Pro-Kuparivuori

Pro-Kuparivuori / Tiedotteet / Pro-Kuparivuori adressin vastaanotto HYVÄÄ! / Kommentit

28.08.2015 18:39

Kuparivuori on mahtavan kaunis alue jonka arvo luontoineen hajoaisi rakentamisen myötä! Leirintäalueen käyttöön olisin itse halunnut saunoja lisää koska käyttäjiä oli enemmän ainakin heinäkuussa jolloin olimme alueella. Ruokapaikka pieneen nälkään olisi myös paikallaan.Naantaliin kuuluu ehdottomasti hyvä matkailuauto-ja leiriytymisalue ja se on jo Kuparivuorella valmiina älkää hukatko sitä. Tämä on kasvava matkailu muoto!!!!

29.08.2015 05:34

1000 nimeä ja ylikin. Nimenkeräyspaikka netissä on jotenkin vaikeasti löydettävissä.
Laittakaa joihinkin netin keskustelupalstoille linkki allekirjoitukseen. Myös Facebook
ym. kanavat voisivat levittää tietoa nopeasti.

30.08.2015 14:42

Kuparivuori on ollut satojen vuosien ajan kaikkien naantalilaisten yhteistä vapaa-ajan viettoaluetta. Kuparivuoren rakentaminen ökyilijöille rajoittaisi Kuparivuoren käytön ainoastaan sieltä ökyasunnon ostaneille. Lisäksi, Kuparivuori on kosmemattomuudessaan yksi Suomen tunnetuimpia ja arvostetuimpia kansallismaisemia.

05.09.2015 22:55

Siis mitähän käyttötapoja siellä Kuparivuorella nykyisin virkistellään, harrastetaan, ulkoillaan ja urheillaan?
Eikö tämä nykyinen meno riitä? Lisää ja jotain erilaista uutta peliin ? Sitäkö poliitikot ovat penäämässä?
Tähän nykytouhuunkaan ei aina riitä rahat.
Kummallista 'kehittämistä' poliitikoilla aina mielessä. Koskaan eivät asiat saisi olla rauhassa.
Ja mitähän tarkoittavat kaupungin navat 'ajan haasteilla'? Varsinkaan leirintäalueella ei tarvitse muutella
mitään. Ne jotka eivät siellä viihdy, eivät sinne palaa...useimmat kävijät kylläkin reissaavat Naantaliin
takaisin juuri leirintäalueen poikkeuksellisen paikan ja lumon vuoksi. Siinä ei ajan haasteita parannella,
vaan parempaa aikaa kulutetaan.