Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

#76

Toivon sydämestäni ettei tuohon osallistu kukaan. Niin suurta voiton kiiltoa silmissä ei voi olla..

#77

Kiina ei saa missään nimessä järjestää näin isoa tapahtumaa ennenkuin koirien kidutus ja syöminen on totaalisesti loppunut.

#78

Näytelyä ei voi pitää maassa jossa sallitaan kyseisen eläimen rääkkäys ja syönti .

#79

Koirat takasin kunniaan!!
Kaikki nyt allekirjoittamaan ADRESSI!!

#80

TÄMÄ JUTTU ON IHANSAIRASTA. EIKÖ MUKA OLE MUUTA SYÖMISTÄ , KUN KISSAT JA KOIRAT.TÄÄLLÄ OTETAAN , ELÄIMIÄ RAKAAKSI YSTÄVIKSI JA NÄMÄ JOTKA LISÄÄNTYVÄT KAUHEALLA KIIREELLÄ SYÖVÄT KOHTA JOPA OMAT LAPSET, KUN RUOKA LOPPUU. EI MUUTA KUN KODOOMI PAKOLLISEKSI HEILLE.

#81

En hyväksy koirien kidutusta

#82

Koska mä vastustan tota asiaa. Minun mielestä ehdottomasti ei. Se on väärin.

#83

Vihaan kiinan tapaa kohdella eläimiä. Kohtelee varmaan ihmisiäkin samalla tavalla.

#84

En halua että koiria käytetään ravinnoksi.
Kamala maa

#85 Re:

#18: -

Ei se edes ole mikään vanha perinne. Kiinassakin koiria arvostettiin ennen, onhan ihminen "luonut" sen lajin omaksi ystäväkseen ja apulaisekseen. Kiina on kamala maa, jossa ei ole mitään ihmis- eikä eläinoikeuksia, lapsetkin tekee töitä riisikuppipalkalla. Boikotoin kiinaan matkustamista ja jos on vaihtoehtoja valita jonkun muun maan valmistama tuote, teen niin aina.

#86

Kiinalaisten on aika tulla nykypäivään ja lakata syömästä koiria muka potenssinsa nostamiseksi, kun muutenkin ovat niin länsimaalaista olevinaan. Olen koiraihminen ja voin kuvitella niiden tuskan, joiden lemmikki joutuu noiden barbaarien käsiin. KUVOTTAVAA.
pompula

#87 Re:

#56: -

Ei se ihan noinkaan ole. Kiina on iso maa ja siellä on paljon eläinrakkaitaKIN ihmisiä. Ihan hyvin vois sanoa, että kaikki suomalaiset on kamalia ihmisiä koska meillä edelleen on turkistarhausta, vaikka se on monessa maassa lopetettu kokonaan. Mutta on totta, että muiden maiden pitää lisätä painostustaan tässä asiassa kiinalaisia päättäjiä kohtaan, sinne pitää saada selkeä eläinsuojelulaki joka vaatii asianmukaisen teurastuksen, mitä tahansa elukoita sitten ikinä syödäänkin.

#88

sanomattakin selvää

#89

Kirjoitin adressiin nimeni , koska VASTUSTAN KAIKENLASTA eläinten pahoinpitelyä ja kidutusta Toivon ettei Kiina saa sitä Maailmannäyttelyä 2019 , Toivon myös etteivät arvostelutuomarit eikä koiriaan näyttelyissä käyttäjät ilmoittaisi eikä lähtisi mukaan kyseiseen Kiinassa pidettävään suureen näyttelyyn.

#90 Re:

#6: -

Sille asialle, että kiinalaiset syövät koiria emme valitettavasti ehkä voi mitään mutta siellä myös koiria nyljetään elävinä, poltetaan elävinä jne!!?? Rääkätään monin eri tavoin. Jo pelkästään koirien säilyttäminen tupaten täyteen tungetuissa pienissä häkeissä, joissa ne odottavat elävänä nylkemistä on täysin kohtuutonta!! Noissa häkeissä koirat myös vammautuvat pahoin, jalkoja poikki, luita murskana ym. Sivistymätöntä, raakalaismaista, uskomatonta käytöstä. Ehdoton EI kisoille Kiinassa. Piste!!

#91

En hyväksy eläin rääkkäystä

#92

Suomen on aika näyttää kantansa maailmalle eikä aina esiintyä nöyränä jees-miehenä. Kiinasta tiedetään että siellä on vakavia ihmisoikeusongelmia ja järkyttävä eläinten kiduttaminen on siellä osa kulttuuria ja kansanhuvia. MIKSI kukaan haluaisi olla osa tätä kulttuuria?

#93

Asiahan on aivan päivän selvä!

#94

Jos Kiinassa järkätään sellaisia koirien ja kissojen rääkkäys ja syöntipippaloita,ei se maa ole näyttelyn arvoinen. Vasta kun oppivat,että eläimilläkin on oikeus pelottomaan ja arvokkaaseen elämään,asiaa voi harkita.
tsirp

#95

Älkää ostako kiinalaisia tuotteita, maksakaa enemmän kotimaisista/eurooppalaisista tuotteista tai olkaa ilman. Aika useissa tuotteissa on kuitenkin toinen vaihtoehto, ei ihan kaikkea pelkästään kiinassa valmisteta.

Nyt jos koskaan on hyvä aika vaikuttaa koska Kiina alkaa jo menettää hehkuaan, moni tuottaja tekee paluun takaisin kotimaahansa, ei se Kiina enää olekaan niin pop. Omallakin työpaikallani on töitä tullut takaisin kun ne ensin siirrettiin kiinaan.

Vaikuttakaa valinnoillanne ihmiset. Myös kotimaassa, valitkaa vapaan kanan munia virikehäkkimunien sijaan, vaatikaa lisää luomulihaa jne. Enää ei voi vedota siihen, ettei ihmisillä ole tietoa asiasta. Nettiaikana kyllä tiedetään jo ja valinnat tehdään sen mukaan. Huonomaineisia tuotteita ei yksinkertaisesti vain osteta.

#96

Koira on tarkoitettu lemmikiksi ja ihmisen kumppaniksi ei rääkättäväksi eikä syötäväksi. Sen takia EI koiratapahtumaa Kiinaan.

#97

Se miten kiinalaiset kohtelee koiria on sairasta. Samaa kohtelua ei ansaitsisi edes rikolliset.

#98

Koska tämä on pienen ihmisen ainut mahdollisuus vaikuttaa näihin käsittämättömiin julmuuksiin.

#99

Ehdottomasti EI Kiinan koiranäyttelylle. Ainoa mahdollisuus vaikuttaa.
Nössi vaan

Taannoin ajaessani kohti Saloa Lohjanharjun kautta tein havainnon että Saloon johtavan tien varressa oli punamullattu rakennus, jonka edess oli suurin kirjaimin: "Musti on eväs". Oletin silloin että siinä mainostettiin korealaista juhlaruokaa, kun siellä oli jonkunlaiset maailmanlaajuiset urheilukisat.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…