Taimonrannan puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Taimonrannan puolesta.


Vieras

#26

08.09.2015 18:02

Vastustan ehdottomasti Taimon rannan täydennysrakentamista ja loistavan kevyenliikenteenväylän muuttamista asuinkäyttöön.

Vieras

#27

10.09.2015 22:10

Olen alueen kesäasukas. Lähialuetta on pilattu jo silloin, kun Kaislakuja korotettiin nykyisenkorkuiseksi - välittämättä esim. sulamisvesien valumisesta tonteille ja jopa kesäasuntojen kellaritiloihin asti.

Vieras

#28

11.09.2015 08:20

Kaunis ja mukava ranta. Olen käynyt siellä paljonkin ollakseni ulkopaikkakuntalainen.
Veneilijä Naantalista

#29

11.09.2015 09:46

Taimon rannassa oleva veneiden talvisäilytysalue säilytettävä! Aluetta pitää kyllä kaunistaa esim. istutuksin.

Alueelle pitäisi saada uusi nosturi mastoja ja pieniä veneitä varten. (Vanha poistettiin aivan turhaan). Alueelle voisi lisätä veneilyyn liittyviä palveluita. Alueen liikennejärjestelyjä voisi selkeyttää, mutta rantareitti säilytettävä kaikille vapaana. Uimaranta ja talviuintipaikka tulee säilyttää ja niiden toimintaa parantaa.

 


Vieras

#30

11.09.2015 16:27

Uimarantani talvet, kesät. Ihana paikka!

Vieras

#31

25.10.2015 11:12

Mielestäni tämä suunniteltu kaavoitus on erittäin törkeä.Miten tällaista edes voida suunnitella.Järkyttäviä rakennuskomplekseja pilaisi koko alueen. Oikestaan en jaksa ymmärtää täällaista juttua. Toivottavasti tämä on APRILLI PILA. Raimo Matarma.

Vieras

#32

23.11.2015 09:48

Minulla on rakkaita muistoja uimarannasta, jossa kävin poikani ja lastenlasteni kanssa uimassa. Paikka on aivan ihana ja se pitää säilyttää kaikkien käytössä. Naantalissa on varmaan muuallakin tonttimaata.

Vieras

#33

24.11.2015 05:55

Ei Naantali ole enää Naantali, jos kaikki avara luonto ja puistoalueet tungetaan täyteen asuntoja. Naantalin väljä luonnonläheinen imago kärsisi siitä pitkälle tulevaisuuteen. Naantali ei ole toipunut vieläkään siitä kun kymmeniä vuosia sitten korotettiin vierasvenemaksuja roimasti. Silloinkin imago kärsi pysyvästi. Haluan olla jatkossakin ylpeä Naantalista.
Risto Likitalo

#34 Re:

19.05.2016 20:51

#1: -  

 On todella edesvastuutonta tuhota kaunis ranta rakentamalla sinne asuintaloja ! Ranta kuului, kuten koko ympäröivä alue sukuni omistukseen Helevä Esther ja Helevä Brynolf, jotka ovat edesmenneen äitini Liisa Likitalon vanhemmat. Minä olen Liisan poika Risto Likitalo. Omistimme viellä -80 luvulla  Taimon tilan. Suvulamme oli laajalti poliittistakin vaikutusvaltaa. Meidän valtakautemme aikana tällainen ei olisi tullut kyseeseen ! Joka olisi mpoista edes uskaltanut edes ehdottaa, olisi menettänyt virkansa heti ! Hävetkää ! 


Vieras

#35 Re:

15.08.2020 07:35

#1: -  

 

Jaana mummo

#36 Re:

22.08.2021 08:35

#26: -