Adressit.com

Heinolan ilta- ja viikonloppupäivystyksen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#51 Apr 21, 2011, 16:14
Terveyskeskuspäivystys on tarkoitettu äkillisesti ja vakavasti sairastuneille ja välitöntä hoitoa tarvitseville sekä potilaille joiden yleiskunto on äkillisesti merkittävästi heikentynyt. Kuinka moni ajaa tässä tapauksessa itse Lahteen? Ambulanssi sinne vie!
Vieras#52 Apr 22, 2011, 02:11
Onko ensiapu ja päivystys kuitenkin eri juttuja?!
Vieras#53 Apr 24, 2011, 17:04

peruspalvelu!

Onhan meillä kokemusta ja yleisönosastokirjoituksia siitä, miten Lahdessa " unohdetaan " potilas kiireessä syömättä ja juomatta ja ilman omia vakituisia, tärkeitä lääkkeitä. Valkotakit vaan juoksee karkuun, voi v! Säästöt on sanonko mistä. Peruspalveluista ei saa tinkiä. Meillä ei ole enää poliisia, raastupaa, oikeusaputoimistoa, verotoimistoa etc.
Vieras#54 Apr 24, 2011, 23:31

Re: peruspalvelu!

#53: mummoliini - peruspalvelu!

... mistä me enää veroja maksetaan... Kaik pois vaan. Asukkaatkin.

Vieras#55 May 04, 2011, 14:47

Itku ja hammasten kiristystä!!!!

Heinolassa vaan palvelut häipyvät yksi kerrallaan ja toitotetaan että HEINOLASSA ON HYVÄ ASUA JA KASVAA ISOKSI....Kiitosta Tero Pitkälle adressin tekemisestä ja asian esille tuomisesta.Mielestäni Heinolassa PITÄÄ olla terveyskeskuksessa päivä,ilta ja viikonloppu päivystys.Itse olen saanut apua tarvittaessa Heinolan terveyskeksuksen päivystyksestä niin päivällä,illalla kuin viikonloppunakin.Vähävaraiset,vanhukset,eläkeläiset,työttömät ja lapsiperheet ovat muutenkin ahtaalla niin vieläpä päivystystä siirretään Heinolan terveyskeskuksesta Lahteen.
Vieras#56 May 26, 2011, 20:24

Re: