Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#2201 Re:

#2198: -

Eihän siellä ole kuin muslimeita ja irakilaisia, kummat heistä ovat vaaraksi ympäristölle, jotta osataan karkoittaa kaikki sellaiset Suomesta.

Vieras

Tämän adressin allekirjoitustahdilla on käynyt samat kuin homojen kotileikkiadressille. Kaikki allekirjoitukset tulivat muutamassa päivässä ja normaali ihmiset eivät allekirjoita näitä.

Vieras

On aivan hirveä hajoittaa perhe tällä tavalla. Kuinka joku voi edes ajatella erottaa kolme kuukautta vanha vauva äidistään, tämä on vielä kokonaisuus imettääkö äiti vauvaansa tai ei. Kolme vuotta vanha lapsi on myös riippuvainen isästään ja tarvitsee häntä. Ei saa psyykkisesti vahingoittaa lapsia näin. Jos isällä on vakituinen työpaikka perhe pystyy kyllä elämään hänen palkallaan. Itse olen opiskeluaikana tullut perheen kanssa toimeen kovin paljon pienemmällä rahalla kuin Suomessa minimipalkka nykyään on.

Vieras

Adressin perustelu ontuu pahasti. Eihän perhettä olla hajottamassa. Mitään estettä ei ole sille etteikö isä ja vauva voisi muuttaa Irakiin myös. Ei muuta kuin lentolippua ostamaan.

Kun perheen isä voi lomailla Irakissa, ei taida olla todellista uhkaa olemassa. Turvapaikka siis alunperinkin myönnetty aiheettomasti.

#2205 Re:

#2203: -

Isä saa varmaan pizzakuskina sen verran palkkaa että saa ostettua lentolipun itselleen ja tyttärelleen, yhteensuuntaan riittää. Onhan se muutenkin niitä ostellut ja lomaillut siellä...

Joku voisi olla ystävällinen ja tonkia hieman tätä isän työkuviota. Veikkaan ettei siinäkään ole ihan puhtaat jauhot pussissa....

#2206 Re:

#2203: -

Ookkona pölijä vaa ekkönä ymmärrä?

CanCiray

Mitäs jos Migrin henkilökunnan vaimot ja lapset lähetettäisiin eroon niiden perhesuhteista! Nyt vit*u ajatelkaa järjellä eikä pers*ellä jota pyyhitte verorahoillamme!

#2208 Re:

#2207: CanCiray -

Jos Migrin henkilökunta lisäntyisi hallitsemattomasti eikä kykenisi elättämään jälkikasvuaan, niin ilmanmuuta pitäisi lähettää pois kuormittamasta suomalaisia veronmaksajia.

Heidätkin voitaisiin lähettää johonkin Migrin henkilökunnan suosimaan lomakohteeseen, kuten nämä irakin pummitkin...

Vieras

Kuinka paljon Irak maksaa että elätämme heidän pummejaan?

#2210 Re:

2209: -

Kaiken muun lisäksi ne vievät myös meidän työpaikkamme ja asuntomme. Molemmissa tapauksissa näille on järjestetty ohituskaistat. Mikäli joku ei ole vielä tajunnut niin ehdotetut muutokset lukioihin ja yliopistoihin on kanssa näitä varten räätälöity.

#2211 Re: Re:

#2210: - Re:

Heikkolahjaisille täytyy olla kiintiöt, kuten mamuille, suomenruotsalaisille, homoille, savinahkoille ylessä, jne...

#2212 Re: Re: Re:

#2211: - Re: Re:

Pitää paikkansa. Kohta näemme ensimmäisen mustan ylioppilaan jonka äo on 60. Seuraavaksi iloitsemme hänen pääsystään yliopistoon. Ja Yle tekee asiasta ylistysohjelman.

#2213 Re: Re: Re: Re:

#2212: - Re: Re: Re:

Olisi todellista unelmaa ja monikulttuurista värinää päästä lääkäriin, joka osaa käyttää vain tarralenkkareita.

