Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

#26

Koiria eikä mitään eläviä ei saa kiduttaa eikä muutenkaan kohdella väärin!

#27

En voi sietää sitä mitä eläimille tehdään Kiinassa!!! Tiedän että samaa tapahtuu muuallakin, mutta jostain pitää aloittaa ja joku näkyvä aloite on hyvä tehdä, että joskus ehkä tapahtuisi jotain eläinten hyväksi!

#28

Jos joku Suomessa tähän asiaan voi vaikuttaa niin se on Kennelliitto. Jos se ei halua vaikuttaa, niin on melko alhaisella tasolla ko yhdistyksen moraali.

#29

Ilman muuta allekirjoitin. Olen eläinrakas ja mua kuvottaa ihmisen toiminta.
boikottia!

#30 Kiitos

Kiitos tämän addressin tekijälle!Kaikki keinot pitää ottaa käyttöön et saadaan tuolle järkyttävälle toiminnalle loppu!Voi kun joku isompi pamppu kiinnostuisi asiasta!Pakotteet tiskiin.Luulis Kiinan johtoakin alkavan kiinnostaa ku rahahanat  kääntyy kiinni.Jonkun tarttis tehdä virallinen boikottilista ja tehdä siitä julkinen: kiinalaiset tuotteet ja yritykset sille listalle ja nimiä alle.Pienistä puroista tulee iso valtameri joka saa muutoksen aikaa!Raha on se jota kaikki poliitikot kunnioittaa!!

#31

On mitä suurin häpeä,jos Suomen Kennelliitto osallistuu näyttelyyn Kiinassa!

#32

eiköhän pistetä loppu tälle järjettömälle eläinten kiduttamiselle.

#33

Koska Kiinalle ei ehdottomasti kuulu mikään koiranäyttely
Laali

#34

Olisi todellakin häpeä hyväksyä tuollainen maa maailmannäyttelyn isäntämaaksi!

Ihmetyttää, miten se edes on tapahtunut!

#35

Osallistuminen Kiinan koiranäyttelyyn antaa kuvan että hyväksymme tämän mielipuolisen ja julman kohtelun koiria kohtaan kiinassa! Ei MISSÄÄN nimessä mukaan tällaiseen!!!!

#36

En voi ymmärtää, että tällainen päätös on tehty.

#37

Koska en hyväksy missään nimessä minkäänlaista koira/ eläinrääkkäystä,,,

#38

Eläimille oikeuksia, kuten ihmisille

#39

Koiria kohdellaan Kiinassa niin julmasti, että mielestäni heillä ei ole oikeutta olla Maailmannäyttelyn isäntämaana 2019.

#40

En hyväksy minkään eläinlajin kiduttamista ravinnon,uskonnon,perinteiden tai muidenkaan syiden takia.

#41

Kuvottaa eläinten kohtelu Kiinassa. Tapahtuuhan sitä toki muuallakin.

#42

Allekirjoitin adressin, koska mielestäni Kiina on aina ollut brutaali valtakunta mitä tulee eläinten (ja ihmistenkin) kohteluun. Muistan kissankeitto dokkarin 1980-luvulta.
Maria

#43 Re:

#16: -

Kennelliitto Ei puoltanut vaan vastusti Kiinan näyttelyä, väärinkäsityksiä täällä näyttää olevan. Nyt on kysymys siitä miten Kennelliitto jatkossa reagoi.

#44

Kiinassa kohdellaan ihmisiä ja eläimiä todella huonosti...

#45

Koirien ja muidenkin eläimien ja ihmisten puolesta, ehkä tämä herättäisi keskustelua myös ihmisoikeuksista. Olisi aika saada myös Kiina muiltakin osin kuin teknoloigian osalta 2000-luvulle.

#46

Koirien uskomattoman julma,raaka,epäinhimillinen kohtelu Kiinassa.
jenna.r

#47 Re:

#26: -

Oikeasti mitä julmuutta!!!!! KUVITELKAA OIKEASTI ITSENNE NIINÄ KOIRINA JOTA KIDUTATTE!!!! KOIRA ON KUITENKIN HETI IHMISN JÄLKEEN!!!! OIKEESTI TOI ON JO NIIN YLI SAIRASTA!!!!

Pipe

#48 Kennelliitto on vasta äänestänyt, ei vastustanut

Kennelliitto on äänestänyt Saksaa WDS 2019 äänestyksessä! Ei se mitään vastustamista ole! Norjan Kennelklubi sen sijaan teki todellisen "urotyön" kehottamalla kaikkia näytteilleasettajia ja tuomareita boikotoimaan ko. näyttelyä (ja Norjahan myös äänesti jotain muuta maata Kiinan sijaan)! (y)

Mielipide

#49 Viimeinen ehto...

Hyvä adressi, asiallinen ja sitten tämä kohta "ilmoittamalla jäsenilleen ja ulkomuototuomareille, että näiden mahdollista osallistumista Maailman Voittaja -näyttelyyn ei tulla katsomaan hyvällä, mikäli näyttely kaikesta huolimatta järjestetään Kiinassa"

ei tulla katsomaan hyvällä... Ihme uhkailu vie hyvästä ja tärkeästä adressista uskottavuuden

#50

En hyväksy koirien tai muidenkaan eläinten kiduttamista!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…