Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta.

kyllästynyt feministi

#26 Järki käteen

02.07.2015 19:08

Hyvä adressi! Maassa maan tavalla tai ulos maasta. En minäkään menisi kävelemään pää paljaana muslimimaassa tai ryyppäämään jne.

Pelottaa suomalaisten tyttöjen puolesta. Ja ihmetyttää loputtomasti Tapanilan raiskaajien paapominen. Missä ovat uhrin/kantaväestön oikeudet? Nykyinen meno on täysin absurdia. Ei mene jakeluun. Valtamediakin on ihan raiteiltaan.

Sapettaa kympillä - maksetaan verovaroistamme toimeentulo joukolle, joka kehtaa vielä tehdä rikoksia. Pahin osuus - paapomista Suomen median ja oikeuslaitoksen taholta vielä siihen päälle.

Mitähä toimittajat saavat siitä vastineeksi, että sensuroivat tosiasioita tai muuntelevat niitä suomalaisvastaisiksi?

Ps. Minnehän maahan me suomalaiset päästään enään pakenemaan parin sukupolven jälkeen, jos tämä Suomen islamistuminen jatkuu tähän malliin?

 

 

 


Vieras

#27 Re: Suomalainen?

02.07.2015 19:20

#19: Pippuri - Suomalainen? 

 Hyvä kommentti. :)


Vieras

#28 Re: Järki käteen

02.07.2015 19:32

Sitä voidaan vaan ällistellä, että mitä nämä huor@@vat tiedotuspuolen ihmiset saavat palkkioksi työstään ja KENELTÄ? 


Vieras

#29

02.07.2015 20:01

Olen kyllästynyt maahanmuuttajiin ja varsinkin miespuolisten maahanmuuttajien häirintään ja huuteluun.

Vieras

#30

02.07.2015 20:06

Olen alusta asti nähnyt tämän Euroopan yhdentymisen täydellisenä virhearviona paremmasta. Vapaa kilpailu ja avoimet rajat vievät yhteiskuntarauhan. On aivan selvää, että jos tämä kehitys saa jatkua, rauhallinen, luotettava maamme on menetetty.
Cosimo

#31 Re: Re: takaisin peruskouluun.

03.07.2015 09:11

#21: Matti Meikäläinen - Re: takaisin peruskouluun. 

 Kyllä mun mielestä maahanmuuttajataustainen voi olla myös huolissaan Suomen tilanteesta. Itse olen puoliksi ulkomaalainen, mutta Suomessa syntynyt. Kyllä mä ainakin oon huolissani, kun nää somput raiskaa naisia ja vie tyttäriään ulkomaille silpottavaksi. Se on niin ihme, että jos mamukin kertoo huolestuneen oloisen mielipiteen asiaan liittyen, niin sehän on kamalaa!

Eegaa

#32

03.07.2015 14:55

Islamismissa on mätäpaiseita kivikaudelta, miksi ihmisiä pitää kivittää hengiltä tai katkoo kauloja, syvältä toi Uskonto on ,,


Vieras

#33

03.07.2015 15:07

Olen huolestunut turvattomuudesta Suomessa

Vieras

#34 Ottakaa somalit mallia tataareista

04.07.2015 10:59

Tataarit muslimeina ovat sopeutuneet hyvin Suomeen. Silloin kun he tulivat Suomeen, ei ollut sosiaalitoimistoa olemassakaan, vaan piti elättää itse itsensä. Tataarinaiset eivät käytä huiveja ja seka-avioliittoja saa solmia niin miehet kuin naisetkin. He tekevät myös töitä. Somalit ottakoot mallia tataareista!

Tukea Norjasta

#35 Re: Järki käteen

11.07.2015 23:39

#26: kyllästynyt feministi - Järki käteen 

 Tulkaa suomalaiset Norjaan. Muutin tänne työn ja mieheni perässä. Ja täällähän maahanmuutto hoituu niin, että sulla on vuosi aikaa opetella kieltä ja löytää töitä tai opiskelupaikka. Islantikin on myös hyvä vaihtoehto suomalaisille, sillä siellä on kansaa ajattelevia poliitikkoja.

Tuen teitä suomalaisena tässä asiassa täältä Norjasta asti.


