ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!.

Yisrael my LOVE

#201 Re: Re: Hihhulit riehuu

07.08.2011 18:11

#197: Hihhulit hoitoon! - Re: Hihhulit riehuu

Aika uskomatonta, että täällä vielä kekkuloitset, jos kerran noin pahoin voit meidän kirjoituksista.

Kaikille parasta olisikin, että häipyisit muualle marmattamaan - vai oletko masokisti? :D

Shalom Israel!!!

#202 Re: Mitä hiton palestiina??? Hohhooo, ei sellaista olekaan!!!

07.08.2011 18:15

#196: -

Israel ELÄÄ ja voi HYVIN -  sensijaan P(V)alestiinaa ei ole olemassakaan se on never-never-land.

Yisrael 4ever

#203 Re Israel elää IKUISESTI, mutta sen viholliset tuhoutuvat

07.08.2011 18:23

#195: -

Mitä se muslimi siellä taas mumisee valheitaan? Lue vaan sitä koraania nenä kippurassa.

Israel 4ever

#204 Re: Re: Siunatkaa Israelia, älkää kirotko, jotta ei TEITÄ kirottaisi!!!

07.08.2011 18:29

#198: Kiroa kuka huvittaa - Re: Siunatkaa Israelia, älkää kirotko, jotta ei TEITÄ kirottaisi!!!

Vai Jaffaa tekee mielesi, no ostappa niitä sitten kaupasta niin tuet samalla Israelia - hohoo! :D


Vieras

#205

07.08.2011 21:39

Haluan,että Israel pysyy itsenäisenä valtiona ja
Jerusalem sen pääkaupunkia.

Vieras

#206 Varjele Siionia!

07.08.2011 23:18

Ps.17:8,9."Varjele minua niinkuin silmäterää,kätke minut siipiesi suojaan jumalatto-
milta,jotka tahtovat minut tuhota,verivihollisiltani,jotka minua saartavat."
Tässäkin psalmissa mainitaan jumalattomiksi,niitä jotka Israelia uhmaavat.Voidaan myös
todeta,että Israelin verivihollinen on Jumalan verivihollinen. Eipä kannattaisi olla.

Vieras

#207

08.08.2011 09:44

Israelin puolesta.

Vieras

#208 Re: Re: Re:

08.08.2011 13:13

#159: Ei otaksumia - Re: Re:  

 Kyllä palestiinalaisille nimen omaan  kuulkuu koko tuo alue. YK:lla ei olllut7ole mitään mandaattia antaa aluetta muille kuin sen alkuperäisille asukkaille. Israelin historia on kyllä hyvin tuttu..


Vieras

#209 Re: Re: Re: Re: Jer(USA)lem

08.08.2011 13:21

#192: Am Yisrael Chai - Re: Re: Re: Jer(USA)lem 

 Barack Obama on kylläkin kristitty. Tarkista tietosi.


Vieras

#210 Re:

08.08.2011 13:25

#200: -  

 Mitä tekemistä tällä on Raamatun kanssa? YK ryösti palestiinalaisten maat ja antoi ne Israelin perustamiseksi sovittaakseen natsien rikokset. Ei palestiinalaisiin kohdistettu typerä rikos tosiasiassa mitään sovittanut, seurauksena oli vain turha ja järjetön vihan kierre.


Vieras

#211

08.08.2011 17:42

Tahdon rukoilla Siunausta ja seista Israelin kansan rinnalla, sillä se on Pyhän Jumalan tahto.  Taivaan Pyhä Jumala on Israelinmaan luvannut Israelin kansalle.


Vieras

#212

08.08.2011 18:25

Raamattu opettaa, PYHÄ TAIVAAN JUMALA ON VALINNUT ISRAELIN MAAN MAAILMAN MAITTEN JOUKOSTA, TÄMÄN MAAN JUMALA ON ANTANUT OMAISUUS KANSALLEEN ISRAELILLE.TUEN ISRAELIA.


Vieras

#213 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kenelläkään tietoa?

08.08.2011 18:59

#143: Free life for Israel - Re: Re: Re: Re: Re: Kenelläkään tietoa?

 

Lähetän viestini uudestaan, koska et ole vielä vastannut:

 

Kiitos vastauksestasi, vaikkakaan se ei varsinaisesti vastannut siihen, mitä kysyin.

 

Kirjoitin seuraavanlaista:

"... miksi jumala tarvitsee (vai tarvitseeko, et ole siihen vastannut) ihmisiä välikädeksi toteuttamaan jotain, jota tiedät hänen haluavan tehtävän.

Jos jumala haluaa tehdä jotain, miksei hän hoida asiaa suoraan itse?"

 

Olet vastannut kysymykseen "Mitä?" muttet kysymykseen "Miksi?"

 

Miksi tämä uuden liiton aikakauden jumala ei hoida asioita suoraan, vaan tuntuu tarvitsevan ihmisiä välikäsiksi?

