Suden metsästys vapaaksi.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suden metsästys vapaaksi..

Seppo Lehikoinen

#351 Re: Re: Järkeä susipolitiikkaan

23.02.2017 11:39

#321: - Re: Järkeä susipolitiikkaan 

  Siinäpä oli taas yksi viherpiiperon "totuus", jolla ei ole minkäänlaisia perusteita eikä totuuspohjaa. Susi EI OLE SUOMESSA UHANALAINEN! Kanta on ensinnäkin täysin aliarvioitu ja toisekseen 1350 kilometriä itäistä rajaa syöttää jatkuvasti susilaumoja Suomeen...vai onko jonkun viherhörhön mielestä susi Venäjälläkin uhanalainen ja vieläpä rajalakeja kunnioittava...?

Paku

#352 Re:

03.04.2017 10:36

#13: -  

 Onneksi on Venäjä.

 

Kyllästynyt

#353 Huhhuijaa

23.10.2017 20:17

Huomaa että täällä puhuu ihmiset, jotka ei tiedä tasan kuin sen oman oikeutensa. "minä haluan, minulla on oikeus, aina ollaan saatu ja minä minä ja vielä kerran minä". Oiskohan aika katsoa peiliin ja miettiä minne itse sen rakkaan perheenjäsenensä juoksuttaa. Pikku vinkkinä että niistä pantasusista on esimerkiksi ollut tarkoitus olla teillekin hyötyä, että näkisitte netin kautta missä niitä kulkee ja mitä alueita kannattaa välttää. Naapurimaissa se on tajuttu ja sillä saatu koirakuolemia vältettyä. Näin vaikka yhden asian mainitakseni. Suomessa sitä tunnutaan kyttäävän sen takia,  että tiedetään missä kyseisen suden voi käydä lasauttamassa hengettömäksi hangelle. Itsekkin koiran omistan ja ei ole suden suuhun joutunut, mielestäni kun tuonne metsiin mahtuvat yhtälailla kummatkin kun käyttää järkeä ja ottaa huomioon muutakin kuin oman etunsa ja mukavuutensa. Häirikkösusi on asia aivan erikseen, mutta susi omalla reviirillään, jonne satutaan kerran kaksi vuodessa tunkemaan aseet tanassa ja koira etunenässä on aivan eri asia kuin häirikkö ja susi toimii luontonsa mukaan. Ja vielä ihan toinen vinkki, jokainen kadonnut koira kun ei satavarmasti ole suden suuhun mennyt, vaihtoehtoja on isossa korpimetsässä melko roimasti. Mutta nyt kun asia on taas saatu kiehumispisteeseen ni tottakai ne ovat kaikki popsineet suuhunsa niin koirat, kissat, hirvet ja herranjumala varmaan pihagrillit ja vaarin kumisaappaatkin. Jotakin järkeä ja suhteutusta tähän huuteluun. Syyttömiä ette ole itsekkään.


Vieras

#354 Suset vapaaseen metsästykseen ehdottomasti koko suomenalueella.Re:

19.11.2017 11:40

#1: -  Osmo Kukkonen  Lieksa

 


Vieras

#355 Re: Ehkä hömöin kannaotto sudesta ikinä..Re:

21.12.2018 21:41

#290: - Ehkä hömöin kannaotto sudesta ikinä..Re:  

Ja sitten faktat pöytään. Ai niin, ei niitä ole.


Vieras

#356 Re: Re:

21.12.2018 21:42

#313: - Re:  

Ja sitten faktat pöytään. Ai niin, ei niitä ole. 

Piia

#357

31.08.2020 13:42

En ole metsästäjä ja siksi kaipaisin tarkennusta sanamuotoon "vapaa metsästys". Tarkoittaako sitä, että kaikki näkemänsä sudet voi ampua? Esiintymistiheydessä on viellä alueellisia eroja, joka näkyy esim tuotantoeläinten pidon haasteellisuutena ja metsästyskoirien kuolemina. Vai sitä, että sudesta myönnetään alueellisesti tietty määrä luvin kaadettavaksi.