Linnan juhlat veteraaneille 2012

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Linnan juhlat veteraaneille 2012.


Anonyymi

#26

13.09.2011 18:03

Viime vuonna en voinut katsella kun homot ja lesbot tanssii booli maljan ympärillä .
Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#27 Herra numero 336

13.09.2011 18:40

#26: -

Rasistisiin kirjoituksiin emme ota kantaa. Meistä jokainen on arvokas omana itsenään. Kaunis kiitos allekirjoituksesta. -pirjo

 


Vieras

#28

14.09.2011 10:59

Joo olis hieno homma mutta tuskin Tarjaa paljo kiinnostaa kunhan vaan muut turhat (suurlähettiläät yms.) pääsee.

Vieras

#29 Vieras

14.09.2011 11:08

#28: -

Hei. Itse asiassa tässä allekirjoituksissa on kyse kansan kiinnostuksesta, tätä asiaa kohtaan, että tämä viesti edes yltää tuonne ylemmälle taholle. Niinkuin tuolla aiemmassa olen kertonut, ei ole väliä kuka on istuva Presidentti...väliä on sillä, että näistä rintamaveteraaneista ja Lotista edes osa saisi tuon istumapaikan kunniapaikalle. Tapahtukoon tuo mahdollisimman pian. Kiitos aktiivisuudestasi <3 Pirjo


Vieras

#30

14.09.2011 11:26

Eiköhän veteraanit ja lotat juuri olisikin niitä arvokkaimpia vieraita linnassa. Vielä heille on mahdollista tämä kunnianosoitus suoda ja osoittaa täten kiitoksemme koko maan puolesta, ennenkuin he siirtyvät luonnollisella tavalla pois keskuudestamme!

Vieras

#31 Hyvä "kolmekymmentä"

14.09.2011 11:32

#30: -

Kiitos kommentistasi, jonka voisin allekirjoittaa tuotapikaa...vielä ei ole myöhäistä...<3

 

Ja teille kaikille allekirjoittaneille...saatte sydämeni heittämään voltteja :D

 

pirjo


Vieras

#32

14.09.2011 12:44

Isäni, setäni ja enoni lähtivät jo. Heille kutsu viipyi liikaa. Käsi lippaan niille , jotka vielä jaksavat sinnitellä.

Vieras

#33

14.09.2011 12:45

Hieno homma! Veteraanit olisivat jos ketkä ansainneet tämän ja Lotat mukaan luonnollisesti Linnanjuhliin.

Vieras

#34 Surullista

14.09.2011 12:54

#32: -

Olen pahoillani, etteivät he enää ole joukossamme ja näe, että tälle asialle yritetään tehdä jotakin.

Jonkun olisi pitänyt liikahtaa jo paljon paljon aikaisemmin....heti oitis sodan jälkeen, kun Suomi oli rakennettu uudelleen.

Kuitenkin, jokaisen poistuneen veteraanin ja lotan muistoa kunnioittaen, toivon sydämeni pohjasta, että nyt tuo juhla koskisi niitä, jotka tosiaan täällä vielä sinnittelevät... Velvollisuudeksi, Suomen puolesta minä tätä kutsun ja veteraanien korvissa ja sydämessä se tuntuu kiitokselta, maan ja kansan puolesta.

Sinulle varmasti erityinen päivä, tuo joulukuun 6:s <3

Mukavaa syksyä,

Pirjo.

Minttu

#35 Re:

14.09.2011 13:34

#21: -  

 Samaa mieltä. Tekstiä kannattaisi vielä parannella, sillä kirjoitusvirheitä riittää. Ehkä olen pilkunviilaaja, mutta näin tärkeä asia vaatii mielestäni oikeinkirjoitettua suomea.

Itse asialle minultakin 100-prosenttinen tuki! Tehdään kaikkemme vielä jäljellä olevien veteraanien puolesta!


Vieras

#36

14.09.2011 13:41

Hyvä ajatus, vielä samaan syssyyn voisi tarjota matkat ja majoituksen seuralaisen kanssa, näin mahdollistettaisiin mahdollisimman monelle myös oikeasti osallistuminen ko juhliin.
Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#37 21 ja 35

14.09.2011 14:06

Hei.
Kiitokset viilailusta.
Otan mielelläni vastaan virheelliset virkkeet ja lauseet korjattuina s-postiini, joka löytyy 21:n kommentin jälkeen. Virheitähän me kaikki teemme, suonette anteeksi.Tätä en kuitenkaan pui täällä sen enempää.
Oikeinkorjattu, ansioituneiden pääsy Linnan juhliinhan tässä on pääasia.Siinä riittää meille kaikille pilkunviilaajille työsarkaa :)(Minullakin on omat viilaamistarpeeni.)

pirjo

Vieras

#38

14.09.2011 14:55

Hyvä adressi ja vaatii välittömiä toimenpiteitä valtiovallalta!

