Hopeanuoli-manga suomeksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hopeanuoli-manga suomeksi.

Tanja Tuovinen
Salla

#1

24.10.2006 15:27

Sori, mutta tuli vain mieleen, että 99% todennäköisyydellä Hopeanuoli-mangaa EI saada Suomeen - johtuen siitä, että mangaa on nykyään tosi vaikea löytää Japanistakaan. Jo animen tuominen Suomeen oli vaikeaa, ja julkaisija meinasi aluksi jopa luovuttaa ja jättää sikseen koko jutun..
Hopeanuoli-mangan suomennoksessa kävisi kuitenkin myös niin, että jotkut tietämättömät alkaisivat: "joku on tehny hopeanuolest sarjista, siis nyt vasta, ne videothan on siga vanhoi hei!" >.
Nadja Vahlqvist
Lappeenranta

#2

24.10.2006 20:32

Tanja:

Ei nyt olekaan kyse siitä, löytyykö Hopeanuoli-mangaa Japanista enää vai ei (kyllähän sitä löytyy, uusintapainoksia otetaan silloin tällöin), vaan siitä, että haluamme näyttää kustantamoille, että ostovoimaa löytyy.

Hopeanuoli-manga on täysin mahdollista saada Suomeen, kunhan vain jokin hieman suurempi firma ottaa tärpin ja ostaa käännösoikeudet - niitä kun ei pikkufirmoille (esim T:mi Bemmu) myydä.

Jokin nimeltämainitsematon yhtiö kuulemma harkitsee jo vakavasti GNG:n oikeuksien hankkimista (addressin ylläpitäjä sanoi näin), mutta pitää muistaa, että minkä tahansa mangasarjan saaminen suomalaisille myyntihyllyille vie vuosikausia.
Ilari Lahtonen
Kaarina

#3

17.11.2006 13:15

Anime ja manga ovat kansan syöpä. Toivotaan ettei ko. roskaa tänne tule.
En allekirjoita.
Nadja Vahlqvist
Lappeenranta

#4

17.11.2006 18:45

Ilari:

No, samaan syssyyn voisi kai lopettaa KAIKEN animaation ja sarjakuvan julkaisemisen - sillä sitähän anime ja mangakin vain ovat. Joten siitä vain Elfquest, Aku Ankka, WITCH, Viivi ja Wagner, Leijonakuningas, Spirit, Balto ynnä muut ROSKIIN vain!

Ajatelkaa, ennen kuin "kommentoitte" tuollaista - sanon suoraan - sontaa.
MIkael Niemelä
Oulu

#5

23.11.2006 13:56

Kyllä minä ostaisin jos vain enkuksi tai suomeksi tulisi giniä tai weediä!
Elina Miettinen
Alavieska

#6

07.12.2006 12:15

Toivoisin, että jos edes englanniksi sen saisi, kun tuntuu olevan aika haasteellista saada se suomeksi. Ja mitä nyt olen suomennoksista huomannut, niin yleensä koko asia on väännetty ihan toisenlaiseksi kuin se alunperin oli. Täältä ollaan kyllä valmiita ostamaan kaikki mahdolliset mitä suinkin saataisiin ilmestymään:) Olisi nimittäin aika hankalaa rueta japania opiskelemaan näin yks kaks yllättäen;)
- -
-

#7

29.12.2006 23:49

Hyvä asia että tämä Adressi on keksitty pidän todella paljon tästä adressista
muuten voisiko loputki GNG aiheiset mangat suomeksi? esim:Ginga densetsu Riki?
Kauko Korkki
Helsinki

#8

30.12.2006 17:36

Painukaa animehörhöt Japaniin asumaan. Sieltä löytyy teille tarpeeksi tuota kuraa, jota tuntuu jo nyt pursuavan liikaa Suomeen.
- -
-

#9

30.12.2006 20:17

Voi Kauko mitä sä tänne tuut kommentoimaa ku sua ei ees kiinnosta koko
juttu tääl on joitaki ihmisiä joita kiinnostaa kuten minä!
Nadja Vahlqvist
Lappeenranta

#10

30.12.2006 21:47

Nimetön 1: Tässä kerätään vain nimiä Hopeanuoli-sarjakuvan julkaisun puolesta. Mikäli jokin yhtiö kiinnostuu ja julkaisee sarjan, sen jälkeen voidaan kerätä uusi addressi herra Yoshihiro Takahashin muun tuotannon saamiseksi suomeksi.

Kauko: Älä viitsi. Naurettavaa.

Nimetön 2: Nimi olisi hyvä, nyt olet vain --.
- -
-

#11

30.12.2006 23:24

No kyl oon Allekirjottanut mutta oikealla nimellä en sallinut että nimeäni julkaistaan netissä...ja oon nähny sun piirrustuksii piirrät todella hyvin
se onnitelukortti on mun lempi weed oli nii söpösti piirretty <3
Minna Kuivalainen
Suomi

#12

02.01.2007 15:48

Hienoa, että suositulle Hopeanuolellekin löytyy tällainen adressi. Ja erittäin kannattava onkin! Toivomme siis parasta, että joku kustantaja/yhtiö ostaisi käännösoikeudet. Eikös joku suomalainen firma ostanutkin käännösoikeuksia Hopeanuoli -sarjan julkaisemiselle? Miksi mitään ei ole kuulunut? Onkohan asia jätetty kokonaan.. Olisi kiva tietää, että pysyisi itsekin ajan tasalla.

