Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

En halua että koiria kidutetaan

Vieras

koirat on kivoi

Vieras

Rakastan eläimiä ja haluaisi lopettaa heidän vaivansa.

Vieras

Eläimiä ei kohdella noin

Vieras

Ei koiria saa tappaa
jolo

Rakastan koiria ja en siedä missään nimessä koirien räkkäystä.Vinosilmät pitäisi tappaa.

Vieras

Ei koiria saisi tulla tavalla kidutta. Se olisi sama kuin se tehtäisi ihmisille. Kiinalaiset nylkekään toisianna ja heittää vaa sitä kiehuvaa vettä toistenne päälle.

Vieras

Koska mulla on vagina

Vieras

Koska koirat ovat lähellä sydäntäni♥

Vieras

Eläimet eivät tee pahaa ihmiselle, niitä pitää kohdella hyvin. Näyttelyyn ei pidä osallistua.

Vieras

koska risto on jonne chinese matafaka

Vieras

Järkyttävää!

Vieras

Täiesti ebareaalne!!!!

Vieras

ELÄIMIÄ EI SAA KIDUTTAA EIKÄ SATUTTAA!!!

Vieras

Haluan vastustaa kaikin tavoin koirien (ja muiden eläinten) epäinhimillistä kohtelua. Järkyttävää eläinrääkkäystä.

Vieras

Koiria syövä maa ei voi olla näyttely maana

Vieras

Koska itselläni on koira.

Vieras

Koirien kohtelu ala-arvoista kyseisessä maassa!

Vieras

Kaikkien elollisten olentojen ja asioiden kidutus tai tuhoaminen oman nautinnon maksimoinnin vuoksi on tuomittavaa. Tästä syystä Kiinan, jossa tässä tapauksessa eläinten kaltoinkohtelu on erittäin yleistä, ei pitäisi saada isännöidä koirien maailmannäyttelyä 2019.

Vieras

Ehdottomasti ei Kiinaan mitään eläin tapahtumaan ! vastustan kauheata julmuutta joka kohdistuu eläimiin !!!!

Vieras

Koirien enkä muidenkaan eläinten kidutusta enkä epäinhimillistä kohtelua hyväksy. Ehdoton ei !!

Vieras

Riittääkö sana: järkyttävää!

Vieras

mä en voi jakaa koska pakottaa jo seinälle "graphic material" ja moni allekirjoittaisi muttako niitä kuulemma ahdistaa nää kuvat.. ja joo pitääkin, mutta mä oon vain aiheuttanut sen että useat ystävät on piilottanut mun uutiset seinältään ahdistuksien takia. kyllä ne laittas nimen ilman et vien yöunet niiltä mutta en nää muita teitä allekirjoittamaan kuin nää kauhukuvat... sanoo joo kyl allekirjoittaa mutta ei jaksa painajaisiaan. joten olisiko kuvatontakin allekirjoitussivua jota jakaa

Vieras

Aivan kauheeta mitä ihmiset keksii pitäisi ihan oikeasti kieltää!
maj

#950 Re:

#948: -  

olen samaa mieltä, itsekin katson useasti pois jos on kauhukuvia mutta voisin kyllä reagoida kun luen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…