VKS päivystyksen puolesta! Till stöd för jouren på VCS

Peruspohjalainen

#276 päätä päin mäntyä

Kumpi on määräävämpi tekijä: politiikka vai realiteetit?

Nykyisen pääministerin on pakko valita oman puolueen ydinalueen puolesta, ennemmin kuin mitä todellisuus oikeasti on.

Varsinkin, kun Vaasa ei Keskustaa äänestä. Ikinä.

Vieras

olen ruotsinkielinen ja VKS ssä on paljon potilaita jotka eivä osaa
suomea..Heille tulee vaikeuksia kelen takia sairaalassa kun siellä
ei osata ruotsia, myös matkan aikana tulee kielen takia vaikeuksia
stiga

olen ruotsinkielinen ja VKS ssä on paljon potilaita jotka eivä osaa suomea..Heille tulee vaikeuksia kelen takia sairaalassa kun siellä ei osata ruotsia, myös matkan aikana tulee kielen takia vaikeuksia

Vieras

adressi tehty liian monimutkaiseksi. ei kukaan osaa tällaista
vasta ja allekirjoittaa

Jyrkkä EI nakkitehtaalle!

Vieras

Vaasan sairaanhoitopiirin asukasluku sinällään puoltaa päivystystä - kieliseikoista puhumattakaan.
turvapaikankijat turkistarhoille töihin

#282 Re:

#280: -

Atria ei varmastikaan ole millään tavalla näiden sote-esitysten takana.

Mutta, mieluummin he varmasti näkisivät vaasalaisia töissä kuin turvapaikanhakijoita.

Vieras

Sairaanhoitopalvelujen ympärivuorokautinen hoito vaan ei yksinkertaisesti onnistu Seinäjokisten toimesta. Heillä on mm. asennevamma ruotsinkieltä kohden. Ja tämä on fakta jonka he itsekin tietävät ja myöntävät.

Tärkeää!!!!

Vieras

Viktigt med ett fungerande sjukhus och akutjour i regionen! Innefattar även BB!

Vieras

Ei voi olla noin lyhytnäköistä toimintaa että nyt oltaisiin sulkemassa juuri rakennettua ja käyttöön otettua päivystystä.

Vieras

Jag blev akut hjärtopererad, hade jag inte genast fått vård hade jag inte varit med nu och skrivit under denna adres.
mummo pohjanmaalta

#288 Re:

#12: -

Totta kirjoitit. Jo pelkästään ambulanssitrafiikki lisääntyy melkoisesti, jos nyt edes sellaisen saa kun hätä iskee. Kuolemantapaukset lisääntyvät ja moni meistä vetää viimeisen hengäyksensä matkalla Vaasasta Seinäjoelle. Mutta eihänsä Sipilän hallitusta sellainen kiinnosta. Pääasia on, että  nyt saatu vatuloitua Sote pakettiin.

Vieras

Haluan että Vaasan Keskussairaalan ympärivuorokautinen päivystys säilyy.

Vieras

Tärkää juttu meille , Pohjanmaalla!

#291 Re: En allekirjoota

#17: Rosehill - En allekirjoota

Mistä tiedät, että hoito on parempaa, onko kokemusta? Pitää muistaa myös taloudellinen aspekti, jos päivystys menetään, menetetään paljon muutakin mm. paljon verotuloja.

Erittäin tärkeä asia!

Vieras

Lähialueella asuvat ihmiset tarvitsevat päivystyksen, joka on kohtuullisen matkan päässä.

Vieras

Olen ollut viimeisen yhdeksän vuoden aikana 4 kertaa VKS:ssä potilaana (mm. sydänläppäleikkaus, haimatulehdus). Ainakin kerran on ollut niin kiire, että pitempi matka olisi ollut luultavasti kohtalokas.
Toiseksi: ruotsinkielisille ymmärtäminen ja ymmärretyksi tuleminen sairaalaan joutuessa on tosi tärkeää, eikä se onnistu Seinäjoella, vaikka jotkut niin väittävätkin.

Vieras

Hoitoa täytyy saada ruotsiksi myös Pohjanmaalla! Meitä on monta jotka emme pysty keskustelemaan kunnolla suomeksi lääkärin kanssa. Vai haluaako hallitus ajaa meidät maasta?!
Svenskspråkiga österbottningar måste kunna få vård på svenska! Vill regeringen ta död på oss eller vad? Behåll Vasa!!

Jobbar på vcs.

Vieras

Det finns en stor massa människor på kustområdet mellan
Larsmo och Sideby som kan endast svenska och efter en lång resa till Seinäjoki, möts de av vårdpersonal som talar endast finska. Då förstår man varför man även i fortsättningen behöver
VCS, där man talar både finska och svenska.

Me tarvitsemme tätä!

Vaasalainen

Vieras

Jag vill känna mig trygg, och att jag säkert får den hjälp jag behöver dygnet runt om det händer nåt åt mig.

Kommentoi adressia