Talkkarille duuni takaisin Salossa.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Talkkarille duuni takaisin Salossa..


Vieras

#1

06.09.2011 15:26

Minä allekirjoitin.

Vieras

#2 Re:

06.09.2011 19:13

Eikös tämä mies saanut AMKista opiskelupaikan? Tuskimpa työtä heti ottaa takaisin tälläisen kohtelun jälkeen. Törkeitä asiakkaita, luultavasti etukäteen asukkaat sopineet jutun?


Vieras

#3 Re: Re:

06.09.2011 19:16


Vieras

#4

06.09.2011 20:58

antakaa ihmisten tehdä työtä.Ennen kun on liian myöhäistä.

Vieras

#5

07.09.2011 08:30

Allekirjoitan, vaikka ainakaan itse en noin törkeästi toimineeseen työyhteisöön ainakaan haluaisi palata! Toivottavasti asia menee oikeuteen ja oikeus toteutuu. Hoitakoon rasistiset ihmiset omat pihansa ihan itse!

Vieras

#6

07.09.2011 09:13

Hävettää salolaisten puolesta, että joukossanne on typeryksiä jotka ovat olevinaan muita parempia ihmisiä
Toivottavasti saatte itse siivota ja tuntea ylevyyttä
pätevyydestänne.

Vieras

#7

07.09.2011 17:00

Kuulemma työhön on jo palkattu toinen tekijä, joten ehkä työtä ei enää ole tarjota. Allekirjoitin vastustaakseni sitä, että annetaan periksi. Silti yhdistyksen puheenjohtajan on tehtävä niin kuin yhdistyksen hallitus määrää, ja jäsenkunta ohjaa hallitusta... enpä haluaisi olla tuon puheenjohtajan paikalla.
Tomppa ex-salolainen (JOO, HÄVETTÄÄ!)

#8

08.09.2011 01:39

Ei jumalauta! Ehdottomasti salolaiset omakotiasujat pitäis karkottaa Suomesta. Ei paljon valkonen ihonväri auta kun on niin saata..n ääliö.... Toivon että kaikki täysjärkiset boikotoivat tätä työpaikkaa ja jäätte ilman apua perk..leen avuttomat surkimukset.

Vieras

#9 Ei se väärin ole..

08.09.2011 08:06

Jos haluat kaltaisesi poraamaan sen taulukoukun seinään tai tiivistämään vuotavan viemärin mielestäni se on ihan oikein...
Ja mitä tekee työntekijällä joka ei kelpaa kenenkään kotiin..?
Ihmisillä on oikeus päättää kenet kotiinsa palkkaavat tekemään töitä ja kenelle palkan maksavat...
Enkä usko tämän olevan pahimpia tapauksia "syrjinnästä" vai miksi tätä nyt voisi kutsua...

Vieras

#10 Re: Ei se väärin ole..

08.09.2011 10:20

#9: - Ei se väärin ole..

Se on rasismia puhtaimmillaan kun työntekijä irtisanotaan työsuhteesta  ihonvärin perusteella. Se on sitä paitsi lainvastaista.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi


Vieras

#11

09.09.2011 07:39

mitä tekee työntekijällä joka ei kelpaa kenenkään kotiin..?

Vieras

#12 Re:

09.09.2011 08:53

#11: -

Rasistitkin voi oppia tajuamaan, että ihmiset saman arvoisia. Sitten ne ei ole enää rasisteja. Kantsii hankkia kaveriksi joku maahanmuuttaja niin huomaa että ne on samanlaisia kuin muutkin. Täytyy muistaa, että vain osa ei halunnut eri väristä talkkaria.

Martti Halme
Adressin tekijä

#13

10.09.2011 09:47

Talkkari palaa töihin

Salon Seudun Sanomat 9.9.2011 21:26:03

Salon omakotiyhdistyksen irtisanoma talkkari jatkaa työssään. Yhdistys ja omakotitalkkari sopivat perjantaina, että hän jatkaa tehtävässään.

Kiitos kaikille allekirjoittaneille !

Uskon, että mielipiteemme ilmaisulla oli merkitystä asian saamaan myönteiseen päätökseen.

Hauskaa syksyä !

Martti Halme

Salo