Moron lukijat: Ryanair takaisin Pirkanmaalle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Moron lukijat: Ryanair takaisin Pirkanmaalle.

#1

On noloa, että Suomen suurimmasta sisämaakaupungista pitää matkustaa syrjäisille rannikkoseuduille voidakseen lentää ulkomaille. Adressi on paikallaan!

#2

Helsinki-Vantaalle jokapaikasta pitkä matka. Tampere on keskellä Suomea, lähes 80% suomalaisita asuu 200 km päässä Tampereesta! Voiko parempaa sijaintia kansainväliselle lentoliikenteelle olla.

#3

Tampereen kilpailukyky ja vetovoimaisena säilyminen

#4

Ryanair Tampereelta on palvellut meitä monilla reiteillä. Budapest, Rooma, Pisa, Edinburgh, Bremen... Kynnys lähteä pikku lomalle on matalampi, kun pääsee kotikaupungissa matkaan!

#5

Kirjoitin adressin sen vuoksi että haluan että muualtakin kuin Helsinkistä pääsee lentämään ulkomaille

#6

Minulle käytännössä helpoin tapa matkustaa Espanjaan 2-3 kertaa vuodessa

#7

Kohta kaikki ulkomaan lennot on keskitetty helsinkiin se on kohtuutonta meille täällä länsisuomessa 400km päässä helsingistä.

#8

Koska asun Tampereella ja tykkään matkustaa. Ryanair on edullinen ->voin matkustaa useammin :)
Jouni

#9 Re:

#2: -

Hyvin helppo olla samaa miletä, sitäpaitsi Helsinki on syrjässä. :))

Matkalija

#10

Olen lentänyt Ryanairilla 3 kertaa Malagaan,kerran Barcelonaan! Kaksi kertaa Lontooseen,kerran Dubliniin ja kerran Edinburgiin!! Aina mennyt kaikki hienosti,ei mitään valittamista! Haluan jatkossakin lentää kotikaupungista suoraan kohteisiin!! Nimenomaan Tampereelta lennot aina!! Hinnatkin edullisia kaikenlisäksi!!!

Jouni

#11 Re:

#1: -

Hyvin helppo olla myöskin sinunkin kanssa samaa mieltä.

Samansisältöisen vastauksen lähetin kommentoija N:ro 2.

#12

Olen käyttänyt usein Ryanairia ja tulen vastakin käyttämään, jos en Tampereelta, niin sitten muilta kentiltä. Helppo ja halpa, kun tietää heidän systeeminsä.
Petra

#13

Asun itse Englannissa n. puolen tunnin ajomatkan päässä Stanstedista ja perhe asuu Tampereella. Yritän käydä Suomessa n. 4 kertaa vuodessa, mutta jos Ryanair lopettaa lentämisen Stanstedin ja Tampereen välillä, perheen luona vierailusta tulee sekä vaikeaa että kallista.

#14

Aihe on tärkeä: Finnair on jo vuosikymmeniä ajanut läpi politiikkaa, jonka mukaan kaikki lentäminen tulee keskittää Helsinkiin. Koen pirkanmaalaisena, että myös Suomen selkeä kakkoskasvukeskus tarvitsee suoria yhteyksiä ulkomaille.
P-R S

#15

Haluaisin lentää jatkossakin kotikaupungista ulkomaille,ei tarvitsisi lähteä Helsinkiin asti ensin! Täällä kun pääsee vielä TKL,n bussilla suoraan kentälle!! Miten helppoa!!

#16

Lennän useita kertoja vuodessa Espanjaan. Toivon myös reittiä Tampere-Murcia valikoimaan.

#17

me tarvitaan hyvä lentoyhtiö joka vie ajoissa perille asiakkaansa

#18

Tampere ja Tampereen suuri väkimäärä tarvitsee kyseistä palvelua. Olen aivan pökerryksissä jos kenttä hiljenee.

#19

Haluan enemmäm lähtöjä Pirkkalasta....

#20

Tärkeä asia

#21

mukava käydä lomaasunnolla torreviejassa

#22

Kyllähän ryanairin hinnat on hyvät ja toiminta lentokentillä hyvää + jatkoyhteydet hoidettu hyvin

#23

Jäljelle jäävät suorat lennot vai Helsinkiin ja Tukholmaan ns. pikkukoneilla.

#24

Tampereelta matkustaminen lentäen (edullisesti) on tarpeellinen vaihtoehto pääkaupungille.

#25

tämä on erittäin tärkeää Tampereen kasvulle ja kehitykselle!

Kommentoi adressia