Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.


Vieras

#101

29.12.2015 18:03

Omien todella kaameiden kokemusteni vuoksi. Päivystyksessä koettu. Uuden koiran ottamisessa ajatteluttaa myös nämä päivystys ajan sairastumiset,minne viet ja millaista hoitoa saa rakas lemmikki. Kokemukset on kaameat.

Vieras

#102

29.12.2015 18:04

On järkyttävää, että vielä nykypäivänäkin joutuu pelkäämään, ettei lemmikki saa kunnollista hoitoa edes lain määräämissä puitteissa. Asia on ehdottomasti hoidettava kuntoon.
Jokaisesta hoitovirheestä on myös tehtävä virallinen valitus.

Vieras

#103

29.12.2015 18:29

Yritin soittaa päivystävälle itsenäisyyspäivän 12. 12. 2015 sunnuntaiaamuna puoli 8, koska rotukissani voi tosi huonosti. Kukaan ei vastannut lukuisista soitoistani huolimatta. Kissani menehtyi, koska ei saanut kiireellistä apua. Olen siis aivan samaa mieltä adressin teksitin kanssa.

Vieras

#104

29.12.2015 18:35

Omalla kohdalla täysin väärä diagnoosi ja väärän lääkityksen seurauksena oikean hoidon aloitus pitkittyi

Vieras

#105

29.12.2015 18:59

Tiedän tämän toimivan  huonosti ja sen takia toivon parannusta tähän asiaan. 


Vieras

#106

29.12.2015 19:01

Pakko saada muutos asiaan

Vieras

#107

29.12.2015 19:13

Itselläni neljä lemmikkiä.

Vieras

#108

29.12.2015 19:33

Itselläni on kissa ja koen erittäin tärkeäksi jotta saan hänelle hoitoa jos joku kriisitilanne tulee. Kissani on minulle erittäin tärkeä, ainut kotona asuva perheenjäsen.

Vieras

#109

29.12.2015 20:04

Olen muuttanut kaksi kuukautta sitten Poriin. Koiran omistajana ja nyt jo täällä eläinlääkäriä tarvinneena olen tyrmistynyt jos täällä ei ole jatkuvaa ja toimivaa eläinlääkäri päivystystä. Ei kai se, että päivystävä numero on olemassa, mutta siihen ei vastata. Taikka soittajan hätää vähätellään ole palvelu johon paikkakuntalaisten on tyydyttävä? Hommaan täytyy saada parannus.

Minä vaan

#110

29.12.2015 20:31

Ei asiat parane haukkumalla ja ruikuttamalla. Lisää lääkäreitä päivystykseen, myös yksityisiä. Niin saadaan myös tervettä kilpailua aikaiseksi! Mitä ihme kingejä noi yksityisten lääkäriasemien lääkärit on, kun eivät kiskaan päivystä:0


Vieras

#111

29.12.2015 20:41

Kaikki eläimet ansaitsee päästä hoitoon jos sitä tarvitsevat aikaan katsomatta.

Vieras

#112

29.12.2015 21:02

Koska palvelu alueella on ala-arvoista

Vieras

#113

29.12.2015 21:03

Noh eipä ole yllätys tämä, kun Porinkaupunki pitää lentoyhteyttä tärkeämpänä, kuin mitään muuta asiaa. Siihen kyllä löytyy puoli miljoonaa tuosta vain. Kohta tämä sama on edessä myös meillä ihmisillä.
Riina Sallinen
Adressin tekijä

#114 Re: Re: Re: Re:

29.12.2015 21:17

#25: jkl - Re: Re: Re:  

 Ei ole hoitajakaan aina öisin paikalla.

Silloin kun lemmikkini 9.1.2015 kuoli, klinikan pihalla olimme minä, mieheni ja paikalle sattunut vartija. Tupa pimeänä, eikä huutoihin vastattu. 

 


Vieras

#115

29.12.2015 21:18

Onko kenelläkään käynyt mielessä, että silloin kun ette ole saaneet vastausta soittoonne, saattaisi syy olla siinä, että siellä saattaa olla joku hätäleikkaus kesken? onko juuri se teidän lemmikkinne henki tärkeämpi kuin esim. nartun ja pentujen jotka joudutaan ottamaan hätäsektiolla ulos? Pitäisikö leikkaus keskeyttää siksi aikaa että pystyisi vastaamaan puhelimeen kun jonkun koiralla on 2 cm haava jalassa josta tulee hieman verta? (Vastaavaa puhelua olen ollut vieressä kuulemassa, onneksi toki tässä vaiheessa narttuni ja sen pennut voivat hyvin) Eniten minua ehkä ihmetyttää, että miksi minun useat lemmikkini ovat saaneet asiallisen ja osaavan avun kyseisestä paikasta? En tiedä mitä tekisin mikäli kyseinen päivystys lopetettaisiin, kasvattajan näkökulmasta se tietäisi todella suuria menetyksiä ja tappioita. Nyt toivoisinkin jokaisen menevän itseensä ja miettivän. Ja näitä "kauhutarinoita" lukiessa kannattaa myös muistaa että asioilla on kaksi puolta, kannattaako vain kuunnella se yksi tarina jonka on kertonut hysteerisessä tilassa ollut omistaja?


