Juha Sipilä pois hallituksesta.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Juha Sipilä pois hallituksesta..

Seppo Lehikoinen

#1 Suomalaiset ovat hyväuskoisia...

Olisihan se kaikkien vähänkin järkevien ihmisten tajuta, että kepu PETTÄÄ AINA!

Tämä Sipilän-ketku on malliesimerkki tyypillisestä kepukasta: KÄMPPÄ MUSULMAANEILLE JA SUOMALAISET AHDINKOON!!!

VOI HEL**TIN PÄÄMONSTERI!!!

#2

Sipilä on ajamassa Suomalaiset takaisin luokkayhteiskuntaan, sisällissotaako ollaan hakemassa? Pakkokeinot ei kuulu demokratiaan ja sivistysyhteiskuntaan.
kaarloh

#3

Niin, ja Soini monin verroin pahempi pettäjä ,oikein patologinen valehtelija,Ja tämä stubb muuten vaan täysi tollukka.

#4

Oikea henkilö ei nyt ole asialla !

#5

En voi millään muotoa hyväksyä hallituksen työskentelyä. Siinä ei ole järjen häivää pätkääkään.

#6

Juha Sipilän pienin rikos on epäeettinen vaalityö. Adressin perustelut olivat todella huonot, mutta päämäärä oikea: Sipilä POIS hallituksesta ja ylipäätään kaikista viroista, missä voi tuhota lisää suomalaisten elämää. Jos kyseistä henkilöä ei saada pois ajoissa, koko Suomen tulevaisuus on tuhottu.
johanna kronback

#7 Suutarin lapsella ei ole kenkiä, lieneekö Sipilällä...

Kaikki on valtakunnassa hyvin, kunhan Sipiläkin muistaa Weberiläisen työn etiikan ja perehtyy niiden ihmisten elämään, jotka tienaavat alle 2700€/kk. Minun mielestä Sipilä ei ole soveltuva tehtäväänsä, hankkiutukoon tehtävään, josta saa vaikka 10 biljoonaa kuussa, kunhan ei sählää Suomen hallituksessa ymmärtämättä hevon kukkua sosiaalipolitiikasta.

Sipilä ei vain näe arkea, jossa bruttotulot on alle 2000€/kk tai pahimmillaan saman verran, kuin toimeentulotuki n 1200€/kk.

#8

en hyväksy lomapalkka vähennys

#9

Sairas pääministeri, ennen kuulumatonta. Entä meidän suomalaisten hyvinvointi, tehkää itse ongelmalle jotain, rajat kiinni ja elintaso pakolaiset sinne mistä on lähtenyt! Niillä pakolaisilla joilla on oikeasti on hätä, niillä ei ikävä kyllä ole edes varaa lähteä maastaan ulos hakemaan apua!
kyllästynyt

#10 lääkekorvaus

no tässä on käymässä niin että jos nämä pakkokeinot toteutuu niin ei pystytä enään lääkkeitä ostamaan.no ei siinä muuta

mutta taitaa mennä henki . KIITTI hyvät herrat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#11

Sipilä ei aja suomalaisten etua, vaan se on talutusnuorassa.

#12

rajat kiinni, ei pakolaisia, kotimaan asiat kuntoon ensin

#13

Koska pääministeri ei aja muita kuin omaa etuaan ei huolehdi köyhän väestön asioista. Pois pallilta

#14

Ajaa hyvätuloisten etuja. Ottaa niiltä jotka elävät köyhyys rajalla ja sen alle.

#15

Mielestäni Sipilä on epäpätevä pääministerinä

#16

Haluan Diktaattorin pois tuhoamasta koko Suomea

#17

Olen Huomannut merkittävästi asioita jotka ei ole oikein kuten suunittelua maan myömistä tai vesistöjen ja merkittä

#18

Tämä mies ajaa meidät tavalliset ihmiset,työttömät,eläkeläiset jne meidät vielä ahtaammalle. Miten heidän etuuksiaan on leikattu? Ei mitenkään. Ja uskovaisena ihmisenä hänen olisi pitänyt(jos nyt on lukenut edes raamattua)ottaa oppia siitä kirjasta. Mutta karma kuittaa.......

#19

Oikeudenmukaisuus.

#20

DIKTATORI kelle ei olla annetu valta tehdä näitä päätöksiä mahanmuutosta eikä eläkeläisten säästöistä!! KOHTELE Todella huonosti suomen köyhä kansa!!! POIS POIS!!
piku

#21 Re: Suutarin lapsella ei ole kenkiä, lieneekö Sipilällä...

#22

Sipilä huijaa suomen kansaa sen minkä kerkiää. Yhtenä esimerkkinä tämä pakolaisjupakka, jolla hän tekee suurta bisnestä. En pidä siitä, että joku esiintyy mediassa pyhimyksenä ja samaan aikaan kuitenkin nyhtää rahaa eri tahoilta vuokraamistaan kiinteistöistä. Raha-ahne porvari, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissaan.

#23

Tuo äijä vie Suomen tuhoon ja EU:N syliin.

#24

Siksi että vastustan maan myymistä joka on vaivalla hankittu jos sellaista on ja vesistöjen myymistä ja lukuisia muita virheitä,tuntuu siltä ettei tiedä hommistansa tai kunnioitta suomea jollainen tapaa,viisaampi tilalle joka osaa homman!

#25

Ukko saatava pois hallituksesta