Oikein paljon kiitoksia näin hyvästä adressista!
- -
-

#13

03.01.2007 06:06

Oikeestikko yks on ostanu jes! nyt saan vihon tietää ja ymmärtää ginga densetsu rikistä :DD
Saara Rusanen
Sotkamo

#14

03.01.2007 10:47

Olen kyllä täysin sitä mieltä että jos mahdollista että se tulee suomeen,
varmasti ostan. Ihan varmasti. Olen kyllä sen verran hulluna hopeanuoleen ja Weediin että pakkohan ne saada manganakin. 8D
Sami hätälä
Haukipudas

#15

19.01.2007 18:00

Hienoa, että tälläistäkin addressia tehdään. MIelestäni on kannattavaa jos saisimme GNG & kumppanit suomeen. Hopeanuoli fanina olisin tietenkin heti ostamassa, jos vain saisimme nuo suomeen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

05.02.2007 16:12


raineri stenroth
raisio-reso

#17

10.02.2007 20:56

tänne ei tarvi tulla haukkumaan hopeanuolta weediä eikä rikia haluan kyllä että kaikki hopeanuoli weed riki mangat tulisi julkaista suomeen suomenkielisinä tai englannin kielisinä koska luulisiin että riki hopeanuoli ja weed faneja on suomessa tuhansia jote mangat suomeen suomen kielisinä ja sassiin
- -
-

#18

11.02.2007 20:59

Nadja turha on mulle valittaa ellet välitä turvallisuudestasi :'D
Hanna Mäkinen
Adressin tekijä

#19

15.02.2007 18:57

ÄLKÄÄ kirjoittako addressiin, jos ette kirjoita omalla nimellänne! Siitä ei ole mitään hyötyä, se on vain tyhmää.

Ja turhaan te keskenkasvuiset tulette tänne kiukuttelemaan! Hopeanuoli saadaan vielä Suomeen ja te ette voi sille yhtään mitään! Se, tuodaanko jotain vai ei, riippuu nimittäin siitä, moniko OSTAA, ei siitä, moniko ei osta.

Itse en ainakaan viitsi ottaa vakavasti yhtäkään, joka tulee tänne nimettömänä jotain ulisemaan. -_-
Nadja Vahlqvist
Lappeenranta

#20

17.02.2007 20:12

"Nadja turha on mulle valittaa ellet välitä turvallisuudestasi :'D

- - (-, 11.2.2007 20:59)"

Mitäs tämä on olevinaan? Uhkailetko sinä minua? Et varmaan lukenut sääntöjä:

1. Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
2. Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa.
3. Jos et uskalla esiintyä omalla nimelläsi, niin jätä viestisi kirjoittamatta.

Ja manga ja anime ja niiden fanit eivät todellakaan uhkaa kenenkään turvallisuutta ja minä en aukonut päätäni sinulle. Joten olepa kunnolla.
markus saunamaa
ähtäri

#21

04.03.2007 00:12

Rakastan GNG-mangaa ja oon "mangahörhö". Se kyllä pitäis kääntää suomeks ja ostaisin jos vaan tulis. Mutta en sitten tiedä tuleeko sitä koskaan suomeks koska siinä on kova homma ja GNG-animen suomentaminenkin meinattiin jättää kesken.
Essi Kallio
Rantsila

#22

09.03.2007 12:32

Niin meinattiinkin, ja tämä oli eka kerta kun täytin vihdoin adressin.
Riki Vuorikari
Porvoo

#23

11.03.2007 13:51

Olis aivan taivaallista jos tulis Niita Legend Rikia, Hopeanuolta (SilverFang, GNG) JA GDW tulis suomeks Mangana! (Niin suomeen myyntiin) Ma rakastan iha hopeanuolta! Ittellani on Kaikki hopeanuolet (Leikkaamaton ja Leikattu) ja Kaikki Weedit (DVD :t) Ja isa sano et saan ehk kohta tilata Weed Iso pehmon<3
Mut ois aivan upeeta jos joku Firma ostais sen Kaannos Jutun!
Niin ja Hopeanuoli vihaajille: Alkaa kiitos kommentoiko tanne turhia niinku esim. Keta nyt tallane Vittu juttu kiinnostaa?!
Niin eli alkaa kommentoiko tollasta!
Emilia Musturi
Juupajoki

#24

19.03.2007 19:48

Sangatsu on varmaankin ostanut ne käännösoikeudet sillä ne HARKITSEE GNG suomentamista. Huomioikaa, että luin tämän jutun jostakin netin syvyyksistä, missä joku sanoi kysyneensä Sangatsulta asiaa...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

26.03.2007 15:10