 

Sanoit myös jumalan suunnitelmien tulevan toteutumaan, kuten jo sanomasi mukaan on tapahtunut historiassa. Mainitsit myös kolmannen valtakunnan aikaisen Saksan ja siellä toteutetut juutalaisten joukkosurmat; kertoisitko, miten tuo holokausti on osa jumalan suunnitelmia?

 

Vielä tuosta suhtautumisasiasta; eikö jumala kaikkitietävänä jo tiedä, miten kukin tulee israelilaisiin suhtautumaan? Miksi hänen tarvitsisi tutkia asiaa mitenkään?

 

Osuipa lopuksi tällainen uutinen silmään;

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/08/israelin_armeija_luopui_jumalasta_2770871.html?origin=rss


Vieras

#214 Re: Re: Re: Re: Re: Jer(USA)lem

08.08.2011 19:42

#209: - Re: Re: Re: Re: Jer(USA)lem

Hohooo, päivän VITSI!!! :D

Kristitty, joka vihaa juutalaisia ja rakastaa homoja/lesboja heidän syntejensä vuoksi, on TARUHENKILÖ!!!

Päivitä itse tietosi, kaikkihan sen tietävät, että Barack Hussein Obama on muslimi - kaikilla muilla paitsi sinulla tämä on kyllä hyvin tiedossa.


Vieras

#215 Islamin jumala on paholainen

08.08.2011 19:46

#210: - Re:

Muslimeilla on aina ollut vihan kierre ja tulee aina olemaan - sillä he palvovat kuun jumalaa, allahia.

Erez Yisrael

#216 Re: Re: Re: Re:

08.08.2011 19:51

#208: - Re: Re: Re:

YK:lla oli ja on Jumalan antama mandaatti antaa Israel juutalaisille, joka on ollut jo 3000 vuotta Israelin hallinnossa pieniä katkoksia lukuunottamatta.

Israelissa on AINA asunut juutalaisia, myös holokaustin aikana.

Rivka

#217 Kadosh Adonai

08.08.2011 20:02

#213: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kenelläkään tietoa?

Kaikki asiat joita yllä mainitset kuuluvat Jumalan suunnitelmaan tai sallimukseen, jos tietäisin MIKSI, olisin itse Jumala.

Kuinka luulet, että KUKAAN ihminen voi tyhjentävästi vastata, MIKSI holokausti tapahtui, ainoastaan Jumalalla on vastaus siihen ja kuitenkin me TIEDÄMME, että Jumala on RAKKAUS.

Muista

#218 siunata!

08.08.2011 23:06

Kun Bileam näki, että Israelin siunaaminen oli Herralle otollista, ei hän enää mennyt niinkuin aina ennen ennusmerkkejä etsimään, vaan käänsi kasvonsa erämaahan. Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen. Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta. Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa. Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=4mo+24

Vieras

#219

08.08.2011 23:14

Valtaosa "pakolaisista" saapuneet Israeliin 1947 jälkeen... Menkööt kotiin tahi leikkikööt kiltisti.
Seitsenkertaisesti!

#220 Re: Kadosh Adonai

08.08.2011 23:17

#217: Rivka - Kadosh Adonai 

Kaikki asiat joita yllä mainitset kuuluvat Jumalan suunnitelmaan tai sallimukseen, jos tietäisin MIKSI, olisin itse Jumala.

Kuinka luulet, että KUKAAN ihminen voi tyhjentävästi vastata, MIKSI holokausti tapahtui, ainoastaan Jumalalla on vastaus siihen ja kuitenkin me TIEDÄMME, että Jumala on RAKKAUS.

----

Vastauksia Holocaustiin:

