Pro-Kuparivuori

Pro-Kuparivuori / Tiedotteet / Pro-Kuparivuori adressi sai hyvää aikaan! / Kommentit

SR
Vieras

02.11.2015 07:20

Kiitokset teille! Halusin tulla mukaan raisiolaisena, koska mielestäni Kuparivuori on kansallismaiseman veroinen upea luontokohde, ja helposti niin naantalilaisten kuin raisiolaistenkin ja myös turistien saavutettavissa. Lammasluoto ja Teljentien metsikkö on myös mielestäni pidettävä vapaana ulkoilualueena. Hienoa, että Naaantalissa on herännyt kansanliikkeet molempien alueiden puolesta.

Ystävällisin terveisin,
Saila Rintee

Vieras

22.07.2017 19:21

22.7.17 Suut kiitos! Asumme Pieksämäellä ja tulemme joka kesä Naantaliin Kuparivuorelle ja täältä kävelemme joka ilta kuuntelemaan truputtajaa..ja liikumme saaristossa yhteysaluksilla..
"Me satunnaiset matkailija" jos olisimme tienneet adressista
olisimme ehdottomasti ottaneet kantaa Kuparivuoren puolesta.
Vasta muutama päivä sitten kuulimme Kuparivuoren sulkemisesta..ystävämme Turun seudulta sen meille kertoivat..ja suosittelivat Uuttakaupunkia..siellä leirintäalue kaupungin keskustan tuntumassa.
Iloksemme kuulimme eilen Kuparivuoren respassa että tojuntavoitto on saavutettu..toiminta jatkuu "meidän elinikämme"..saamme palata vuosi vuodelta tänne meille niin rakkaaseen Kuparivuoreen ja Turun saaristoon. Suur kiitos teille..adressin alulle panijoille..kansalaisrohkeutta tarvitaan..
Saariston ja Lapin hullut Merja ja Jorma Aaltonen