Heinolan ilta- ja viikonloppupäivystyksen puolesta


Vieras

#51

21.04.2011 16:14

Terveyskeskuspäivystys on tarkoitettu äkillisesti ja vakavasti sairastuneille ja välitöntä hoitoa tarvitseville sekä potilaille joiden yleiskunto on äkillisesti merkittävästi heikentynyt. Kuinka moni ajaa tässä tapauksessa itse Lahteen? Ambulanssi sinne vie!

Vieras

#52

22.04.2011 02:11

Onko ensiapu ja päivystys kuitenkin eri juttuja?!
mummoliini
Vieras

#53 peruspalvelu!

24.04.2011 17:04

Onhan meillä kokemusta ja yleisönosastokirjoituksia siitä, miten Lahdessa " unohdetaan " potilas kiireessä syömättä ja juomatta ja ilman omia vakituisia, tärkeitä lääkkeitä. Valkotakit vaan juoksee karkuun, voi v! Säästöt on sanonko mistä. Peruspalveluista ei saa tinkiä. Meillä ei ole enää poliisia, raastupaa, oikeusaputoimistoa, verotoimistoa etc.
Niinpä...
Vieras

#54 Re: peruspalvelu!

24.04.2011 23:31

#53: mummoliini - peruspalvelu!

... mistä me enää veroja maksetaan... Kaik pois vaan. Asukkaatkin.

Satu Karhiaho Heinolasta
Vieras

#55 Itku ja hammasten kiristystä!!!!

04.05.2011 14:47

Heinolassa vaan palvelut häipyvät yksi kerrallaan ja toitotetaan että HEINOLASSA ON HYVÄ ASUA JA KASVAA ISOKSI....Kiitosta Tero Pitkälle adressin tekemisestä ja asian esille tuomisesta.Mielestäni Heinolassa PITÄÄ olla terveyskeskuksessa päivä,ilta ja viikonloppu päivystys.Itse olen saanut apua tarvittaessa Heinolan terveyskeksuksen päivystyksestä niin päivällä,illalla kuin viikonloppunakin.Vähävaraiset,vanhukset,eläkeläiset,työttömät ja lapsiperheet ovat muutenkin ahtaalla niin vieläpä päivystystä siirretään Heinolan terveyskeskuksesta Lahteen.

Vieras

#56 Re:

26.05.2011 20:24