3.Mooseksen kirja:
26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
26:2 Pitäkää minun sapattini ja peljätkää minun pyhäkköäni. Minä olen Herra.
26:3 Jos te vaellatte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne,
26:4 annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä.
26:5 Ja puiminen kestää teillä viininkorjuuseen asti, ja viininkorjuu kestää kylvöön asti, ja teillä on kyllin leipää syödäksenne, ja te saatte turvallisesti asua maassanne.
26:6 Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne, eikä miekka käy teidän maanne ylitse.
26:7 Te ajatte pakoon vihollisenne, ja he kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
26:8 Viisi teistä ajaa pakoon sata, ja sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja teidän vihollisenne kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
26:9 Ja minä käännyn teidän puoleenne ja teen teidät hedelmällisiksi ja annan teidän lisääntyä ja pidän liittoni teidän kanssanne.
26:10 Ja te saatte syödä vanhaa, viime vuoden satoa, ja te joudutte viemään vanhan pois uuden tieltä.
26:11 Ja minä panen asumukseni teidän keskellenne enkä viero teitä.
26:12 Ja minä vaellan teidän keskellänne ja olen teidän Jumalanne, ja te olette minun kansani.
26:13 Minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vein teidät pois Egyptin maasta, olemasta heidän orjinansa; ja minä mursin rikki teidän ikeenne puut ja annoin teidän kulkea pää pystyssä.
26:14 Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä,
26:15 vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni,
26:16 niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen.
26:17 Ja minä käännän kasvoni teitä vastaan, ja teidän vihollisenne voittavat teidät; teidän vihamiehenne hallitsevat teitä, ja te pakenette, vaikka ei kukaan aja teitä takaa.
26:18 Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
26:19 Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi.
26:20 Ja teidän voimanne kuluu hukkaan, sillä teidän maanne ei anna satoansa eivätkä maan puut anna hedelmäänsä.
26:21 Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan.
26:22 Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi.
26:23 Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan,
26:24 niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan.
26:26 Kun minä murran teiltä leivän tuen, niin kymmenen vaimoa paistaa teidän leipänne yhdessä uunissa, ja he tuovat kotiin teidän leipänne vaa'alla punnittuna; ja kun te syötte, ette tule ravituiksi.
26:27 Ja jos te ette vielä sittenkään kuule minua, vaan yhä käytte minua vastaan,
26:28 niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
26:29 Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärienne lihaa te syötte.
26:30 Ja minä kukistan teidän uhrikukkulanne ja hävitän teidän auringonpatsaanne ja panen teidän ruumiinne teidän kivijumalienne ruumiiden päälle, ja minun sieluni inhoaa teitä.
26:31 Ja minä muutan teidän kaupunkinne raunioiksi ja hävitän teidän pyhäkkönne enkä mielisty teidän uhrienne tuoksuun.
26:32 Ja minä hävitän maan, niin että teidän vihollisenne, jotka siinä asuvat, siitä tyrmistyvät.
26:33 Mutta teidät minä hajotan kansojen sekaan ja ajan teitä takaa paljastetulla miekalla, ja teidän maanne tulee autioksi ja kaupunkinne raunioiksi.
26:34 Silloin maa saa hyvityksen sapateistaan, niin kauan kuin se on autiona ja te olette vihollistenne maassa. Silloin maa lepää ja saa hyvityksen sapateistaan.
26:35 Niin kauan kuin se on autiona, saa se levätä nauttien sitä lepoa, jota se ei saanut teidän sapatteinanne, asuessanne siinä.
26:36 Ja niille teistä, jotka jäävät jäljelle, minä annan pelokkaan sydämen heidän vihollistensa maassa, niin että lentävän lehden kahina ajaa heidät pakoon, ja he pakenevat, niinkuin pakenisivat miekkaa, ja kaatuvat, vaikka ei kukaan heitä aja takaa.
26:37 Ja he kompastuvat toinen toiseensa niinkuin miekkaa paeten, vaikka ei kukaan aja heitä takaa; ja te ette voi pitää puolianne vihollisianne vastaan.
26:38 Ja te häviätte kansojen sekaan, ja vihollistenne maa nielee teidät.
26:39 Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.
26:40 Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,
26:41 jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa.
26:42 Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan.
26:43 Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.
26:44 Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
26:45 Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
26:46 Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta. 
 

Maa on saanut leponsa!

#221 Re: Re: Kadosh Adonai

08.08.2011 23:20

#220: Seitsenkertaisesti! - Re: Kadosh Adonai 

 26:43 Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.
26:44 Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
26:45 Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
26:46 Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta. 


Vieras

#222 Re:

08.08.2011 23:36

#219: -

Ei ole totta.

Katso Israel, sinun Kuninkaasi tulee!!!

#223 Re: Re: Re: Kadosh Adonai

08.08.2011 23:45

#221: Maa on saanut leponsa! - Re: Re: Kadosh Adonai

Tästä löytyy varmasti osasyy Israelin kärsimyksille, mutta suurin syy on se, etteivät ole ottaneet kansakuntana Jeshuaa (Jeesusta) Mestarikseen, mutta onneksi tulevat sen vielä tekemään - Ihan koko Israel tulee notkistamaan polvensa Israelin ja koko maailman Kuninkaan Jeshuan, Jumalan Pojan (Jeesuksen) edessä ja se hetki ei näytä Raamatun profetioiden ja viime aikaisten hämmästyttävien tapahtumien valossa olevan kovinkaan kaukana!!!


Vieras

#224 Re: Re: Ei mitään siunauksia...

09.08.2011 01:30

#171: - Re: Ei mitään siunauksia...

Joko sinulle on kerrottu, että joulupukkia ei ole olemassa?

 

Sama pätee niihin kannattamiisi kirjoihin kuten iltalehteen ja seiskaan, "eikö äitisi opettannut ettei kaikkiin kirjoihin kannatta sinisilmäisesti uskoa?".

 

Lähes kaikki sodat ovat uskontojen syytä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.08.2011 11:25