Eläinten väkivaltaisesta kohtelusta kovemmat tuomiot!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Eikö voisi pienemmätkin asiat kiinnostaa
#50: vasemmisto kätyrit - Eikö voisi pienemmätkin asiat kiinnosta
Hei, loin tämän adressin siksi, että asiaan kiinnitettäisiin huomiota ja muistettaisiin, että eläimilläkin on olkeus tulla hyvin kohdelluksi siinä missä meillä ihmisilläkin. Ovathan he meistä seuraavia, jotka maapallolla elävät. Sitä voi meistä jokainen pohtia mikä olisi oikea tuomio. Itse olen rauhaa rakastava enkä uhkaile ketään. Pyytäisin, että kommentit pysyisivät asiallisina. Minua sattuu kiinnostamaan tämä asia siksi, että olen ollut ja tulen aina olemaan eläinten ystävä.
Kovemmat tuomiot eläinten pahoinpitelyistä tekijöille ja kiduttamisesta on saatava voimaan. Viattomat luontokappaleet joutuvat enempi ja enempi väkivaltaisten ihmisten oman pahanolonsa pukamisen kohteeksi.
Re:
Asiaton kommentti. Se on normaalia elämän kiertokulkua. Kissan väkivaltainen pahoinpitely, hakkaaminen aitaan, kiduttaminen ja hirttäminen EI ole normaalia kiertokulkua. Se kissa oll jonkun rakas perheenjäsen. Mulla on niin persoonallinen kissa perheenjäsenenä, etten tiiä miten selviäisin jos hän menehtyisi tollasen väkivallan teon seurauksena.
Re: Ilman muuta asiahan näin on,mutta
tyhmää verrata pakolaisiin. eläimiä kidutetaan , rääkätään ilman sen kummenpia tuomioita. vankilaan ne paskiasiset kuuluisivat ja pitkäksi aikaa.
| This discussion has been closed. |