Kiduttavat myöhäiset ja muutkin turhat abortit kriminalisoitava

Järkyttynyt

#1 Aivan järkyttävää roskaa

24.10.2016 19:46

Täysin faktoihin perustumatonta ja amerikkalaiseen pro-life-propagandaan perustuvaa soopaa. Aseenteellista, valheellista ja julmaa naisten oikeuksien polkemista. Häpeä!


Vieras

#2 Re: Aivan järkyttävää roskaa

24.10.2016 20:48

#1: Järkyttynyt - Aivan järkyttävää roskaa 

 Minusta abortti on nimenomaan syntymättömien lasten oikeuksien polkemista. Aikuinen nainen tietää miten lapsia tehdään, kannattais miettiä siinä vaiheessa !!!

 

Järkyttynyt

#3 Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa

25.10.2016 04:43

#2: - Re: Aivan järkyttävää roskaa 

 Aikuinenkaan nainen ei etukäteen tiedä sitä, jos lapsi on kuolettavasti sairas tai vammainen. On epäinhimillistä sekä naiselle ja perheelle sekä vammaiselle sikiölle vaatia raskauden jatkamista loppuun asti, jos tiedetään että lapsi tulee kuolemaan synnytyksen jälkeen. 

Raiskauksen uhri ei valitse raskaaksi tulemista. On epäinhimillistä vaatia raiskaajansa lapsen synnyttämistä


Vieras

#4

25.10.2016 09:02

Olen itse synnyttänyt kaksoset raskausviikolla 26. Molemmat syntyivät elävinä, mutta tehohoidosta huolimatta menehtyivät 4 tunnin ja toinen vuorokauden iässä. Mihin olemme menossa, jos on laillista jättää elinkelpoinen vauva kuolemaan?

Vieras

#5

25.10.2016 15:28

En itse oikein osaa suhtautua sosiaalisin syin tehtyihin abortteihin, joita ylivoimaisesti suurin osa on. Raiskauksen seurauksena raskaaksi tulleita on aivan häviävän pieni osuus keskeytyksistä. N. 10 000 raskautta keskeytetään joka vuosi Suomessa (vuonna 2015 Suomessa syntyi n. 55000 lasta). Tämä on ihan järkyttävä määrä maassa, jossa ehkäisyvälineitä on helposti saatavilla ja valistusta annetaan jo koululaisille. Katumuspillereitäkin saa ilman reseptiä. Missä siis vika? Onko abortti liian helppo saada? Tuleeko ihmisistä huolettomia ja huolimattomia?

En kuitenkaan kannata abortin saamisen vaikeuttamista, sillä tämä saattaisi lisätä puoskarointia ja näin lopulta tulla paljon kalliimmaksi kuin sairaalassa tehty abortti.
Toivon, että ihmiset oppisivat, ettei abortti ole ehkäisykeino. Nykypäivänä ei kenenkään pitäisi tulla "vahingossa" raskaaksi.


Vieras

#6

25.10.2016 17:46

Inhimillisyys kunniaan
Z

#7

26.10.2016 07:54

Ihan vaan tiedoksi teille, että ihan tuosta vaan ei saa sitä raskaudenkeskeytystä myöhäisillä viikoilla. Siihen tarvitaan painava syy sekä Valviran lupa, joita ei jaeta joka kadun kulmassa.

Minä jouduin luopumaan rakkaasta lapsestani ja voin sanoa että sitä päätöstä ei helpolla tehty ja todella pitkään piti punnita kaikkia vaihtoehtoja. En ymmärrä millä tavalla se olisi ketään auttanut, jos minun olisi pitänyt kantaa lastani vielä 20viikkoa? Toisille sopii se että antavat raskauden jatkua loppuun asti, mutta kaikkien psyyke ja kroppa ei sitä kestä.

Olen siis hyvin kiitollinen, että sain ymmärtäväisen ja lämminhenkisen hoitohenkilökunnan avukseni.

Jyrkkä EI abortille!

#8 Re:

26.10.2016 23:25

#7: Z -  

 Sinun psyykkeesi kuitenkin kestää paremmin sen, että syyllistyit harkittuun lapsenmurhaan? Aikamoista. Toivottavasti sait pahan mielen, olet sen ansainnut.

Jyrkkä EI abortille!

#9 Re: Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa

26.10.2016 23:28

#3: Järkyttynyt - Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa 

 On paljon epäinhimillisempää vaatia raiskatulle oikeutta  täysin syyttömän lapsen harkittuun murhaan vedoten 'henkisiin kärsimyksiin'.


