Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Jotenkin olen pelännyt sanoa, mitä olen mieltä maahanmuuttajien häpäisemisestä ja väheksymisestä, niinkuin heillä ei olisi mukamas oikeutta elämään. Tänään uskalsin sanoa, Facebook ystävät väheni, senhän minä arvasinkin. Toivon meidän kaikille mamuille että, tuntisitte olevanne tervetulleita, ja kyllä, me autamme parhaan kykymme mukaan, se on meidänkin etu. Kun aika kuluu, osa teistä jää meille osana meidän yhteiskuntaa, osa lähtee takaisin, mikä sekin on ymmärrettävää, kaikilla on kuitenkin kotiin ikävä.
Huumoripuolue?
Nämä "koomikot" perustelevat törttöilyjään aina huumorilla, mutta kun mua ei naurata......Uusi pelle kehiin.....Ei jatkoon.
Toisekseen....näin sivistymätön ihminen, joka väittää trullittelun kuuluvan kristinuskoon, ei saa olla lähelläkään paikkaa, jossa päätetään koko maan asioista.
Kaikenlaista mautonta iditotismia kuulee ja kokee tasaisin väliajoin, mutta kun tässä on kyse aikuisesta ihmisestä joka edustaa valtapuoluetta ja tämä avoimesti, selvästi kaiken suhteellisuuden tajunsa kadottaneena, kohdistaa muukalaisvihansa viattomiin lapsiin on raja ylitetty niin kovaa että tämä on pakko tuomita totaalisesti.
Kiemunki on törkeä moukka ja lasten vihaaja! Ulos eduskunnasta niinkuin olis jo ja kaikki samanlaiset umpirasistiset edustajat ja ps-puolueen äärioikeistolaiset...teillä ei ole kansan tukea eikä mandaattia! Te olette pettäneet suomalaiset ja ajatte vain omia sairaita agendojanne! Ettekä osaa edes hävetä! Nyt menitte kyllä liian pitkälle. Kansan kärsivällisyys on nyt loppu!!!!
Vastustan rasismia KAIKISSA muodoissa!
| This discussion has been closed. |