LukiMat-palvelun ja Ekapelin rahoitus turvattava

LukiMat-palvelun ja Ekapelin rahoitus turvattava / Tiedotteet / Lukimat-palvelu ja Ekapeli käytössämme syksylläkin / Kommentit

17.07.2015 10:52

Hieno homma, mutta tosiaan oikea päätös jättää addressi auki - vuoden 2015 loppu tulee ennen kuin tässä huomataankaan.

#2 Re:

17.07.2015 11:27

#1: -  Kiitos tästä kommentista! Minun mielestäni ainoa oikea tapa toimia on todellakin tämä, että jättää adressin auki, sillä asian hoito on vielä kesken. Olen täysin vakuuttunut siitä, että allekirjoitusten määrä vaikuttaa tulevaisuudessakin siihen, kuinka LukiMatin asiat ja jatkorahoitus tulevat järjestymään. Terveisin Maarit Sorjonen

17.07.2015 12:24

Hienoa, että asiat etenevät ja jatkoakin on olemassa tässä merkittävässä "apuhankkeessa!"
Pekka Leinonen

17.07.2015 15:37

Hienoa ! Mutta niinkuin kirjoitit ratkaisu on väliaikainen; pitäisikö kysyä neuvoa Anne Berneriltä ja perustaa asiaa varten säätiö, joka jatkossa pystyisi hoitamaan asiaan liittyvät rahoitukset jne.

Riitta Kivistö
Ansku

20.07.2015 05:26

Aivn upeaa kuulla. Palvelu on ollut myös meidän perheelle ensiarvoisen tärkeä apu. Nyt kun saimme vielä upean tablettiversion, on pelaaminen lasten mielestä entistäkin hauskempaa. Se on nykylapselle grafiikalta ja tapahtumiltaan sopivampi/mielekkäämpi kuin tietokoneversio.
Lapsistamme yksi on lukihäiriöinen ja saanut suuren avun mm. äänne-erojen opettelussa. Keskimmäinen oppi ohjelman avulla lukemaan ja kolmas verbaalisen dyspraksian omaava, harjoittelee ääntämistä tablettiversion avulla. Hän oi pelin aloittaessaan vasta 4.

24.07.2015 10:05

palvelu on erittäin hyvää ja tehokasta!