Hallituksen uusi linjaus pyhäkorvauksiin.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hallituksen uusi linjaus pyhäkorvauksiin..

Realisti

#26

08.09.2015 21:21

Työnantajien sekä maataloustukiloisien anuksia imevät ja elintasopakoaisia duunareiden verorahoilla hyysäävät hallituksen maanpetturit tulee karkoittaa Syyriaan.


Vieras

#27

08.09.2015 21:27

järjen köyhyyttä ,ottaa köyhiltä ...jos kovaa työtätekevä hoitaja saa n,2000/kk niin siitäkin ryövätään,ajatelkaa nyt "tyhjän " lupaajat kansanedustajat ...lue ittensäedustajat ..mikä ero on hoitajan ja teidän kk palkassa....ette senttiäkää ole valmiita luopumaan palkastanne,jonka puppua  puhumalla saatte !!!! Hävetkää .


Vieras

#28

08.09.2015 21:43

Olen itsekin hoitoalalla ja tiedän tarkkaan mitä työ pitää sIsällään. Tehkööt sitten ministerit itse ne pyhävuorot alennetulla palkalla. No kunhan niille tselle tulee hoidon tarve. Vaativat takuulla hyvää hoitoa mutta on liian kallista palkata hoitajia. Niinpä. Tulkoot takaisin masnantaina jos sairastuvat su. Pistäkööt terveysasemat su kiinni. Ja hoitokodeissa voi vanhukset ja muut sairaat olla yksin sitten. Hoitaja on ma pe 8 tunnin vuorot. Niin ja yölisät ei yölläkään tartte hoitajia. Potilaat nukkuu. Näinhän kai ministerit ajattelee

Vieras

#29 täällä yksi lähihoitaja opiskelija..

08.09.2015 21:44

olen tähän asti ollut tietoinen hoitoalan jo pienistä palkoista mutta olen silti aina halunnut olla se joka auttaa. Tehnyt paljon keikkahommia ja tietysti työssäoppimisia. Työ on todella rankkaa vaikka auttaminen onkin itselle mielekästä... Mutta jos vakavissaan aletaan jo pienestä palkasta jolla joten kuten selviää kuukaudesta toiseen lyhentämään.. Joutuu suurella todennäköisyydellä yksi jos toinenkin hoitoalan ammattilainen vaihtamaan ei niin mielekkääseen työhön siedettävän palkan perässä.

kiitos ja kuittaus

 

lempo77

#30 hyvä kansanedustajat

08.09.2015 22:11

Haistakaa ......  koko valtiovalta Ette osaa muuta kun verottaa Muutenkin touhu tuntuu holtittomalta Kaikki pitäs kerralla erottaa On herrain helppoo lakejansa lyödä Sillä ei ne niitä koske kuitenkaan On hauska edustaa ja lounaat syödä Kansa lystin kustantaa kun hommaillaan Ja kun on verorahat kaikki juotu Kansa kyllä pikkuvipin järjestää Vain päätös niin on lisävero luotu Sillä lailla kassahuolet selviää


Vieras

#31

09.09.2015 01:17

Emme koskaan lasten kasvaessa voineet antaa heille rytmiä normaaliin elämään! Heille myös oli tosi vaikeaa!

Vieras

#32

09.09.2015 02:58

Mitä jos leikattaisiin kuitenkin suurituloisilta.

Vieras

#33

09.09.2015 03:29

Koska kuritetaan, kaikkein raskaimpia työntekijöitä, jotka vastaavat
Päivittäin ihmishengistä. Isopalkkaisia herrat eivät luovu milloinkaan omista etuisuuksista. Aina vain kirjoitetaanettä heitä on liian vähän eikä siitä,ole mitään hyötyä, Katin kontit.
Heillä vain ei ole selkärankaa osallistua talkoisiin.
Hävettää kuinka SSS hallitus ajaa, sotaveteraanien nostaman kansan ahdinkoon.

Vieras

#34

09.09.2015 03:36

Lähihoitaja, lisät todella tarpeeseen, peruspalkalla en edes pärjää.

Vieras

#35 HERÄTÄÄNPÄ

09.09.2015 03:47

Jooo otetaan turvapaikan hakijoita joista tehdään meidän rahoilla keskivertoa paremmin toimeen tulevia työttömiä ja kurjennnetaan meidän oloja


Vieras

#36

09.09.2015 04:33

Koska on paljon pienipalkkaisia aloja, kuten sosiaalialalla, joille sunnuntai korvaukset ovat tärkeitä.

