Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Ei tämmöiselle kiduttamiselle!

Vieras

Aivan kamalaa.. ei koiria saa syödä , kiduttaa ja paistaa tyyliin elävältä.

Vieras

On niin kamalaa kuulla miten jossain maailmassa kohdellaan elaimia ja niita viela kaytetaan ruoaksi. Kiinassa ei missaan nimessa Maailmannayttelya 2019!

Vieras

Koira on ihmisen paras ystävä..
rakithaisee

RAKIT MESTAUSPÖLKYLLE VAAN KOKO HAISEVA KASA !

rakithaisee

KURKKU AUKI VAA  TYLSÄLLÄ VEITSELLÄ  JA PÄÄ TOHJOKSI ! OIKEIN NIILLE RÄKSYTTÄJILLE !

Vieras

Eläimet jotka tuntevat kipua osaavat ajatella miettiä ja ovat fiksuja ne on niitä eläimiä joita ihmiskunta ei voi valita kuoleeka tai ei tai meneekö ruuaksi iljettävää koko juttu

Vieras

Maa, joka rikkoo eläinten oikeuksia noin graavisti, ei todellakaan ansaitse mitään kisoja, vaan boikotin.

Vieras

Vastustan eläimiin kohdistuvaa julmuutta.

Vieras

Järkyttävää ja ahdistavaa. Kuvan koiran katse kertoo niin paljon, että se jää mieleen pyörimään. Itku tuli.

Vieras

Julmia eläinrääkkäyksiä tapahtuu maailmassa paljon. Allekirjoittamalla adressi voimme saada aikaan lumipalloefektin, joka lopulta viestii määränpäähän, että ihmiset eivät hyväksy minkäänlaista rääkkäystä. Mielestäni Kennelliitoilla ja muilla kumppanitahoilla on yhdessä eettinen/moraalinen vastuu tässä olla osallistumatta ja tiedotettava selväsanaisesti eettinen kantansa järjestäjätaholle.

Vieras

Järkytyin kuvista sydänjuuriani myöten. En pysty jakamaan adressia omalla facebook-seinälläni, koska en kestä katsoa kuvia enää uudelleen.

Koirien puolesta

Vieras

jakaisin facessa, mutta kuvat ovat vähän liian kauheat siihen. En halua itsekään nähdä kuin kerran vilaukselta! Siis hyvä että kuvat on mutta kenenkään ei pitäisi joutua tuijottamaan niitä

Vieras

Kuka hullu esiintyy koiraharrastajana samaan aikaan kun antaa salassa kiduttaa.

Vieras

Ei ole syytä osallistua Kiinan maailmannäyttelyyn koirien julman kohtelun vuoksi! Boikottiin koko maa!

Vieras

Koska haluan että eläimiä kohdellaan hyvin.
Eläinrääkäys on sairasta

#968 Re:

#3: -

Kaikkien koirien puolesta

#969 Re:

Vieras

Järkyttävää, surullista ja aivan käsittämätöntä, että viattomia eläimiä kohdellaan näin julmasti!

Vieras

Kiinan tulee lopettaa kaikkien eläinten tahallinen ja aiheeton rääkkäys!

Vieras

Sairas maa, kuinka kukaan voi olla noin julma? Vain ihminen varsinkin Kiinassa

Vieras

Kuvat kertokoon puolestaan. Eläimiä kohdellaan julmasti ilman minkäänläista omantunnontuskia ei voi kuin ihmetellä ihmisiä ja inhimillysyyden puutetta mihin tämä kaikki päättyy.

Aivan järkyttävää kidutusta!

Vieras

Allekirjoitin sen siksi että Maailmannäyttely otetaan pois kiinalta ja siellä lopetettaisiin koirien syönti! Koirilla on tunteet niinkuin ihmisilläkin! On väärin että viatonta eläintä kohdellaan noin! Maailmannäyttely pitäisi siirtää esim Saksaan!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…