Vieras

#2214 Re: Re: Re: Re: Re:

#2213: - Re: Re: Re: Re:

No hyi. Kauhuskenaario. Ajattele, lääkärinä muslimi jonka mielestä meille "vääräuskoisille" saa tehdä mitä vaan haluaa.

Vieras

#2215 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

#2214: - Re: Re: Re: Re: Re:

En suostu menemään edes suomenruotsalaiselle lääkärille, koska en halua sellaiselta lääkäriltä hoitoa, joka on valittu pelkästään kielen takia. Haluan että lääkäri on ammattitaitoinen, eikä kiintiötäyte.

Vieras

#2216 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

#2215: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jep jep

Samaa mieltä.

Pekka

#2217 pakolaiset tulee poistaa kaikki maasta

tulee käännyttää ja laittaa kaikki pakolaiset vaan pois Suomesta.vainoavat ja tappaavat suomalaisia.ei suomalaisilla ole varaa elättää heitä.

ovat rasistisia ja sekoittaavat kaikki paikat suomessa.likaavat ja paskottelevat.tekevät vaan jätöksensä suomalaisten puhdistettavaksi.sairauksi,pakteereita ja viruksia levittäävät jokapaikkaan sikiämään.

ovat taikauskoisia ja islamilaisia,jonka varjolla vetoavat tekemisiinsä.

suomalaiset luulevat olevan ihmisoikeuksia ja joutavaa höpötystä,puhuvat joka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

työtä,jota ei suomessa ole,eikä kannata ollakkaan.

Vihreätkin puhuvat joutavaa ja joka on itsestään selvää,kuten aurinko ja muut heidän mielestään uusiutuvat energiat,on petosta heiltä ja petoksilla elämistä,rahan, -muka työnkin, saamiseksi.Kaikki pelkäävät,jos ei muuta niin sotaa,lait kun tahtovat mennä ja tulla jokaisella omien etujensa mukaan.

Vihreät,vaikka ovatkin vasemmistolaisia henkeen ja vereen,pelkäävät kuollakseen kuitenkin lännen ja idän kohtaamista.

Luullaa tai ollaan valmiit uskomaan,että terroristi on iskenyt koko yhteiskuntaa vastaan,jos homot taistelevat keskenään,jonkun aidsin takia,poliisi puuttuu sukulaisten keskinäisiin riitaisuuksiin,mikä ei myöskään tietenkään kuulu sivullisille,ei ainakaan sen luulisi kuuluvan,kun saa sitten asiaan kuuluvaakin palvelua.Sanotaan "sitä saa mitä pyytää",vai mitä se olikaan, sitä mitä kylvää,sitä saa niittääkin.

zzzz

#2218 Re:

#23: -

Voihan se äiti ottaa vauvan mukaan. Eri asia sitten, kannattaako niitä lapsia ruveta tekemään, ennenkuin on tullut päätös turvapaikast.a

Ei enää

#2219 En allekirjoita

#1: -

En allekirjoita. Äiti ei tarvitse turvapaikkaa ja lapsi voi mennä äidin mukana Irakiin sen sijaan että jäisi suomeen. Irak on luokiteltu turvalliseksi maaksi

Vieras

Perhe on Äiti&Isä + Lapset !!! TYhmäkin sen ymmärtää Miksi EIVÄT päättäjät??? Elämme nykyaikaa emme menneessä!!

#2221 Re:

#2220: -

Niinpä. Siis kipin kapin Irakiin koko sakki.

m

#2222 matut v.....uun

Menköön isä mukana Irakiin. Mikä velvollisuus Suomella on elättää heistä ketään? Tuskin mekään siellä armoa saataisiin.

Vieras

Tällaista ei saa tapahtua! Säännöt on sääntöjä vain jos poikkeuksiakin voi tehdä. Maalaisjärkeä saa käyttää päätösten teossa. Ei perhettä voida erottaa tällä tavalla vain siksi että miehen palkka on liian pieni. Hän sentään on töissä ja huolehtii itsestään ja perheestään.
NelliKuukeri

#2224 Re:

#1: -

Huutista suvakille

#2225 Re:

#2223: -

Kyllä voi ihan varmasti, emme tarvitse yhtään elättiä lisää.

Kommentoi adressia