Vieras

#36

15.07.2015 09:28

Joskus on hyvä ottaa oppia Ruotsin tapahtumista Tämä on nyt sellainen tapaus.

Vieras

#37

20.07.2015 18:17

Koen että näistä adresseista ei ole kauheasti hyötyä.. Noh, allekirjoitan silti.

Vieras

#38 Re:

21.07.2015 08:44

#37: -  

 No suomalaiset onkin niin tyhmää kansaa, et ne kattoo vaan ja antaa olla. Ja sitten itketään kuinka vituttaa jne. 


Vieras

#39 Re: Vieras

27.07.2015 16:23

#10: -  

"Olen huolissani haitallisen maahanmuuton myötä varsinkin naisten ja tyttöjen vähentyneestä turvallisuudesta"

Olisin huolissani maahanmuuttajien vähentyneestä turvallisuudesta.

Juulia
Vieras

#40 Re: Re: Vieras

01.08.2015 09:40

#39: - Re: Vieras 

 "Olisin huolissani maahanmuuttajien vähentyneestä turvallisuudesta."

Ootko kenties Thors, kun tuolleen ajattelet? Ajattele Suomen tyttöjä ja naisia. Heidän puolesta ainakin pelkään, kun tänne tuodaan maahanmuuttajia naisia alentavasta kulttuurista, joissa "vääräuskoisen" naisten raiskaamista katsotaan hyvällä.  Mene Ruotsiin katsomaan sitä turvallista menoa. 

Norjassa sentään tajutaan, että naisia alentavista kulttuureista tulevat ovat innostuneita rikoksiin, eikä siksi heitä haluta tänne. Norjassa on myös ruotsalaisiakin, eikä mikään ihme, jos tänne ovat muuttaneet. Työpaikallakin oon kahden ruotsalaisen työtoverin kanssa jutellut tästä aiheesta, ja ovat kertoneet kotimaansa nykytilanteen. 

Juulia

#41 Korjaus

02.08.2015 08:34

"Heidän puolesta ainakin pelkään, kun tänne tuodaan maahanmuuttajia naisia alentavasta kulttuurista, joissa "vääräuskoisen" naisten raiskaamista katsotaan hyvällä."

Siis Suomeen tuodaan, ei Norjaan. Norjassa, jossa nykyään asun, pitää sopeutua, eikä tänne tulla sossulla elämään tai raiskaamaan naisia.


Vieras

#42

02.08.2015 11:28

koska katson, että rajoja ei pidä pitää (kaikille) avoinna

Vieras

#43

12.08.2015 06:44

Ulkomaalaisten miesten tekemät raiskaukset ja Suomen rahojen väärin käyttö. Vanhukset ja suomalaiset kärsivät näistä hyysätyistä namuista.

Vieras

#44

12.08.2015 13:18

Olen samaa mieltä adressin kirjoittajan kanssa. Lisäksi Suomi on kuitenkin aika uusi itsenäinen valtio. Ja nyt tästä maasta aiotaan tehdä monikulttuurinen.

Vieras

#45

12.08.2015 22:25

Suomen turvallisuus on tärkeää!

Vieras

#46

18.08.2015 19:15

Turvallisuus on tärkein elementti, jonka voimme antaa lapsillemme, ja jopa itsellemme. En tahdo jättää turvatonta tulevaisuutta seuraavalle sukupolvelle. En tahdo lastemme olevan lapsipuolen asemassa omassa kotimaassaan.

Vieras

#47

19.08.2015 12:17

Olen huolissani lapsen lapsien tulevaisuudesta.

Vieras

#48

19.08.2015 14:08

Suomalaisten turvallisuus ja huolenpito omista kansalaisista pitää ensin hoitaa kuntoon. Vanhukset, nuoret ja lapset joutuvat kärsimään, kun veromarkkamme ei riitä omalle kansalle. Turvallisuus kärsii myös. Haluan jättää turvallisen Suomen jälkipolvilleni.

Vieras

#49

19.08.2015 15:11

Suomessa on paljon apua tarvitsevia, hoidetaan oman maan kansalaisten asiat ensin kuntoon.

Vieras

#50

19.08.2015 15:14

Oman maan kansalaisten asiat pitää hoitaa ensin. Meillä on paljon apua tarvitsevia , jotka elävät köyhyysrajan alapuolella.