Kouvolassa tulee säilyttää yhteispäivystys POKSissa

17.08.2016 19:32

Olen täysin samaa mieltä. Yhteispäivystys pitää järjestää yhteistyössä keskussairaalan kanssa ja säilyttää POKSISSA Kuusankoskella. . Sairaalaa tarvitsee myös psykiatrine sairaala, jossa hoidetaan myös lapsia ja nuoria. Kouvolassa on lähes 200 000 asukasta, Suomen suurin vasuskunta, lentokenttä jossa vilkas koulutus. Kouvola on rautateiden solmukohta. Rautateillä kulkee paljon riskialtista rahtia ihmisten lisäksi. Meillä on vilkkaasti liikennöidyt tiet. Kaikki tarvitsemme ympärivuorokautista päivystystä!

#177 Re:

17.08.2016 19:36

18.08.2016 09:37

tämä on oikeasti elintärkeä asia, varmasti pelastuu monia henkiä kunhan vain apu on tarpeeksi lähellä!

18.08.2016 12:55

Koska asia on hyvin tärkeä.

19.10.2017 06:16

Olen KokSissa.

#181 卐 PERSU 卐

15.05.2020 12:09

*SAMPURAN SWEDUT !

ENSIN MATUTETAAN HELSINKI SIPOOTA MYÖTEN JA SIT KITISTÄÄN KU MAAHANMUUTTO SYÖ TEIJÄNKI TERVEYS PALVELUT !

TURVATAAN SUOMALAISET TERVEYS KESKUKSET KOKO SUOMESSA JA SIT TUKEKAA (OMASTA) PUSSISTANNR NIITÄ KÖYHIÄ SOMPPUJA SINNE AFRICCAAN

1€ PER NÉGRU AFRICCAAN ON SAMA KU 4 MILJARDIA MUT 400.000 SOMPPUA TEKEE SAMAN VERRAN SUOMESSA ELI 10.000€ KANSALAIS ISLAMI SOPUTUMIS TULOILLAAN =4 MILJARDIA

:(

IMPOSIBLE MISSION LIKE TOM CLANCY SAY !