Vieras

#116

29.12.2015 22:08

Muutoksen on tultava!


Vieras

#117 Re:

29.12.2015 22:48

#115: -  

 joskus saattaa olla kyse siitäkin #115, mutta useimmiten jostain aivan muusta. Tiedän myös pari asiallista kohtelua ja hoitoa saanutta. toinen on tämän herran kaveri ja toisella on sitten "nimeä". Loput kuulemani onkin sitten ihan toista,nimenomaan tuota kauhua. Ei kukaan varmaan päivystyksen loppumista toivokkaan,vaan tilalle sellaisen päivystyksen missä on ammattitaitoa ja asiakaspalvelua. Ei eläimiä lopeteta yhden-piikin-taktiikalla!! Ja se ei ole edes ainoa horrori mitä siellä tapahtuu. Asioilla on yleensä kaksi puolta juu, mutta aika pienessä ajassa tullutyli 2000 nimea adressiin,niin eiköhän se jo puhu puolestaan.ei ihan kaikkia allekirjoituksia voi laittaa "hysteerisyyden" piikkiin... Hieno juttu, että olet saanut hyvää kohtelua ja ennenkaikkea että useat eläimesi ovat saaneet! Olet vähemmistön edustaja siinä asiassa kuitenkin, tosin onnekas sellainen.


Vieras

#118

29.12.2015 23:31

Eläinlääkäri tä pitää olla tarpeeksi.
Mii

#119

29.12.2015 23:50

Veljeni 2 v koira kuoli Tampereella vastaavanlaisen vähättelyn ja ammattitaidottomuuden vuoksi. Se oli kamalaa, enkä toivoisi samanlaista kokemusta kenellekään toiselle. Itsellänikin on lemmikki, joten voin samaistua siihen, kuinka tärkeää hyvä ja luotettava ell päivystys on. Luin kaikki edelliset kommentit ja olen järkyttynyt. Joku roti tuohon hommaan, kyllä tuohon pitää puuttua ja äkkiä!


Vieras

#120

30.12.2015 01:35

Minulla on kolme koiraa.

Vieras

#121

30.12.2015 01:37

Veimme pienen Olavi kissanpentumme päivystykseen silmän alkaessa turvota ja muurautua umpeen. Vastaanotto oli tympeää, meidän ei annettu olla paikalla rauhoittavaa annettaessa ja Olavia haettaessa kysyttiin, että miksi pitää olla niin iso kissalauma, että tälläistä sattuu. Mielestäni näin voi sattua niin yhden kuin neljän kissankin laumassa, eikä eläinlääkärillä ole mitään oikeutta arvostella. Rauhoittavien vuoksi nukkui kolme tuntia - eri eläinlääkärin asiantuntevissa käsissä samassa ajassa oli poika kastaroitu.

Vieras

#122

30.12.2015 03:59

Eläimiä kunnioittava asenne ei kohdallaan. Koirani menehtyi siellä leikkauksen jälkeen. Koira oli edelleen sidottuna, kieli ulos työntyneenä kun minä hyvästelin pitkäaikaisen ystäväni.
Komppaan muita kommentteja

#123 Vaihtelevaa hoitoa

30.12.2015 06:22

Olen kerran taistellut toista tuntia, että sain koiramme hoitoon. Hänellä oli niin kovat kivut, että ulisi taukoamatta. Ehdin jo soittaa välillä kasvattajalle, joka toimii eläinlääkärinä toisella paikkakunnalla, sisä-Suomessa. Hoitaja kuuli puhelimessa koiramme valituksen. Parin tunnin päästä pääsimme vastaanotolle. Koiramme murisi lääkärille vaikka toisella lääkärillä ei koskaan. Saimme epäasiallista kohtelua ja koiran sai hakea vasta seuraavana iltana. Eikä saanut soittaa ja kysyä vointia ennen sitä. Parilla muulla kerralla olrmme saaneet asiallista hoitoa. Mutta kyllä aina jännittää itseäkin kun joutuu kyseiseen päivystykseen menemään.


Vieras

#124

30.12.2015 06:27

Itsellä ei ole lemmikkiä, mutta monella tutulla on. Kaikki kommentit mitä olen kuullut ovat olleet negatiivisia, mitään positiivista ei ole kuulunut. Lemmikkien omistajia kohtaan erittäin töykeä ja epäasiallinen.


Vieras

#125 Re: Re:

30.12.2015 06:32

#117: - Re:  

 #115 Ja miksi pitäisi valita kenen lemmikki on tärkein, kun voisi olla mahdollisuus että jokaikinen lemmikki pääsisi ansaitsemaansa hoitoon?