Pelastakaa Kuurojen museo!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Oman historian kunnioittaminen
Re:
Kyllä, olen samaa mieltä. Liikaa johtajia KL:ssa. Ainakin tuo kehitysjohtaja vois jädä ihan kokonaan pois. Samoin Viittomakieliyksikön johtaja. Myös työasiamiestoiminta kannattaa oikeesti lakkauttaa. Me kuurot ja huonokuuloiset käymme oman kunnan työkkäreissä ja olen muuten saanut paljon apua yksityiseltä työvoimatoimistolta jonne oman kunnan työvoimatoimisto minut lähetti.
Re: Re:
Kaikki nuo em. johtajat pois vaan. Työasiamiestoimita kokonaan pois! emme tarvitse työasiamiestoimintaa ollenkaan. Kaikki me käydään oman kunnan TE:ssa. Viittomakielikeskuksen työntekijät kaikki pitää säilyttää paitsi johtaja voi jäädä pois. Johtajilla muuteskin on ihan turhan suuret palkat. Johtajien palkoista tulis kyllä isot säästöt. Kyllä Herra Jokinen siellä pärjää! Onhan hänellä lukuisia alaisia jotka auttavat häntä.
Kuurojen kulttuuri tärkeä
Voi ei,
taas me menetämme kuurojen museon. Ensin menetimme kesäpaikan Malminharjun ja nyt menetämme kuurojen
oman museon. Kuinka uusi kuurojen nuori sukupolvi saa tietoja kuurojen kulttuurista tulevaisuudesta.
Kuurojen Liitto, ETSIKÄÄ pikaisesti uusi rahoitus jotta kuurojen museo säilyy. Muuten me olemme ns. 1970 luvulla eli kaikki kuurojen palveluja ei ole. Häpeä !
Kansainvälisyys tarpeen
Meidän tulisi päinvastoin olla hyvin ylpeitä uraauurtavasta ponnistelusta kuurojen hyväksi. ja historiahan sen työn merkityksen pystyy jälkipolville selkeästi osoittamaan, myös meille kuuleville.
Adressin allekirjoittajat, älkää luovuttako! Laitan itse viestiä eteenpäin mahdollisimman monelle.
Raimo Kantanen
Kuurojen museon soturi
Kuurojen museon rahoittaja on opetus- ja kulttuuriministeriö vai RAY?
Onko mahdollista, että kuurojen museo irtaantuisi Kuurojen Liitosta ja
ryhtyy toimimaan ns.itsenäisenä instituutiona - jotta toiminnan rahoitus
olisi turvattu ja varmistettu pitkiksi ajoiksi? Anteeksiantamatonta, jos
kuurojen liitto ei ota tätä adressia ja yhteisön viestiä huomioon.
LOPETTAKAA HÖLMÖLÄISTEN HÄTIKÖIDYT PÄÄTÖKSENTEOT!!!
KUUROJEN MUSEON LAKKAUTTAMINEN ON KUIN KUUROJEN YHTEISÖN ITSEMURHA!
Re: Suhteellisuuden tajua!
#1: Mikael Wallvik - Suhteellisuuden tajua!
Suhteellisuuden tajua tarvitaan tosiaan tässä maassa. Kuurojen museo on juuri sellainen paikka, joka voisi hyvinkin muistuttaa meitä kaikkia siitä, mitä kansalaistoiminnalla voi saada aikaan. Sisukkailla ja aktiivisilla kuuroilla on ollut iso rooli kun on luotu tasa-arvoisempia palveluja tähän maahan tai tarjottu ainutlaatuista kulttuuria. Älkää luovuttako nytkään.
Olisiko sittenkään niin, että Kuuroejn Liitto haluaa museota lopettaa, museoita nyt vaan lopetetaan ympäri maata - säästötoimia! Mutta kuurojen museolla on ainutlaatuisena museona ihan eri rooli kuin monilla muilla pienillä paikallismuseoilla. Todella ihan kuin haluttaisiin vaieta kaikesta siitä, millainen asema kuuroilla on ollut menneisyydessä koulutuksen, tasa-arvoisen kohtelun ja viittomakielen tai viittomakielisen kulttuurin suhteen. Toivotan onnea, sydän särkee historianne puolesta. Nyt on juuri oikea aika kertoa menneisyyden muutosvoimista ja kansalaisten taistelusta oman ryhmänsä puolesta.
Re:
Olen sinun sama mieltä... Se on totta Johtaryhmä on neljä henkilöä.. Se minusta on aivan turhaan.... Vaistoni mukaan Kuurojen Museso ei tulisi lakkauttaan, en uskoa....... Etsi uusi Toiminnanjohtaja ja Markku Jokinen itse ulos talosta. Tämä asia voi keskustellaan liittokokouksessa kesäkuussa.
Omituinen ajoitus kulttuurin väheksymiseen
Johtajat palkka vähemmän tai toinen pois!
| This discussion has been closed. |
Suhteellisuuden tajua!
Ihan sydäntäsärkevää, jos minunkin sukuni historia hävitetään. Barrikaadeille!