Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

#51

Koirien kiduttaminen ahdistaa minua

#52

Koira on ihmisen lemmikki,perheenjäsen,harrastus,voimavara jne.

#53

Koska en voi sietää minkäänlaista eläin rääkkäystä.
Luojamme on antanut meille eläimet iloksi ja hyödyksi. Hän ei taatusti ole tarkoittanut jotta me kohtelemme eläimiä huonosti.

#54

Punainen kortti Kiinalle!

#55

Ei lupaa ,eläiimille elämisen arvoinen elämä.

#56

Kiinassa koirien kidutus, elävältä keittäminen festivaalien "hauskana" ohjelmanumerona on aivan normaalia kansan hupia. Se on jotain niin kamalaa! Maailmannäyttely tulisi pitää paikassa, jossa koiria arvostetaan.

#57

Ei missään nimessä Kiinaan.Ne kumminkin tappaa ne koirat ja syö ne!!!!

#58

Kiina, jossa koiria kohdellaan huonosti niin ei pidä tukea millään muotoa tämän kaltaisella toiminnalla. Ensin asiat eläinten kohdalla kuntoon, niin sitten voisi edes harkita.

#59

Julmaa kidutusta koirille

#60

Maailmannäyttelyä ei pidä järjestää maassa,jossa koiria kohdellaan näin brutaalisti!!!On piittaamattomuutta viedä edes koiraansa kyseiseen maahan koiran turvallisuuden vuoksi.
tarzi

#61 Koirien ja kissojen puolesta,hyvä FCI (Y)

#60: -

#62

Kiinan suhtautuminen koiriin on epäinhimillistä ja raakaa

#63

Siellä myös syödään koiria ja määrä ei ole mikään pieni.

#64

Vihdoinkin voin tehdä jotain sen puolesta, että keskiaikainen ja barbaarinen koirien (ja muiden eläinten) kidutus saataisiin loppumaan Kiinasta! On epäeettistä, että eläintä kidutetaan, ennenkuin Se tapetaan ruuaksi tai turkikseksi. Meidän sivistysvaltioiden on heräteltävä kiinalaiset ymmärtämään tämä. Toivottavasti Tälläinen maa ei missään nimessä saa maailman näyttelyä. Emme saa sulkea silmiämme ja kääntää päätämme hirveyksien edessä.

#65

Mitä ihmeen keskustelemista tästä asiasta on? Jos keskustelun tulos sotii arvojani vastaan, lopetan jäsenmaksun maksamisen välittömästi. En halua tukea taloudellisesti järjestöä, joka hyväksyy tuon FCI:n päätöksen.

#66

koirien kiduttamiset ihan kauheita muuttaisivat ekaksi lakia joka kieltäis tommoset

#67

Koirien takia

#68

Sitten kun Kiina kieltää raakalaismaiset perinteet ja lopettaa totaalisesti brutaalit "juhlansa" voidaan vasta harkita näyttelyiden järjestämistä Aasian maissa!

#69

Ehdoton ei maalle, jossa eläinten kohtelu on julmaa ja epäinhimillistä.

#70

Noin julma maa koirille ei ansaitse näyttelyä!

#71

Täysin asiatonta ja ahdistavaa koirien rääkkäystä. Koira on luotu ihmisen kaveriksi. Sietämötöntä rankkureiden toimintaa.

#72

Rakastan eläimiä enkä hyväksy eläinrääkkäystä missään muodossa.

#73

koska chinassa kaltoin kohdellaan ja tapetaan eläimiä mitä raaimmilla tavoin ja olot ovat kauhistuttavat missä eläimiä pidetään ,mielestäni he eivät missään nimessä ole oikeutettuja pitämään maailmannäyttelyä tai yleensä muutakaan näyttelyä ennenkuin eläinten olot paranee ja saavat aikaan eläinsuojelulain ,ensin omaasa maassa on asiat oltava kunnossa ennenkuin heillä on oikeutta järjestää yhtään mitään kansainvälisellä tasolla !!!!!

#74

Kiina ei sopiva maa maailmannäytelylle.
Kiinalaiset käsittämättömän julmia kun hyväksyvät koirien julman kohtelun.

#75

Tosi väärin,että lemmikkejä ruvetaan syömään,ovat meille hyvin rakkaita,ei tulisi mieleenkään!Raja täytyy johonkin vetää ja se tuli nyt!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…