Vieras

#37

09.09.2015 04:38

Hoitajan palkat ovat jo nyt minimissään ja jos pyhäkorvaukset vielä leikataan niin käteen ei jää juuri mitään palkasta verojen jälkheen. Asuminen on kallista ja ruoka on kallista, mutta eihän Sipilä itse sitä tiedosta nuila palkkalistoila. Miksi aina leikathaan pienituloisilta? Vara ois leikata näiltä jokka näitä typeriä päätöksiä laukovat. Kuinka moni enää alkaa tekehmään hoitajan töitä, jos kaikki vähänenki viehään??

Vieras

#38

09.09.2015 04:42

Hoitoalan henkilökunnan palkkauksen tietäen, allekirjoitan mielelläni vaikka itse ihan toisella alalla.

Vieras

#39

09.09.2015 04:46

Tavallisia työläisiä taas rokotetaan eikä hallitus omista tuloistaan koskaan verottele!!

Vieras

#40

09.09.2015 04:51

Hallitus on pettänyt kaikki lupauksensa ja lappaa nyt rahaa kapitalistin taskuun.

Vieras

#41 Oikeudenmukaisuus

09.09.2015 05:05

Nythän on talkoot, mikä on päättäjien osuus niissä omien palkkojen leikkaamisessa+muiden etuuksien karsimisessa??!!


Vieras

#42

09.09.2015 05:06

Ihmisten parissa työskenteleviä ihmisiä ei arvosteta ja heidän palkkansa on jo nyt aivan mahdottoman pieni verrattuna siihen miten älyttömän arvokasta työtä he tekevät.

Vieras

#43

09.09.2015 05:17

Olen hoitoalalla. Laitoshuoltajana joten tienaan vähemmän kuin hoitajat. Ja pienen tytön äiti. Nyt jo tekee tiukkaa selvitä kk toiseen niin entäs näiden leikkauksien jälkeen. Meillä vielä mies työtön.

Vieras

#44

09.09.2015 06:16

OLEN VUOROTYÖLÄINEN HUONOLLA PALKALLA
mis

#45

09.09.2015 06:21

Joo olen hoitokodissa siivoajana ja nytkin on vaikeutta löytää siivoojaa sinne ja työntekijät sairastelee paljon kun on kova kiire koko ajan kaikilla ja työyhteisö ei voi hyvin vähennyksistä muutenkaan

sh

#46 Sairaanhoitajan työ

09.09.2015 06:26

Olen valmistunut noin vuosi sitten sairaanhoitajaksi ja työn lopettaminen on käynyt usein mielessä. Jos tämäkin tehdään niin motivaatio taas enemmän laskussa.... Ja ikävä kyllä, kun on tyytymättömänä töissä ja turhautuneena työtaakan alla niin potilaat saavat siitä kärsiä. Ja itselle tulee todella turhautunut olo asiasta. 


Vieras

#47

09.09.2015 06:55

Miksi allekirjoitit tämän adressin? No miksi en allekirjoittaisi? Mieleen ei tule kuin monta rumaa ja vielä rumempaa sanaa näistä ministerien päättämistä ajatuksista. Minkä ihmeen takia meiltä pienituloisilta viedään kaikki pois. Juurikin sen takia teen itse vuorotyötä että saisin edes kuukaudessa sen pienen lisän peruspalkan päälle. Pienen lisän, jolla ehkä kenties voisin ostaa itselleni/perheelleni jotain extraa tai lyhentää velkoja enemmän. Haaveissa on monta asiaa toteuttaa, mutta kohta nekin saa jäädä haaveeksi kun ei ole varaa enää mihinkään. Toivon todellakin itsepintaisesti meidän kaikkien vuorotyötä tekevien puolesta että meille kuuluviin korvauksiin ei kajota! Itse ministeri voisi kokeilla itse elää tällä muutaman tonnin kuukausi palkalla jonkun aikaa. Maksaa siitä asuntolainat, ruokaostokset, lasten hoitomaksut ja mitä Herran Jumala näitä nyt onkaan tarvis tallaajalla! Yritä siitä vielä pistää hieman sukanvarteen pahanpäivän varalle jos vaikka auto tai pyykkikone hajoaa, ettei heti tarvitse katoja luottokorttiin tai pilavippeihin.. Huh huh... Olen puhunut!!! Kiitos ja anteeksi
Vaapuska

#48 Re:

09.09.2015 06:57

#44: -  

 olen niiiin samaa mieltä asiasta kanssasi!!


Vieras

#49

09.09.2015 08:00

Koska hallitus on pyllystä ja ne tienaa liikaa ja ne ei tiedä mistään mitään. Leikatkoot omia palkkojansa roimalla kädellä eikä meiltä ns vähävaraisilta. Peace out


Vieras

#50

09.09.2015 08:05

Mekin juuri opiskelemme lähihoitajiksi ja viimesta vuotta viedään.. tämä ei kuulosta yhtään hyvältä, suoraan sanottuna suututtaa..