Vieras

#39 Matka ja majoitus

14.09.2011 15:07

#36: -

Hei. Tuon voisin myös kuitata ja vielä lisätä siihen, että vaikka täysylöspito verovaroin, kunnes aika tulee vastaan...nyt keskityn kuitenkin tähän. Tässä on tarpeeksi sarkaa...meillä on pitkä matka edessä.

Kiitos kommentistasi.

 

Pirjo


Vieras

#40 Samaa mieltä

14.09.2011 15:13

#38: -

Juuri näin. Uskon kuitenkin, että tämä adressin sisältö ei kiinnosta valtiovaltaa ellei meitä ole hervoton määrä allekirjoittaneita. Siksikin olisi hyvä viedä viestiä eteenpäin, jotta kaikki Matit ja Maijat joiden sydän pihisee veteraanien ja lottien puolesta olisivat mukana. Niinkuin sanonta kuuluu: "Yhdessä olemme vahvoja". Ja sama N O P E U T E T T U N A  :).

Pirjo


Vieras

#41

14.09.2011 19:31

Hieno adressi! Toivottavasti mahdollisimman moni allekirjoittaa, jotta tämä totteutuisi!
Stefu

#42

15.09.2011 01:54

Eteenpäin!! Huutaa joukkueen- ja ryhmänjohtajatkin.

Vieras

#43 41 ja 42

15.09.2011 09:05

Allekirjoituksia tosiaan toivomme, itse toivoisin että tämä unelma olisi jokaisen suomalaisen ykköstoiveena.

Ja totta tosiaan...eteenpäin!

Kiitokset kaikille tähän mennessä allekirjoittaneille, nyt pitäisi sieltä kotinurkista löytää ne, jotka vielä tutivat :) Päiväänne ponnekkaita hetkiä, Pirjo.

Vieras

#44

15.09.2011 12:11

Arvostus tulee myöhässä
Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#45 Re: Kiitos kommentista

15.09.2011 15:13

#44: -

Olen pahoillani, aika kulkee...en itse vielä tuolloin 90-luvulla olisi uskaltanut yrittää harpata ja houkutella ihmisiä mukaan...nyt on toisin. Olkaamme iloisia jo poissaolevienkin puolesta, että yhtäkään heistä ei nosteta ylitse muiden...samalla viivalla ja arvoasteikolla he kaikki ovat, ainakin minulle...ja en oikein usko, että siellä "yläkerrassakaan" huonoa tykätään, mikäli osa näistä  sotiemme sankareista vielä tuonne Linnan juhliin pääsisikin.Varmasti tämä on monelle myöhässä, mutta eikö niin, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ainakin PALLO on laitettu pyörimään. Tämän olisi voinut tehdä ihan kuka muu tahansa aikapäiviä sitten....pahoittelen vielä kerran monen kohdalla myöhästynyttä allekirjoituskeräystä.

Pirjo


Vieras

#46 Sotamiehen tytär

15.09.2011 15:55

Minunkin isäni oli sodassa vuosia. Hän on jo edesmennyt, mutta vielä on niitä jotka olisivat siinä kunnossa, että voisivat päästä linnanjuhliin. Veteraanit kuitenkin vanhenevat, joten olisi syytä toimia pian. Kutsuttava olisi nimenomaan niitä, jotka olivat tavallisia sotamiehiä rintamalla eikä mitään "herroja". Erittäin hyvä idea tämä adressi, toivottavasti sillä on vaikutusta.
Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#47 Re: Sotamiehen tytär

15.09.2011 16:52

#46: - Sotamiehen tytär

Kiitos sinulle kannustuksesta. Sitä tässä välillä kaivataan. Itse olen sotamiehen tyttärentytär ja sotalapsen tytär.

Toivon itsekin tämän adressin nimien lisääntyvän kulovalkean tavoin, että asiat etenisivät pikavauhtia...ja nimenomaan niitä rintamalla olleita miehiä ja lottia sinne Linnaan kaivataan <3 Voimia sinulle. Pirjo


Vieras

#48

15.09.2011 16:59

Veteraanin ja lotan tyttärenä; KUNNIANOSOITUS HEILLE,joille se kuuluu. Tosin Minun vanhempani eivät sinne enää voi osallistua.
Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#49 Re:

15.09.2011 17:22

#48: -

Sinulle hatun nosto, isäsi ja äitisi ansioista <3 ja itsellesi, että olet sekä allekirjoituksella että sydämellä mukanamme.

Aurinkoa elämääsi <3 Pirjo


Vieras

#50

15.09.2011 18:36

On se nyt kumma kun ei vielä ole ollut..