Alle 2500€\kk bruttona tienaavien tuloihin ei saa kajota


Vieras

#1

10.09.2015 19:48

Tienaan alle 2500 € kuussa ja tuen työtöntä syrjääntymis vaarassa olevaa aikuista 23 vuotiasta lastani, joka ei saa töitä tuhansista yriryksistä huolimatta. Apuja on suorastaan mahdotonta saada, on se kumma, kulttuuriset perusteet eivät koske asuntoa, ruokaa ja vaatteita meille supi suomalaisille mutta jos omaisin toisen kulttuurin niin hame ainakin tuettaisiin.


Vieras

#2

10.09.2015 19:52

Vähintä mitä voisivat luvata!!!

Vieras

#3 Kyllä hurjaksi menee

10.09.2015 20:48

:( Kyllä tämä monen jo nyt liian tiukilla olevan ajaa vielä ahtaammalle.

Tuo sairaus poissaoloihin tehty ehdotus ajaa monen kipeänä töihin, kun ei ole varaa sairastaa..

Turhiin saikutuksiin ja lusmuiluun on syytäkin puuttua, mutta on kurjaa, että tunnolliset tiukilla elävät kärsii siitä kovan hinnan.

Suomalaisia pitäisi auttaa niitä pieni tuloisempia. Eikä syytää rahaa holtittomasti sinne ja tänne.

Työttömien tilanne on todella kehno tällä hetkellä.

Töitä ei ole ja mitä kauemmin on ilman töitä sitä hankalampi on töitä saada. :(


Vieras

#4

11.09.2015 07:44

Olen itse pienituloinen, on tietysti ammatin vakinta kystmys ja tilalleni olisi varmasti tulioita, mutta viihdyn nykyisessä työssäni ja haluaisin tehdä jatkossakin. Olen yksin huoltaja, en saa juuri mitään tukia. Rahani riittävät juuri ja juuri laskuihin ja lapseni ruokiin sekä muihin lapseni tarpeisiin. Itse syön lämpöisen ruoan joka toinen vk. Niinä päivinä kun lapseni on kanssan. Minulla ei rahat riitä. En omista autoa, jouduin luopumaan siintä koska tili ei riitä vakuutusten maksamiseen. Siksi allekirjoitin, olen jo nyt tiukilla taloudellisesti mutta en ole ikinä valittanut ja jos pienestä palkastani vielä leikataan en ehkä syö jatkossa itse edes joka toinen viikko!

Vieras

#5

11.09.2015 17:08

Koska pienituloisten tukiin ei saa kajota
Selviytymis taistelu

#6 Re:

11.09.2015 20:06

#4: -  

 Juurikin näin. Tästä se ajatus lähtikin, että monella ei ole enää varaa ensinnäkään sairastaa kotona tai perustarpeisiin jos palkasta leikataan. Jos elää jo tiukilla veitsen terällä keikkuen ei siitä enää pysty vähentämään palkasta ilman, että se tarkottaisi syömisestä\hygieniasta tinkimistä liiaksi.


Vieras

#7

12.09.2015 20:17

Kyllähän se on pelleilyä koskea matalapalkkaisiin palkkoihin!!!

Vieras

#8

13.09.2015 07:13

Oikeudenmukaisuuden takia.