Vieras

#10

29.10.2016 10:17

Jokainen abortti on murha, oli syy mikä tahansa!
Uusi elämä alkaa hedelmöityksestä!
Suomalaiset ovat murhanneet jo satojatuhansia ihmistaimia ja se on lopetettava!

Vieras

#11

29.10.2016 10:18

Tällainen adressi olisi pitänyt olla ja 40 vuotta sitten, kun näitä murhia alettiin tehdä, mutta hyvä edes nyt!

ihminen

#12 Re: Aivan järkyttävää roskaa

29.10.2016 10:25

#1: Järkyttynyt - Aivan järkyttävää roskaa 

 Oletko sitä mieltä, että sadattuhannet sikiöt ovat saaneet oikeutta kun heidät on riistetty äitinsä kohdusta ja useimmiten vain ehkäisyn vuoksi?? Olen nähnyt tämän sairaalassa omin silmin, enkä voi missään tapauksessa hyväksyä naisten itsekkyyttä ja julmuutta perillisiään kohtaan. Elämä alkaa siitä hetkestä kun munasolu ja siittiösolu alkavat jakautua, se on ainakin faktaa!!

Näinseon

#13 Re: Aivan järkyttävää roskaa

29.10.2016 15:10

#1: Järkyttynyt - Aivan järkyttävää roskaa 

 Olen samaa mieltä. Oli melko hirveää lukea tuota saatetekstiä adressissa. :&


Vieras

#14

30.10.2016 06:37

Abortti on laillinen murha. Jos ehkäisy pettää, voi käyttää jälkiehkäisyä.
Ei hyvää päivää...

#15 Potaskaa...

31.10.2016 06:45

Missä on linkit näihin median juttuihin, joihin viitataan ensimmäisessä lauseessa? Kiihkouskovaisia fundamentalisteja vauhdissa taas...


Vieras

#16 Re:

04.11.2016 06:27

#14: -  

 Jälkiehkäisykin on abortoiva ehkäisymenetelmä eli MURHA!


Vieras

#17

05.11.2016 22:09

Onkohan tämä kiihkouskovaisten uusin kampanja? Ensin saarnattiin (!) homoseksuaalisuutta vastaan, nyt abortteja.

Jälkiehkäisy

#18 Re: Re:

19.12.2016 11:46

#16: - Re:  

 Nykyajan jälkiehkäisypillereistä suuri osa toimii siirtämällä ovulaatiota eteenpäin, jolloin siittiö ei pääse hedelmöittämään munasolua. Näin ollen munasolu ei jälkiehkäisypillerin vaikutuksesta hedelmöity, sillä se irtoaa niin myöhään, ettei siittiö pääse sitä hedelmöittämään ja mikäli raskaus ei ala (eli munasolu ei hedelmöity) ei luonnollisestikaan voida puhua (indusoidusta) abortista, eli raskauden keskeytyksestä. Suuri osa tapauksista, joissa jälkiehkäisypilleri ei ole toiminut vaan raskaus on alkanut johtuukin siitä, että ovulaatio on ehtinyt jo tapahtumaan, jolloin jälkiehkäisypilleristä ei enää ole hyötyä, sillä se ei abortoi jos alkanutta raskautta.

Juliettejones

#19 Re: Re: Aivan järkyttävää roskaa

29.01.2017 10:19

#2: - Re: Aivan järkyttävää roskaa 

Ketään ei voi pakottaa synnyttämään. Jokaisella on oikeus itse määrätä omasta kehostaan. Kyllä, vaikka toisen elämä riippuisi siitä päätöksestä. Jos joku tarvitsee munuaisen tai luuydinsiirron ja minä olisin ainoa ihminen maailmassa, joka sellaisen voisi luovuttaa, ei kukaan voisi minua pakottaa, koska päätän itse omasta kehostani. Itseasiassa päätäntävaltani ulottuu jopa kuolemani jälkeiseen aikaan. Jos en ole allekirjoittanut suostumusta, ei elimiäni voida käyttää jonkun pelastamiseksi. Samaten raskaana olevilla naisilla on oikeus omaan kehoonsa ja päätöksiin, jotka koskevat sitä. Vai meinaatteko, että kuolleillakin on enemmän oikeuksia, kun raskaana olevilla naisilla?

Salla Karimies

#20

03.02.2017 20:22

"Olen huomannut, että jokainen, joka on abortin puolesta, on jo syntynyt." -Ronald Reagan