Juha Sipilä pois hallituksesta.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Juha Sipilä pois hallituksesta..

Terve sielu terveessä ruumiissa

#301 Juha Sipilä menetti kansan luottamuksen

27.11.2016 20:11

Juha Sipilän on jätettävä Suomen hallitus ,hän ei nauti enää kansan luottamusta.

Nyt on mitta täysi ,Leikkauksille loppu .

Venäjän vastainen hallitus on liian sotainen.Siis kansan enemmistön vastainen.

Suomi ei tarvitse 10 miljardin sota koneita,joka on täyttä hullutta.

Sota harjoitukset Venäjää vastaan on loputava

Presitentti Urho Kekkosen oppi kaikille politiikoile ohjenuoraksi jonka takana seisoo joka iikka.


Vieras

#302 Suomessa ei ole enää kansanvaltaa

01.12.2016 22:28

Juha Sipilä on kiero "konna ,hänhän onkin vain rahan orja .

Tahtoo Sipilän eroa

#303

10.12.2016 18:39

Vähän on allekirjoituksia. Miksi?.

allergikko

#304 Onpa mauton adressi

12.12.2016 03:25

Mauton on mutta haisee pahalta.

adressologi

#305 Kun äly puuttuu

12.12.2016 03:30

niin ei muuta kuin laatimaan tämänkaltaisia adresseja.

yrittäjä

#306 Räksyttäjiltä puhti loppunut

13.12.2016 01:09

Räksyttäjien suureksi pettymykseksi Sipilä on osoittautunut Suomen pitkäaikaista etua edistäväksi periaatteen suoraselkäiseksi mieheksi, joka ei yleisöä nuoleskellakseen rupea köyhdyttämään itseään ja perhettään. Jos Rinne olisi pääministeri ja vaikkapa Lii Andersson valtiovarainministeri niin valtion kirstu tyhjensi alle vuodessa ja yritykset kaikkoaisivat vähitellen Suomen rajojen ulkopuolelle. Siinä sitten jaettaisiin kansalaisille ei-oota. Tyhjästä on paha nyhjästä.

Olli

#307 Re: Suutarin lapsella ei ole kenkiä, lieneekö Sipilällä...

18.12.2016 20:18

#7: johanna kronback - Suutarin lapsella ei ole kenkiä, lieneekö Sipilällä... 

 Joo, nyt äkkiä Stubb takaisin. Silloin ei näi ottanu päähän

noin

#308 Re: Re: Suomalaiset ovat hyväuskoisia...

08.06.2017 20:44

ekita

#309 Re:

04.01.2018 14:57

#258: -  

Sipilä on suomen ahnein politiikko minulle,minulle,minulle! On aktiivi malli,hulevesimaksu ym.  

Vähäosaisilta pois ja rikkaille lisää! Onneksi Suomen teollisuus on pelastanut meidät.Suomi nousuun mutta siinä ei ole hallituksell mitään kunniaa! Uusi hallitus ja nopeasti ja Sipilä siperiaan!!!


Vieras

#310 Re: Suomalaiset ovat hyväuskoisia...

14.01.2019 10:43

#1: Seppo Lehikoinen - Suomalaiset ovat hyväuskoisia... 

Poisvaan se helvetin Sipilä Ei se muuta kun pilaa Suomen mahdollisuudet kaikesta helvetin Juha Sipilä helvetti Voitko 20 metrin syvyyteen

Pohojalaanen

#311 Re: Juha Sipilä menetti kansan luottamuksen

14.01.2019 10:45

#301: Terve sielu terveessä ruumiissa - Juha Sipilä menetti kansan luottamuksen 

Juho Sipilä on kieroet pois vaan hallituksesta Juha Sipilä Ei siellä kieroja tarvita Hyi helevetti suoraan sanottuna Sipilää hyi hyi hyi hyi

Piia Johanna Kronbäck

#312 Re: Adressin perustelut

04.11.2019 20:31

#6: -  

Hei,

kun tein tämän adressin vuosia sitten niin perustelin sen omalla kokemuksella Sipilän toiminnasta, jossa jouduin työttömänä työnhakijana tekemään hänelle vaalityötä, joka oli puettu TE-toimiston työllistämiskurssiksi. Sittemmin sain irrotettua itseni työvoimakoulutuksesta kun työllistyin kaupungin lastensuojelun sosiaalityöntekijän määräaikaiseen virkaan. Näin ollen TE-toimisto hyväksyi sen että irrottaudun TE-toimiston myynnin ja markkinoinnin koulutuksesta.

Mikäli olet sitä mieltä, että politiikko joka haluaa ääniä voi käyttää vaalirahoitukseensa työttömiä työnhakijoita kerätäkeen rahaa niin olen ihmeissäni, että olette edelleen sitä mieltä, että perustelu on heikko.

Eihän nyt jumalauta demokratia toimi niin, että polittiiko värvää työttömät työnhakijat työvoimakoulutukseen rahoittaakseen vaalikamppanjansa.

Seuraavaksi laittanen addressin aktiivimallista ja sekin lienee - liian heikko idea :D

 

Parempaa päivän jatkoa itse kullekkin.

 

Ystävällisin terveisin,

Johanna Kronbäck