että miksi meitä kaikkein vähäosasia rokotetaan oikein kunnolla? Eihän ministerit nyt leikkaa vääriä ihmisiä. Laskisivat omia palkkojaan ensin, heillä j.kaikilla on isot rahat o.pankissa, ja ties missä? Meiltä eläkeläisiltä ja tylttömiltä ja laosiperheiltä   , otetaan nyt j.kaikkien eniten. Eikös se ole niin, että jo kerran saavutettuja etuuksia ei oteta pois m? Ajatukseni on, että jäädytetään ministeriöiden, kansanedustajien ja siis aivan kaikilta, jotka muka yrittää järjestää Suomen asioita, palkat ja kaikki edut, puoleksi vuodeksi eteenpäin, siten että annettaisiin heille kuukaudessa vaan se summa rahaa, minkä työtön saa!! Mahtaisi ainakin näiden kolmen SSSmiehen alahuuli alkaisi väpättämään? Se miten tämä alkaisi toimia, niin minulla ei ole mitään tietoa. Mutta jos joku täällä osaisi alkaa tätä ehdotusta tekemään?