Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / Suurmielenosoitus 22.08.2015 / Kommentit


Vieras

#1

01.08.2015 18:07

Hei.

Avovaimoni kanssa olemme kiinnostuneita.
Mistä mielenosoitus alkaa ja mihin päättyy?

Lisätietoa kiitos. :)

Vieras

#2

02.08.2015 03:29

Päivi, kiitos näistä tiedotteista, on hyvä olla mukana Joukkovoimassa, tapaamme varmasti vielä,luulen ma. Hyvää sunnuntaita sinulle. terv Kaya Kukkonen

Vieras

#3 Re:

03.08.2015 18:38

#1: -  

 Tällaista tietoa löysin netistä. Tapahtuma alkaa kello 14.30 Rautatientorilla, josta mielenosoitus lähtee kello 15 liikkumaan kohti Hakaniemen toria. Päätösjuhla alkaa Hakaniemen torilla kello 16.  


Vieras

#4

04.08.2015 09:18

Hei Päivi,On vaikea uskoa todeksi hallituksen "uhkaamia"leikkauksia juuri heikommassa asemassa oleville ryhmille ja omalta kannaltani katsottuna olen tehnyt työtä ja maksanut veroa tämän maan hyväksi 50 vuotta.Kasvattanut 1 lapsen,yksinhuoltajana. Palkka oli pieni ja jouduin tekemään 20 vuoden ajan 2:ta työtä samanaikaisesti.Nyt olen tietysti jo eläkkeellä, kun ikääkin on jo 74 vuotta, sairastan nivelreumaa ja sairaudesta koituvat menot ovat jo melkoiset ja kun eläke on pieni.

Vieras

#5

20.08.2015 16:27

Hei! Voisitteko Leena tai Pälvi,mielenosoituksen jälkeen kertoa kuulumisia mielenosoituksesta,meille jotka emme mukaan pääse.

itselläni on niin läheisen syntymäpäivä juhla,että en voi olla pois.

Kiitos teille kun jaksatte viedä tätä niin tärkeää asiaa eteenpäin ja kuuluvuutta tälle.

Voimia teille ja kaikille eläkeläisille.Toivotaan että asumistukemme pysyy ennallaan.


Vieras

#6 Mielenosoitus

20.08.2015 19:33

Alkaa klo 14 Kaisaniemen puistosta.